Dour 2011

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dreuge

Badass junkie
http://www.dourfestival.be/nl/

14/15/16/17 Juli. Prijs voor 4 dagen festival + camping = €110,- (excl. service kosten).

Wie gaat er? Hoevaak ben je al geweest? Op welke verbeteringen hoop je? etc.

Vorig jaar ben ik vanuit Den Haag met een speciale bus naar Dour gegaan, erg handig :) Hij bracht ons ook weer terug naar Den Haag voor in totaal €40 per persoon. Ik kan nog niets vinden voor een bus voor 2011 maar ik zal hier een link plaatsen als er iets over bekend is.

Line Up tot nu toe:

- Dirtyphonics
- Erol Alkan
- House of Pain
- Jamaïca
- Luke Vibert
- Shantel
- Shy FX
- Sigma
- The Amplifetes
- The Gasslamp Killer
- The Japanese Popstars
- The Qemists
- Trolley Snatcha
- Vitalic

DOUREUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Lwbnjio

Experimenterende gebruiker
Dour.. =) in 2009 geweest. Erg fijn :grin:
Zit er dit jaar helaas waarschijnlijk niet in :( Werk en anderszins verplichte activiteiten..

Biertje

Bewuste gebruiker
Ik ben gerepresent. Denkd at we wel weer met 'n groep van plusminus 20 man daar aanwezig zullen zijn om de flink naar de klote te gaan.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Op dour mag je hard crashen niemand die je wat gaat doen hoor als je wat doet ook kan je overal jointjes roke waar je wil, vorig jaar wel kleine controle aan het station , daar zijn heel wat mensen kwijt geraakt , want op dour heeft iedereen bij :sunglasses:

knallen :rock: :rock: :rock:

Dreuge

Badass junkie
wobble zei:
dan zie ik geen reden om er niet heen te gaan ;D

Ik ben 2 keer geweest, 1 keer met vrienden door iemands vader gebracht. Toen werden we bijna door politie gecontroleerd. De auto voor ons en de auto achter ons werden van de weg gehaald, maar wij niet, waarschijnlijk omdat we er als onschuldige jongens uitzagen met een vader die ons bracht :P 2e keer met de Dourbus vanaf Den Haag gegaan en toen heb ik geen politie gezien. Die bus is echt relaxt en volgens mij woon je in de buurt van Rotterdam toch? Dus dat is echt een aanrader.

Dreuge

Badass junkie
De controle van je tas door Dour personeel is sowieso een grap en is volgens mij vooral gericht op het vinden van machine geweren en zwaarden :P en letterlijk de eerste medewerker die ik zag stond zelf in het openbaar een joint te roken

DeDe

Newbie
Ben dit jaar ook aanwezig :grin: En vroeg me af of iemand ervaringen heeft met de controles in het station en aan het festivalterrein..? Ik ben van plan gewoon paar gram weed mee te nemen :stoned: voor eigen gebruik. En Ben minderjarig, daarom dak zeker wil zijn dak ni gepakt wordt...
Enige tips? ga waarschijnlijk de dag dat het festival begint en dus niet de dag ervoor. Meer/minder kans op controle?
En als er drugs honden zijn, als je je drugs op een intieme plaats stopt vinden ze dat toch niet? Ze mogen toch niet bij je ballen controlere fwel?
Dus als er drugshonde zijn en ik mijn wiet bij mijn balle steek, en de hond reageert maar ze vinde niks mag ik gewoon doorlope ni?

dour was weer zalig dit jaar! wel fucking camping C
enkel het weer stak dik tegen!

En controle, wat een grap!
Elk jaar hangt boven dour een gigantische wietwolk, dus als ze controleren is dat toch wel heel slecht, me dunkt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan