dringende vraag!

Intoxicated

Wijs gebruiker
een maat van me heeft een pil van zn dealer gekregen met allemaal kleurtjes erop. Zn dealer zei dat het een sterke xtc pil was. maar ik had gehoord van regenboogpillen met mcPP. kan iemand mij vertellen wat dit doet? Op erowid vind ik niet zoveel.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
een maat van me heeft een pil van zn dealer gekregen met allemaal kleurtjes erop. Zn dealer zei dat het een sterke xtc pil was. maar ik had gehoord van regenboogpillen met mcPP. kan iemand mij vertellen wat dit doet? Op erowid vind ik niet zoveel.
als ze u zo iets aanbieden moet ge gewoon nie aanpakken
als ik een xtc pil aangeboden krijg met allemaal kleuren kunt ge als antwoord krijgen da ge hem kunt steken op een plaats waar het daglicht nooit nie schijnt.
zo iets kan gewoon nie goed zijn

Haze

Bewuste gebruiker
Nee zo'n ding heb ik ooit gehad, zit Peyote in. Bij mij tenminste, maar alle snoepkes zijn verschillend

Bal0n

Badass junkie
Haze zei:
Nee zo'n ding heb ik ooit gehad, zit Peyote in. Bij mij tenminste, maar alle snoepkes zijn verschillend

In een pil zit een cactus? Riiight :wink:

Ik denk dat je bedoelt dat er mescaline in zit, maar dat vindt je echt niet op straat. Most likely is het geowon MDMA of idd mcPP

Himself

Belezen gebruiker
haze moet niet gewoon speculaties in het ronde gooien.... in een pil kan geen "peyote" zitten... en mescaline vind je niet in pillen omdat de dosering te hoog is om pill formaat te krijgen.... tenzij je erg je best doet met slikken :P maar mijn punt is dat in het adviseren van mensen er iets meer denkwerk moet zitten.

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik heb zulke regenboogjes gehad vorige zomer, had er 2 geslikt, echt rotslecht, je maag is er niet goed van, is alsof je 2 kilo stenen gegeten hebt...
was op dour festival, en er hingen ook waarschuwingsborden bij de ehbo-standen van 'opgepast voor de regenboogjes' ofzoiets, bevatte 1 of andere verkeerde stof die niet goed was, weet niet meer welke
ik heb er allesinds niet veel van gevoeld...

Haze

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Haze zei:

In een pil zit een cactus? Riiight :wink:

Ik denk dat je bedoelt dat er mescaline in zit, maar dat vindt je echt niet op straat. Most likely is het geowon MDMA of idd mcPP

Het spul wat erin zit dan, ik ben er geen expert in :grin:

Bal0n

Badass junkie
Mescaline wordt _niet_ als MDMA verkocht. Je kan voor een 300-500 mg Mescaline (dat is 1 dosis) pil ruim een 10'tje vragen.

Bovenaan