DPT

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Beste forumleden,

Deze week heb ik in een opwelling, omdat ik wat nieuws wou proberen, 4-ho-mipt besteld en DPT besteld.
Ik ben de laatste tijd ontzettend fan geworden van oa paddos, lsd, en 4-ho-met.
Na enkele tientallen trips op verschillende middelen en in vetrschillende doseringen besloot ik dat ik het verder wil ontdekken, want tripmiddelen zijn fantastisch!

Nu ben ik ontzettend geïnteresseerd in DMT, en ik heb het enkele keren kunnen proberen in de vorm van Changa. Echter was dit in lage doseringen en het smaakte zeker naar meer.
Maar de hoeveelheid was beperkt waardoor ik nog niet de full blown DMT ervaring heb mogen hebben, geen entiteiten of ego dood.
Dit was toen ook niet de bedoeling, omdat ik zeker met dit soort middelen die nogal een heftige ervaring kunnen geven, rustig de stof verken alvorens helemaal los te gaan.

Omdat DMT lastig te krijgen is, en het extraheren een wat lastig proces moet zijn(dit ga ik in de toekomst nog wel proberen), heb ik DPT aangeschaft toen ik het voor een goede prijs bij mijn vaste vendor tegenkwam.

Nu heb ik uiteraard al veel gegoogeld, en wat er voornamelijk uitspringt is dat DPT zeker raakvlakken heeft met DMT, maar een stuk kouder, donkerder en verwarrender.
Er zijn zeker wat ervaringen te vinden, maar mijn beeld is nog niet compleet.

Ik heb een slordige 500mg hiervan, dus voldoende om er goed kennis mee te maken in meerdere sessies.

Nu ben ik erg benieuwd wie hier ervaring mee heeft, wat de ervaringen zijn, en hoe het zich verhoudt tot DMT.

Ik blijf voorzichtig met dit spul vanwege de toch wel intense verhalen die ik lees, maar mijn nieuwsgierigheid gaat het overwinnen.
Ik lees dat je het kan snuiven en roken, ik denk zelf dat ik begin met lage doseringen(30-60mg) snuiven en dan rustig het stofje verkennen, omdat ik op deze manier wat secuurder kan doseren.

Zijn er mensen met ervaring, en zoja hebben jullie tips? Is het altijd 'kouder' dan DMT of hebben mensen er ook hele fijne ervaringen mee?
Als mensen nog wat zinnigs kunnen zeggen over 4-ho-mipt en hoe dat zich verhoudt tot 4-ho-met hoor ik dat ook graag, al lees ik dat het veel lijkt op elkaar.

Ik hoor het graag!

Groetjes!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
DPT is in de worstkeesscenario wel een stuk donker en zwaarder voor de geest dan DMT van wat ik gelezen heb.
DMT duurt ook korter en is toch een wat fijnere euforische middel dan DPT. Niet dat je dat niet kan bereiken met DPT, maar is gewoon wat onzekerder.

Ik heb er ook nog ongeveer 500mg van liggen maar nog nooit geprobeerd. Dmt daarentegen vaak genoeg :)

Haha leuke speling met mijn gebruikersnaam :)

Wat je zegt lees ik ook, vooral wat minder voorspelbaar, maar wel vergelijkbaar toch?
Dit maakt me toch een beetje huiverig en ik zal dit toch een stuk voorzichtiger aanpakken dan bijvoorbeeld een 4-ho-met trip, die in mijn ervaring altijd voor een vrolijk visueel spektakel zorgt.
Misschien laat ik het zelfs wel in de kast liggen tot ik wat meer ervaring heb met DMT zelf.

Wat is de reden dat je het zelf nog niet geprobeerd hebt dan? Ook voorzichtig vanwege de genoemde onvoorspelbaarheid?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wat is de reden dat je het zelf nog niet geprobeerd hebt dan? Ook voorzichtig vanwege de genoemde onvoorspelbaarheid?
Buiten dat ik meer dan 50 middelen in huis heb waar ik 10% nog niet van getest heb, heb ik dit middel ook nog niet zo lang en nog niet echt de gelegenheid gehad maar de onvoorspelbaarheid speelt ook zeker een rol. Met dit middel moet je gewoon goed voorbereid de reis aangaan.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb al heel lang DPT liggen, maar ik heb het nooit gebruikt omdat ik niet heel veel zin heb om een psychedelicum te snuiven. Dat lijkt me net niet helemaal een lekkere manier om een trip in te glijden.

Of het echt een vervanging is voor DMT daar twijfel ik ook nogal aan. Maar daarover kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken helaas.

Dirkjan

DF-koning
Ik heb al heel lang DPT liggen, maar ik heb het nooit gebruikt omdat ik niet heel veel zin heb om een psychedelicum te snuiven. Dat lijkt me net niet helemaal een lekkere manier om een trip in te glijden.

Of het echt een vervanging is voor DMT daar twijfel ik ook nogal aan. Maar daarover kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken helaas.
Ik heb wel eens amt gesnoven, daar werd ik ook niet heel vrolijk van. Een triomiddel snuiven is gewoon niet zo’n handige manier denk ik.

Natozlato

Badass junkie
Voormalig lid Niandralades heeft er een paar indrukwekkende tripreports over geschreven. Ze schrijft ontzettend mooi. De tweede was een bad trip, mss niet zo fijn om te lezen als je DPT op korte termijn wil gebruiken.

Hier een linkje naar de eerste:

Dirkjan

DF-koning
Voormalig lid Niandralades heeft er een paar indrukwekkende tripreports over geschreven. Ze schrijft ontzettend mooi. De tweede was een bad trip, mss niet zo fijn om te lezen als je DPT op korte termijn wil gebruiken.

Hier een linkje naar de eerste:

Ah die ken ik nog !
Wat leuk
Was die helemaal vergeten

Ik snap wat je zegt, maar bij bijvoorbeeld 4-ho-met vind ik snuiven misschien nog wel de beste optie, afhankelijk van wat je wil.
Lekker lijntjes van +- 5mg snuiven tot je een goed level bereikt.

DPT is daar misschien minder geschikt voor.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik zal mijn ervaring met DPT delen. Ik heb 0,25g hiervan besteld wat ik in 2 lijntjes weggewerkt heb, 2 keer 125mg gesnoven dus. De drip daarna is best wel vies, lijkt op geroken plastic vooral in het begin. Na eerste lijntje begon ik eerst lichte psychodelie te voelen wat heel snel in steeds sterkere psychodelie veranderde. Meteen begon alles te bewegen en ademen. Ik voelde dat mijn hele kamer aan het ademen is. Van andere OEV's gloeide alles met mooie sterke kleuren, waarin vooral paars aanwezig was ( deze kleur domineerde ook na 1P-LSD). Vervolgens begon alles om mij te wentelen, ik was het centrum van de helaal. Ik voelde dat ik tril en dat alles meetrilt. Ondertussen werd ik misselijk door de drip en zelf dat misselijkheid trilde met me mee. Op een gegeven moment voelde ik verhoogde hartslag waardoor ik een beetje bang was dat ik zal doodgaan, maar ik goed af van die gedachtes. DPT voelt soms wel donker, maar tegelijkertijd heel interessant. Vervolgens ging in uit mijn lichaam en ging door de helaal via een mooie en heel kleurrijke pad. Ik voelde dat mijn ziel zo'n doorizichtige gele vogel is. Het is de eerste keer dat ik zoiets na een psychodelic ervaar, tenzij na disso's dat best wel vaak voorkomt (in de holes). Na DPT was het ook veel kleurlijker. Ondertussen had ik veel filosofiche gedachten over de mens, kunst en natuur. Na ongeveer 2 uur was ik redelijk nuchter. Ongeveer een uur daarna heb ik het tweede lijntje gesnoven, met een zeer vergelijkbaar maar iets zwakker effect.

Klinkt goed dissoliefhebber! Jij herkent je dus maar gedeeltelijk in het donkere randje ervan? Heb het zelf nog steeds in de kast liggen, nog niet aan toe gekomen vanwege de vele andere interessante stofjes die ik heb.
Jij ervaarde het als intens maar prettig over het algemeen?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan