Dosering XTC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw dit forum, maar heb al enige ervaring met drugs, voornamelijk XTC! Alleen heb ik toch een vraag, ik heb m’n pillen laten testen voor een techno feest en er zit een spreiding van 100 MG tot en met 150 MG. Ik weeg zelf 100 KG. Nu is mijn vraag als volgt! Is het verstandig om een hele pil in een keer te nemen? Of moet ik alsnog beginnen met een halfje? Ik wil namelijk wel dat die goed inklapt als je snapt wat ik bedoel! :)

Ik hoor graag jullie meningen erover! Help your boy out! 🙈

Haha, dit is niet echt de reactie die ik had gehoopt vriend! Heb je mij nog een handige tip te vertellen of probeer je alleen grappig te zijn hehe?

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
De aanbevolen dosering is 1 tot 1,5mg per kg lichaamsgewicht dus je kan een hele nemen en dan zit je daar precies tussen in. Mits je niet bij neemt natuurlijk. Een spreiding van 100 tot 150 vind ik wel aardig groot trouwens, gek.

Kijk, dit is een reactie waar ik iets aan heb! Heel veel thanks! De beste man van de test service waarschuwde mij achteraf speciaal voor de spreiding! De pil die ik had opgestuurd had 103 milligram! Kom je niet meer vaak tegen deze dagen!

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Ik begin altijd met 80 milligram en neem dan max 2 uur later nog 40 of 60 milligram en dan stop ik.

Om die reden koop ik ook nooit xtc-pillen want dat is allemaal maar onhandig. Beter gewoon een paar grote MDMA-kristallen kopen, die een keertje laten testen en dan gewoon alles lekker zelf afwegen. Dan heb je dat ge-eikel met kwartjes en halfjes en pillen die niet precies in kwartjes en halfjes willen breken enzo.

Perenijsje

Bewuste gebruiker
Ik zou ook gewoon een hele nemen hoor. Dat kan prima. Maarja ik heb pas op 1 avond gewoon 2 hele pillen en nog kristallen genomen zonder af te wegen of te testen verder terwijl ik ook pep op had, dus of je een voorbeeld aan mij moet nemen is de vraag😅.
Maar 103 mg is wel weinig tegenwoordig.

Ben V/60kg trouwens 😉

Laatst bewerkt:

Ganggang

Belezen gebruiker
Met deze dosering zou ik 2/3 nemen en 1/3 bijnemen. Mocht het bijnemen weinig effect hebben zou je nog een keer 1/3 kunnen bij nemen, dan blijf je wel aardig binnen de veilige kaders.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw dit forum, maar heb al enige ervaring met drugs, voornamelijk XTC! Alleen heb ik toch een vraag, ik heb m’n pillen laten testen voor een techno feest en er zit een spreiding van 100 MG tot en met 150 MG. Ik weeg zelf 100 KG. Nu is mijn vraag als volgt! Is het verstandig om een hele pil in een keer te nemen? Of moet ik alsnog beginnen met een halfje? Ik wil namelijk wel dat die goed inklapt als je snapt wat ik bedoel! :)

Ik hoor graag jullie meningen erover! Help your boy out! 🙈
* UPDATE *
zaterdagnacht hebben wij de pillen gebruikt en ik kan jullie vertellen dat als je een hele pil van 100 mg neemt hij er goed in klapt, dus de zorgen waren een beetje onnodige zorgen! 👏🏼 Toch was het wel een raar gevoel om een hele pil in een keer achterover te slaan! Maar het was een fijne reis!!

PsyTekZ

Badass junkie
Tripreporter
Heel wat jaren terug waren de meeste pillen ook tussen 80 en 100mg. 1 hele ging altijd lekker. Probleem in deze tijden dat je dit gewoon niet meer kan doen zonder testen. Veel pillen zitten boven de 200mg en dat wil je niet in 1 keer binnen gooien ^^ .

Natozlato

Bewuste gebruiker
Daarom koop je beter mdma-kristallen en een weegschaaltje. Hoef je je nooit meer af te vragen hoeveel er in je pil zit en waarom je maat keihard gaat op de andere helft van het gedeelde pilletje, en jij er net niet lekker in komt (slechte spreiding van mdma in de pil).

PsyTekZ

Badass junkie
Tripreporter
Mijn laatste MDMA pillen waren 220mg, kun je naar mijn idee wanneer je ervaren gebruiker bent zo gebruiken.
Beter toch de aangewezen hoeveelheid aanhouden. 1 a 1.5mg / kg . 220mg is al stevig beuken. Gaat niet om ervaring maar dan heb je eerder tolerantie...

Bovenaan