Purple haze
Bewuste gebruiker
Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??

)eens in de overpoort ofzo?Saivy zei:Oké waar spreken we af?![]()
azgaza zei:Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.
Jeller zei:eens in de overpoort ofzo?Saivy zei:Oké waar spreken we af?![]()

mathijs zei:azgaza zei:Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.
Ooooh. wou dat ik zoveel kon blowen.

Purple haze zei:Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
Mulholland Drive zei:Purple haze zei:Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
Het is niet normaal, maar kan wel voorkomen. THC tast ook bepaalde motorische gedeelten in het brein aan.
Purple haze zei:Mulholland Drive zei:Purple haze zei:Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
Het is niet normaal, maar kan wel voorkomen. THC tast ook bepaalde motorische gedeelten in het brein aan.
Tijdelijk toch??