Down door Kratom

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Steven95

Newbie
Hallo!

Ik ben nu 2 jaar dagelijks gebruiker van Kratom. ‘s ochtends en ‘savonds gebruik ik 8 gram.
Ik ben nu voor de 2e keer (1e poging is mislukt) begonnen aan het minderen van de doses. Ik zit nu op tweemaal 5 gram.

nu voel ik me de laatste maanden al redelijk somber en ik kan niet perse plaatsen of dit door de winter, corona of misschien wel het gebruik van Kratom komt.
Mijn theorie is wellicht dat misschien het te veel gebruik van Kratom er voor zorgt dat je te weinig serotonine aanmaakt? Net als wat gebeurt tijdens de zogenaamde dinsdagdip na het gebruik van XTC.
Ik hoor graag of jullie dit ook ervaren.

groetjes,

Ganjasmoker1993

Experimenterende gebruiker
Hallo!

Ik ben nu 2 jaar dagelijks gebruiker van Kratom. ‘s ochtends en ‘savonds gebruik ik 8 gram.
Ik ben nu voor de 2e keer (1e poging is mislukt) begonnen aan het minderen van de doses. Ik zit nu op tweemaal 5 gram.

nu voel ik me de laatste maanden al redelijk somber en ik kan niet perse plaatsen of dit door de winter, corona of misschien wel het gebruik van Kratom komt.
Mijn theorie is wellicht dat misschien het te veel gebruik van Kratom er voor zorgt dat je te weinig serotonine aanmaakt? Net als wat gebeurt tijdens de zogenaamde dinsdagdip na het gebruik van XTC.
Ik hoor graag of jullie dit ook ervaren.

groetjes,
Dit zijn afkickverschijnselen die je hebt door het afbouwen van de kratom. Heb je verder ook (lichte) griepverschijnselen, gewrichtspijn, rusteloosheid (RLS)?

Ik ben inmiddels een jaar clean van 8 jaar lang dagelijks kratom gebruik van 45g per dag.

Ik zou gewoon in een keer stoppen met de kratom als ik jou was. Met het afbouwen, je zit namelijk nog relatief laag, pijnig je jezelf alleen maar langer

Hoe gaat het nu met je?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan