Dosis MDMA

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Wat is de hoogste dosis MDMA die je ooit hebt genomen.

Bij mij was dat de 333 mg van vorige week. Die stond dus ook garant voor hallucinaties. Heftig.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Natural_Mystic zei:
Wat is de hoogste dosis MDMA die je ooit hebt genomen.

Bij mij was dat de 333 mg van vorige week. Die stond dus ook garant voor hallucinaties. Heftig.

Ik haal morgen 2 gram op voor aankomend weekend :grin:
Maaaaaar dat wordt mijn eerste keer mdma kristallen dus dat wordt rusitg aan beginnen.......denk ik :grin:

KataStrofe

Belezen gebruiker
Tering, die dingen worden ook steeds zwaarder.. ik weet nog van een jaar of 7 geleden dat alles boven de 100mg al bestempeld werd als "heavy spul"!!

Maar goed, in die periode was Tiesto ook nog "hardhouse" :P
De tijden worden heftiger in general denk ik, ghehe..

MetaalKonijn

Badass junkie
DonnieDark0 zei:
Maaaaaar dat wordt mijn eerste keer mdma kristallen dus dat wordt rusitg aan beginnen.......denk ik :grin:

Zou ik maar wel doen ja. :P Ze hebben mij dit weekend goed bij de kladden gehad, ook den eerste keer.

Jeller

Badass junkie
als je niks van tolerantie hebt is 200mg best wel heftig. dan lijkt het net alsof je een computerspelletje speelt dat ferm hapert :tongueout:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
DonnieDark0 zei:

Zou ik maar wel doen ja. :P Ze hebben mij dit weekend goed bij de kladden gehad, ook den eerste keer.

Met hoeveel begon je en hoeveel heb je totaal bijgenomen ??
ennnn Hoe was het ? :)

piethein

Newbie
3de keer dat ik ging slikken.
Had 4 Blauwe mitshus, wist niet wat ik ervan moest verwachten, dropte 1 hele en na een half uur KLEPPERwaus echt bizar.
Daarna nog 3 verspreid over de hele nacht.
Was een wel BIZAR goeie shit moet ik zeggen :grin:.
Vet hallucineren en een lovefeeling alsof cupido al zn pijlen in mn reet had gestoken.
(Om maar niet over mn fockt op scheve muil te beginnen :P)
Lekker.

Reken maar uit 4x blauwe mitsu (rond 120-130mg ofzo? khad ze niet laten testen)

Goanaut

Bewuste gebruiker
300 mg in één keer. Was de tweede keer ooit dat ik xtc deed, ik vond het dus best heftig.. eigenlijk nét iets te spacy en ik kreeg net wat te weinig van de muziek mee op de dansvloer.

Jeller

Badass junkie
kgeloof da jiho hier ooit zei da zijn eerste keer mdma (en ook xtc) een gram gedeeld met 3 was in één keer :tongueout:

Bovenaan