Dosering en volgorde GHB + 3mmc combinatie

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Lurtzzzz

Newbie
Hallo allemaal,

ik heb jullie advies nodig. Ik ben 1,71m en 78kg. Gebruik ongeveer 4x per jaar drugs (vooral 3mmc/mephedrone). Dit doe ik dan samen met mijn vriendin(1,60m en 65kg). We boeken een hotel en gaan helemaal los.

Ik gebruik meestal 300mg orals start en om de aantal uur 150mg om het gevoel te behouden (max 3x bijnemen). Natuurlijk heb ik dan wel last van erectie. Hiervoor gebruik ik kwart of half pil kamagra blauw.

Na een overleg met mijn vriendin en ervaringen hier te hebben gelezen willen we het heel graag combineren met GHB.
Nu is mijn vraaag!!!!

Welke dosering GHB en in welke volgorde????

We zijn van plan 2ml GHB te starten en vervolgens wachten tot het aanslaat. Nadat we het beginnen te voelen gelijk 150mg 3mmc oraal.

is dit een goed dosering?
Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Jij kan zoiets 3,5 tot 4ml pakken met 3mmc je vriendin starten op 2,5 en rustig aan met herdoseren maar die combinatie is zoutzieder recept voor tering geil

Dutchversa1972

Experimenterende gebruiker
Met ghb is lekker, maar met keta ook. Sinds ik combineer met keta en ghb hou ik een stijve. Mega stijf zelfs. Ik neem het altijd anaal, maar als gay/bi is dat misschien makkelijker omdat voor de seks ik toch al ga spoelen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan