DRINGEND: vraag over dosis prazepam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dnbfreak

Experimenterende gebruiker
Beste

Aangezien ik voorbij drie dagen nogal last had van paniekaanvallen, heb ik het volgende genomen:

-nacht van maandag op dinsdag: 5-10mg prazepam/lysanxia

-dinsdagnamiddag en avond: 10-15mg prazepam

-vandaag (woensdagnamjddag) 15mg prazepam, telkens 5mg om half 4, half 5 en half 6.

Heb ik teveel genomen? omdat ik er net achter kom dat het lang in het bloed blijft zitten(net zoals diazepam) ..
Moet ik medische hulp zoeken? Of is dit niet zo een probleem?

Ik zou willen gaan slapen maar heb schrik ivm de ademhaling die eventueel te fel onderdrukt zou worden. Of is dit geen probleem bij deze dosis?

Ik heb geen alcohol gedronken of andere "downers"

Vriendelijke groet

dnbfreak

dnbfreak

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor uw reactie! Ik zat er wat mee aangezien mijn ademhaling precies toch iets suffer/zwaarder was dan normaal. Maar dan ben blij dat dit toch geen kwaad kan.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Bedankt voor uw reactie! Ik zat er wat mee aangezien mijn ademhaling precies toch iets suffer/zwaarder was dan normaal. Maar dan ben blij dat dit toch geen kwaad kan.
Het doet de ademhaling wat vertragen, en dat kan je merken, maar vrijwel alleen als je erop let. Alleen dit zal zonder verdere medische problemen mbt de ademhaling geen gevaar opleveren! De zorgen helpen hier natuurlijk ook niet bij, lekker ontspannen en tukken maar! Slaaplekker 😃

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan