Dosering eerste keer LSD

Discussie in 'LSD' gestart door NietSander, 5 dec 2017.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. NietSander

NietSander Newbie

Beste Drugsforum leden,

Met oud en nieuw gaan twee vrienden van me en ik voor het eerst LSD gebruiken. Hierbij moet ik zeggen dat we dit in een afgelegen gebied doen, waar in de buurt geen vuurwerk wordt afgestoken. Echter hebben we vanuit de weilanden fantastisch uitzicht op verschillende in de buurt liggende steden.

We hebben meerdere malen, zes keer, truffels gebruikt. Deze ervaringen waren allemaal zeer geslaagd. We hebben iedere keer allemaal rond de 10 gram genomen, 4 keer Dragon Slayer, 1 keer Atlantis, 1 keer tempanesis.

Tijdens de trip blowen we meestal redelijk, zo kunnen we het effect naar eigen zin iets versterken. Is dit ook aan te raden tijdens een LSD trip, of raden jullie dit bijvoorbeeld alleen maar aan om te doen in de comedown.

Nu vroegen we ons ook af wat een geschikte dosis voor ons zou zijn, en we zaten zelf te denken aan 125/150 ug. Is dit wellicht te veel of denken jullie dat dit een geschikte hoeveelheid is?

Alvast bedankt!
    NietSander

2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nou, hou het maar eerder bij maximaal 100 voor de eerste keer, is mijn advies.

Ik had zelf ervaring met 15 gram truffels (meerdere keren) en alsnog vond ik mijn eerste keer LSD (165 ug, en in werkelijkheid wrs. nog net wat lager, aangezien zegels meestal lager gedoseerd zijn dan geadverteerd) ERG overweldigend. Té, achteraf gezien. Ik was veel te nonchalant omgegaan met de dosering.

Het is ongelofelijk potent spul, dat zal je nog verbazen. En zeker als je 'slechts' ervaring hebt met 10 gram truffels dan zou ik een dosis boven de 100 ug LSD voor nu echt afraden. Onderschat die shit niet.

Veel plezier. :)

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

100ug is voor een eerste keer meer dan genoeg, zeker als je slechts 10g truffels als referentie kader hebt. 10g truffels is echt vrij weinig namelijk.

Maar weet je überhaupt hoe sterk je zegels zijn? Zegels worden tegenwoordig niet meer op dosering getest bij het testcentrum en zegels worden vaak voor aanzienlijk meer geadverteerd dan ze daadwerkelijk bevatten.

4. NietSander

NietSander Newbie

Dank voor het advies, goed om te weten. Ik weet niet hoeveel ug er op mijn zegels zit, aangezien ik deze nog niet binnen heb. Ik ga ze natuurlijk laten testen, maar als ze bij het testcentrum niet meer aangeven hoeveel ug er op een zegel zit, hoe zou ik hier dan achter kunnen komen?

5. Eik

Eik Belezen gebruiker

Hoi Sander ( of niet?),

Ik had precies dezelfde vragen en heb hier uitgebreid over gepost op dit forum (kan nu de link niet vinden)... de testcentra quantificeren je zegel niet. Zelf heb ik eerst in mijn eentje een kwart zegeltje genomen en het effect daarvan op dit forum beschreven. Zo konden de ervaren mensen hier mij een indicatie geven van de sterkte. Daardoor wist ik hoeveel ik wilde nemen voor een echte trip met mijn vrienden...

Mijn zegels werden verkocht als 200 microgram. Ze hadden uiteindelijk ongeveer 70-100 microgram schat ik.
    Ik denk dat 1 zegel van een dergelijke sterkte prima is voor jullie eerste keer. Het is ons in ieder geval goed bevallen...
    Je kunt altijd de volgende keer nog wat meer nemen

Laat je nog even weten hoe het was?!

SanneBanne vindt dit leuk.
  6. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Dosering keer LSD
  1. Anna De vinne
    Reacties:
    1
    Weergaven: