Dosering MDMA kristallen

spunk

Newbie
Beste Dames en Heren,

Ik heb hier al wat rondgekeken maar vond niet echt een topic dat op mijn vraag kon beantwoorden.
Ik had had al gelezen dat een 'goede' dosering mdma rond de 1mg per kg lichaamsgewicht zou liggen.
Mijn vraag is nu: hoe doseren jullie dit? Want ik zou niet weten hoe ik mg'en moet beginnen wegen...

+ hoe maken jullie je kristallen fijn??

Alvast bedankt!!

Ik deed zelf altijd gewoon iets van 3/4 sleutelpuntjes in een bommetje en dan maar wachten hoe het viel. :rolleyes:
Kristallen kun je fijn maken door een papier te vouwen, de kristallen er tussen leggen en dan met de onderkant van je aansteker te stampen. :mrgreen:

Special_K

Experimenterende gebruiker
Als het je eerste keer is zou'k iets van een 100-150mg nemen. Tenzij je 100kg weegt ofzo (if that's the case: no offense).
Doseren is niet zo moeilijk. Je verpulvert alles wat je hebt, en je scheidt (met het blote oog) de gewenste hoeveelheid. Heb je bv. 1g, dan deel je 't eerst in vijf, en van een van die vijfdes doe je dan een vierde weg. Dan heb je 150mg he. Zo nauw steekt dat niet hoor.

Aking

Wijs gebruiker
de laatste keer dat ik kristallen ophad (en dat was de eerste keer dat k dr wat van voelde :tongueout:) was het ongeveer 300mg hadden we gegokt... maarja... ik ben dan uit de categorie 100+ :rolleyes:
maar t was wat mij betreft n geslaagde dosering :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Heeft wat mij betreft niks met je gewicht te maken. Gewoon een gram delen voor 5 ofzo als je nog niks gewend bent, das 200 mg, het is nooit 100 % puur dus eig ng minder, daar ga je wel goeie van, puntjes moet je niet nemen daar voel je tog niks van.

Endymion

Sterker nog, 84% is de max.

Eerst even laten testen zodat je weet hoeveel % mdma het bevat, daarna kan je precies uitrekenen hoeveel mg kristal je nodig hebt voor jouw ideale dosis.

Ik heb toevallig vorige week mdma kristallen weggebracht, gisteravond de testuitslag gekregen en het is 58%.

Weeg je daar 200 mg van af dan heb je 116 mg mdma. Lijkt mij wel een goede dosering.

In dit geval is een gram door 5 delen dus een goed idee maar je kan er niet zomaar vanuit gaan.

Endymion

YourePrivateDj zei:
58%...het effect zal dus zeker minder geweest zijn..Heb je ze ook genomen en voelde je er iets goed van?

Van kristallen die 58% zijn zal je dus iets meer moeten afwegen dan van kristallen die 80% zijn. Het effect is dan hetzelfde.

Ik heb het nog niet genomen.

En idd een weegschaaltje kopen is wel zo handig. Ik heb de mijne voor 2 tientjes gekocht online en die weegt op een honderste mg af.

Bovenaan