1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dosis speed 65% eerste keer

Discussie in 'Speed' gestart door Mr. Brosnan, 24 jun 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Belezen gebruiker

Ik heb al het een en ander opgezocht, het speed-topic met ‘how to’ heb ik ook gelezen. In andere topics vond ik wel wat tekst staan van andere forumleden; “speed is een stapelbare drug en je kan zonder specifieke (uiteraard niet te hoog) startdosis beginnen en langzaam opbouwen”.

Echter ben ik van plan dit weekend voor het eerst speed te gebruiken, wat 65% puur is. Ik lees dat er veel kwaliteitsverschil is en de standaard rond de 30-40% ligt. Wat is dan de aanbevolen dosis om mee te beginnen? En hoe het beste verder daarna? En zijn er nog tips qua oraal of nasaal, een neusspray is denk ik niet ideaal voor èèn keer.

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Speedgebruik is echt heel breed. Er zijn mensen die een halve gram tot een gram of zelfs wel 2 gram wegwerken maar er zijn er ook die juist heel erg lage doseringen weten te waarderen, 10 of 20mg of zo. Ergens tussen 50 en 250mg zal het gemiddelde gebruik wel liggen denk ik zo. Dit alles per sessie uiteraard, en dat is dan een uur of 6 a 8 tot een dag of zelfs meerdere dagen voor de bingers.

Een en ander ligt er aan wat je wil natuurlijk. Subtiel wat meer energie, keihard strak staan of ergens daar tussenin.

Ik zou voorzichtig beginnen met een beetje, en dan desnoods een beetje opvoeren tot je op een punt komt waar je van denkt, he leuk, hier heb ik iets aan. Niet te snel bijnemen, en een beetje bijhouden hoe veel je in totaal hebt genomen. Hou er rekening mee dat het een vrij langwerkend gebeuren is, wat al snel nog veel langer wordt als de hoeveelheid toeneemt.

65% is wel een redelijke kwaliteit, max is 73%. straatspeed is meestal toch wel voor de helft versneden met caffeine en dan krijg je de percentages die jij noemt.

succes!

ketakoekjes en Roze Olifant vinden dit leuk.
  3. Mr. Brosnan

Top hier heb ik wat aan, dankje!

4. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Is moeilijk te zeggen inderdaad. Ik ben zelf nooit zo gevoelig geweest voor speed dus ik begin als het puur recreatief is vaak al met 200 mg (zuivere pep) en neem dan later soms nog 50-100 mg bij. Het effect is voor mij dan alsnog vrij subtiel, maar iemand anders knalt hiermee waarschijnlijk door het dak en ik zou dit een first timer dan ook nooit aanraden. Het is echt heel persoonlijk. Zoals hierboven gezegd zijn er mensen die 30 mg al voldoende vinden. Begin dus laag, en als je na anderhalf uur denkt ‘kan wel wat meer’ dan neem je wat bij, pep laat zich makkelijk stapelen. :)

Veel plezier!

* Edit: oh, ik hou er zelf wel altijd rekening mee dat ik een nacht oversla. Als je dat niet wil, hou je dosis dan laag en neem niet te veel bij, want de nastimulatie houdt heel lang aan.

ketakoekjes en acht.zes vinden dit leuk.
  5. Mr. Brosnan

Was dat oraal of nasaal, dit maakt naast de inwerkingstijd niet echt een wezenlijk verschil toch?

6. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ik heb een hekel aan de smaak in je keel van speed, dus tegenwoordig alleen nog maar oraal (bommetje). Maar maakt niet heel veel uit naar mijn idee. De opkomst is trager, en de uitwerking misschien iets geleidelijker. Maar ik vind het een veel prettigere manier van inname. :)

7. Mr. Brosnan

Ah okee dankje! Ik ga er eens naar kijken.

Roze Olifant vindt dit leuk.
  8. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Ik zou bommen in plaats van snuiven. Snuiven is verslavender vind ik.

9. Hoxyz

Hoxyz Experimenterende gebruiker

Een avondje met zuivere pep red ik het wel met zo’n 200-300mg. Afwegen van aparte dosis (op het hele packje na) doe ik niet.

Begin met 1 a 2 sleutelpunten en kijk vanaf daar verder.

Oja, en regel benzos voor na de tijd :grin:

10. Mr. Brosnan

Die kan je niet zomaar krijgen toch? Dat is zeker voor het slapen?

11. Mr. Brosnan

Scheelt dat zo erg? Ik heb ook eenmaal coke gebruikt, geweldige ervaring maar verslaving? Ik had een gram op een dag ongeveer omdat ik het zo fijn vond maar verder nooit gebruikt.

Of leent het zich zo erg voor verlslaving? Ik zit wat dat betreft wel in een ideale situatie waarin vriendengroep/gebruikers puur recreatief een 5 tal keer per jaar speed/xtc gebruikt. Dit moet toch niet direct verslavend zijn dan?

12. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ik neem gewoon 2 lijntjes.
    Net als bij coke alleen teer ik daar wel 6 uur op voor dat ik nieuwe neem.
    Je voelt toch geen verschil vind ik als ik om de 2 uur zou nemen.
    Word er alleen maar naar van als ik dat te veel zou doen denk ik.

13. Mr. Brosnan

2 lijntjes is een breed begrip, dan weet ik niet echt wat ik binnen krijg..

14. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

De rest van die 65% (tot 73%) hoeft niet perse een versnijdingsmiddel te zijn. Er kan dus caffeine inzitten, maar dat is niet perse zo. Bij niet perfectie productie komen lagere percentages ook voor, ondanks dat er dan verder niets psychoactief in je speed zit.

Caffeine heeft veel invloed op het lichamelijke effect van speed dus kan wel wat verschil uitmaken. Dat zal uiteraard op 1 of 2 lijntjes wel meevallen. En anders ff laten testen! :)

acht.zes vindt dit leuk.
  15. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Nog even op dit topic terug komen. (er staat niet bijster veel info over dosering voor first timers in al die gepinde topics)

Ik denk eraan om binnenkort op een dagfeestje voor het eerst speed te nemen. Lekker veel energie en hopelijk ook vrolijk. Wou dan graag een bommetje nemen aan het begin van de dag en verder niet extra bijnemen. Misschien wel 2cb halverwege de dag om een trippy effect te krijgen. Ik wil ook gewoon slapen die avond na het feest.

Tijdsplanning ziet er dan ongeveer zo uit:
    T=0: bommetje speed
    T=4: 15mg 2cb
    T=8: einde feest
    T=9: slapen?

Paar vragen:
    Hoeveel (pure) speed moet ik bommen om het effect goed te voelen en ook nog te kunnen slapen? Of kan ik dat slapen helemaal vergeten? Ik dacht zelf aan 75mg. Ik ben een lichtgewicht man met geen tolerantie.
    Hoe sterk wordt de 2cb gedempt door de speed? Deze hoeveelheid 2cb zou ik normaal lekker vrolijk en verbeterde licht en geluid ervaren, zonder echt te trippen. Zou ik nu iets meer moeten nemen?

16. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik dacht dat de standaard voor cocaïne eerder rond de 30-40% ligt. Amfetamine ben ik eigenlijk bijna altijd wel 70%+ tegen gekomen. Dat gezegd hebbende kan een slechte Amfetamine synthese met relatief hoog percentage flink zuur op de neus komen te liggen. In tegenstelling tot cocaïne is dit ook helemaal niet zo de moeite met Amfetamine.

Stel je verkoopt 1 gram slechte kwaliteit Amfetamine voor de hoofdprijs verdien je daar maximaal eigenlijk 3,- aan. En dan moet je al hopen dat je cliënteel achterlijk is want dat verschil in kwaliteit merk je al vrij snel en als één persoon er over begint betekend dat al dat je moet incasseren op je reputatie wat je dus echt niet wilt wanneer er drugs bij betrokken is.

Je kunt de cafeïne dealende straatmocro's en scheel kijkende henkies gewoon beter een beetje vermijden. Dikke wenkbrauwen en een nors kijkend gezicht is sowieso al een no-go.
    Ik gebruik regelmatig Amfetamine in lage doseringen en ondertussen kan ik achteraf redelijk vlot in slaap vallen. Persoonlijk zou ik de 75mg in twee delen doseren maar dat is persoonlijke voorkeur. Maar met 75mg zou je denk ik na 9 uur wel weer moeten kunnen slapen gok ik. Kans is echter aanwezig dat de 2C-B en Amfetamine elkaars metabolisme/afbraak vertragen.
    Het puur psychedelisch effect zal wel een flink stuk afvlakken door de Amfetamine. Je kan het eventueel wat hoger doseren mits goed uitgerust, de combinatie psychedelica en Amfetamine kan namelijk wat vermoeiend wezen en zul je minder lang volhouden dan psychedelica op zichzelf.

Mezelf en Game&Watch vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Dosis speed 65%
  1. Yaizer
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    4.220
  2. ooscaar