Kan je die sturen heb er net 1 gekeken maar dat ging niet over de bad trip. Ik vindt het alsnog een onzinnige uitspraak haat is misschien een groot woord. Goed dat je mensen bewust wil maken over de potentiele gevaren. Ik denk over het algemeen dat hij veel meer positieve invloed heeft gehad op de wereld en veel mensen geholpen heeft. En een bad trip heeft niet zo zeer met de dosering te maken en meer met je gemoedstoestand set en setting. Verder raad het aan met een middel waar je geen overdosering van kan nemen dat je dood gaat er zijn middelen waar dat wel het geval van is dan zou ik het wel meer onverantwoord vinden.
Ik kan die specifieke video over die badtrip zo ook niet terugvinden. Ik geloof dat het een fragment was van een documentaire, maar ik weet niet welke en of het überhaupt een documentaire was.
In deze video zie je wel dat Dennis zegt dat hij vond/vind dat het niet juist was van Terence om te blijven praten over high doses, terwijl hij er zelf mee was gestopt. "Walk the walk, if you talk the talk". Dat was geloof ik door die specifieke badtrip dat 'ie stopte met high doses, maar weet het niet zeker.
Prima, vind je het een onzinnige uitspraak.
Ik vond het onzinnig van Terence om die 5 dried grams zo op te hemelen. Ondanks dat het inderdaad niet fysiek gevaarlijk is, kan het dat wel geestelijk zijn. Ik weet niet of je het zelf geprobeerd hebt? Het is heel wat anders dan de gewone 15 tot 20 gram verse paddo's (overeenkomstig met 1,5 tot 2 gram gedroogd). Iemand die er niet op voorbereid is... moet er niet aan denken wat mogelijk kan gebeuren.
Snap niet dat je er zo'n deal van maakt dat ik dit zo afkeur. Ik vond het onverantwoord van hem, jij niet. Klaar.
Maar los daarvan, Terence blijft legendarisch. Briljante geest was het.