1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dromen over drugs?

Discussie in 'Drugs' gestart door riflexz, 4 aug 2008.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. riflexz

riflexz Bewuste gebruiker

Hebben jullie dit ook soms niet? Dat je droomt over drugs?

Ik had eens een droom, dat ik in mijn keuken liep, en in alle kasten xtc pillen lagen, echt duizenden... ik was zo blij, en wou een slikken, en plots werd ik wakker :cry: :cry:

In een andere droom dacht ik dat ik een wietboer was, en enorme hoeveelheden cannabis kweekte, en ze dan verkocht bij de groenteboer

lol

2. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie Tripreporter

Als je eenmaal controle hebt over je eigen dromen, kan je dromen wat je wilt... alleen dat wakkerworden is in het begin wat irritant. Ik heb daar geen last meer van(gebeurt nog wel eens)

Dromen over drugs, hoeft niet perse iets met drugs in het "echte" leven te maken hebben.

probeer er eens eentje uit, in je droom. Om te zien of t in een droom ook een zelfde effect heeft. :wink:

3. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Ik heb eens gedroomd dat ik speed had gebruikt en toen ik wakker werd voelde ik me vrij rot en schuldig..

4. kapitein-x

kapitein-x Wijs gebruiker Tripreporter

Ik droom vrij regelmatig dat ik iets neem. Erg interessant. De laatste keer droomde ik dat ik paddo's had genomen, en de kleuren die ik toen zag waren zo mooi!

5. Flameon

Flameon Badass junkie

Ik droom maar heel zelden, of ik kan ze me niet herinneren. Kan me ook geen droom over drugs herinneren.

6. Bartyo

Bartyo Bewuste gebruiker

Ik droomde een aantal dagen geleden dat ik paddo's had gebruikt, helaas geen visuals maar vreemd genoeg wel een soort van mindfuck :confused:

7. Welhallodaar

Welhallodaar Bewuste gebruiker

ik droomde dat 1/4 van mijn kamer bestookt waren met mannenlijke wiet planten, wat een nachtmerrie!

8. Rokertje

Rokertje Belezen gebruiker

Ik begrijp hieruit dat jij dus controle hebt over wat je droomt?? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?? :hearteyes:

9. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Ik had laast gedroomd dat dat ik paddo's had genomen, alleen ik kreeg maar geen visuals :P

En in lucide dromen kan je je zelf trainen. De laaste tijd lukt het me redelijk goed. Als je aan het dromen bent en je kijkt 2 keer achter elkaar op je horloge, dan geeft deze vaak een andere tijd weer. En als je een lamp aan wilt doen werkt het vaak niet. Deze dingen doe je vaak onbewust, maar het helpt mij zeker om in een lucide droom te komen :grin:

10. kapitein-x

kapitein-x Wijs gebruiker Tripreporter

Grappig, de 1e (van 2) keer dat ik lucide droomde had ik ook dat ik op een klok keek, en toen bedacht 'he, ik droom,' dit icm het feit dat ik me toen op een locatie bevond waar ik op dat tijdstip niet hoorde te zijn.
    Maar ik snap niet wat ze bedoelen als ze zeggen ' je kunt jezelf trainen door vaak op je horloge te kijken,' of iets in die richting. Maar goed, het schijnt dus trainbaar te zijn. Het is iets wat vooral in de ochtenduren voorkomt - zeker als je eerst al wakker bent geworden. Dus het loont als je, je wekker hebt afgezet, om dan weer verder te gaan slapen. :grin:

11. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Vannacht nog, dat ik mdma kristallen had genomen op mijn werk. Ik was supervaag en ik kreeg allemaal ingewikkelde opdrachten die ik natuurlijk niet kon uitvoeren. In paniek haalde ik de hele tijd stukjes bittere mdma kristal achter mijn kiezen vandaan, in de hoop wat nuchterder te kunnen worden.....

Een erg irritante droom kan ik wel zeggen!

12. Atropa

Atropa Bewuste gebruiker

Droom de laatste tijd alleen maar over atropa's. :\

Paar dagen terug was ik een feministe in paars en wit, ik zweefde wat door m'n huis en op straat was niemand te bekennen en er waren nergens anders mensen te vinden. Toch wel vaag, blijkbaar trekt het me in m'n onderbewustzijn.

Wat me wel opviel, was dat de nacht na het basen ik er direct over droomde, hoe ik het pijpje gereed maakte en het ging roken. Het hecht zich echt direct aan je denk ik.

Hetzelfde gehad drie dagen nadat ik opium gerookt had. Ik me droom lag ik het op bed alweer te roken.

13. acidboy

acidboy Badass junkie

Lucide dromen ja... grappig is dat. Kan inderdaad getraind worden.

Ik droom zelf niet zo heel vaak over drugs, áls het dan wel over drugs is.. bijna altijd coke. En ik voel me bijna altijd kut als ik wakker word.

14. Wile-E-Peyote

"lucide dromen"

leuk om eens op google te zoeken :wink:

15. PaiNandPleasurE

PaiNandPleasurE Experimenterende gebruiker

ik droom bijna dagelijks over drugs op het moment..omdat ik weinig gebruik de laatste tijd en er toch wel elke dag zin in heb..
    denk dat dat net zoiets is als een natte droom :P
    waar je hoofd vol van zit....

16. GODdamn

GODdamn Experimenterende gebruiker

Eergister begon ik ineens keihard te trippen in mn droom,
    ik was in mn droom op een concert, en stond te flirten met de zanger,
    en ineens begon alles zo raar te vervormen, deed me allemaal denken aan acid,
    en alles veranderde, en werd boeiender en mooier etc etc
    En toen ik wakker werd, voelde ik me nogsteeds een beetje vaag =\

Had 4 dagen daarvoor voor 't laatst een zegeltje genomen,
    dus kan het daar aan liggen?

17. PaiNandPleasurE

PaiNandPleasurE Experimenterende gebruiker

vette shit :rock: :tearsofjoy:

die dromen kan je over 30 jaar nog wel eens hebben door dat zegeltje :wink:
    lsd gaat namelijk in je ruggenmerg zitten..
    voor mij de reden dat niet te gebruiken..

18. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

Ten eerste is het bullshit dat lsd in je ruggenmerg blijft zitten das niet de reden voor flashbacks.

heb die dromen ook wel is gehad. Lsd op de raarste plekken terwijl k pas 1 klein lsd tripje gehad heb en dus eigenlijk helemaal niet weet hoe het is :P

Vaak dat ik mdma nam
    ook wel is speed of coke terwijl ik speed bijvoorbeeld nog nooit gebruikt heb.
    En precies zoals ik hier ergens boven ook las voel ik me als k wakker wordt ook anders.
    Heel raar kan niet uitleggen.

Verder ben ik idd ook vaak bezig met een 'controleren' van mijn dromen. Dat intresseert me nogal. Het is me 2x gelukt om te beseffen dat ik droomde maar de 1e keer werd ik gelijk wakker en de 2e keer bijna gelijk. Alsnog best rare ervaring om te beseffen dat je droomt.
    Ik heb nogal rare, speciale dromen dus ik zou ze graag onder controle hebben. Ik hoop dat het me op een dag volledig lukt :)

19. mellow

mellow Experimenterende gebruiker

ik heb al zovaak over drugs gedroomd
    goeie en slechte is wel normaal :)
    1x heb ik gedroomd dak met een kom speed was aant wandele door het huis, en mijn mama vroeg wat is dat, waspoeder..
    en toen werd ik wakker, rare dromen altijd over drugs :tearsofjoy:

20. Whatsreality?

Whatsreality? Newbie

Kan mn dromen me bijna nooit herinneren maar weet er nog wel een. Ik zat aan het kerstdiner met mn familie en gezin, compleet strak van de XTC. Moest ik me helemaal inhouden omdat ze het niet mochten merken maar dat lukte natuurlijk niet :mrgreen:

21. Inhale

Inhale Bewuste gebruiker

Als je echt helemaal weg wilt spacen/trippen moet je eens proberen bewust te blijven terwijl je in slaap valt. Kleine kans dat het lukt, maar het is wel eeerg vet.
    Ik had het vannacht voor de 2e keer, man wat is dat toch vaag. Ik zat net op het randje van "wakker" zijn en dromen en ondertussen had ik ook al last van slaapverlamming. Ik voelde mezelf in 2 lichamen tegelijk zitten, maar welke van de 2 je echte of je droom lichaam is weet je niet, en al probeer je nog zo hard je spieren te bewegen het lukt gewoon niet, nouja, half niet want je voelt/ziet je arm bewegen en tegelijk voel je dat je muur vast ligt. Soms denk ik in mijn bed te liggen, soms zit ik in een stukje droom, en dan vervaagt het weer, of zie/voel ik meerdere dingen tegelijk door elkaar.

Owja, dit topic ging over drugs :P
    ik heb ook een aantal keer gedroomd dat ik drugs nam, paddo's waren redelijk realistisch, ookal had ik toen nog nooit paddo's ervaren. Verder heb ik wel eens veel pillen op in mn droom, maar dat wou ik niet dus spugde ik ze weer uit, en dat herhaalde een paar keer.

22. Windhoos

Windhoos Experimenterende gebruiker

Je droomt over dingen die je bewust of onbewust meemaakt en dan is dit dus niet meer dan logisch :wink:

23. Suntablet

Suntablet Bewuste gebruiker

Ik heb eens gedroomt dat ik een puur stickie aan het roken was met wat kameraden maar het vreemde was dat mijn zus er ineens bij kwam staan. In mijn droom probeerde ik toen om de joint te verstoppen zodat ze het ni zou zien.
    Dit lukte niet echt en ze zag het maar vond het totaal niet erg. Toen keek ik de andere kant op en zag ik mijn ouders en zowat heel mijn familie een beetje verderop zitten.
    Niemand vond het erg, integendeel, ze waren geïnteresseerd en vonden het fijn dat ik er goed mee kon omgaan en dat ik een toffe tijd had.
    Ik dacht toen eerst nog dat ze een spelletje aan het spelen waren en dat ze ieder moment in woede konden uitbarsten maar dat gebeurde niet, ze meenden het.

Helaas was dat maar een droom... maar ik ben er soms wel een beetje mee bezig, daarom dat ik erover droomde wss. Ik zou het hun graag vertellen, ik wil hun alles vertellen maar dat gaat gewoon niet. Ze zouden het absoluut niet kunnen plaatsen en ik zou hun er alleen maar verdriet mee aandoen. Jammer met een grote K.

24. Wile-E-Peyote

Laatst een droom, over dat ik een pak wit poeder over me heen kreeg, en ineens een smeris voor me stond die zei : "je zit onder de drugs" toen schrok ik wakker. erg vaag.

25. Worstenjongen

Worstenjongen Bewuste gebruiker

ik droom niet over drugs maar ik droom wel (heerlijk) met drugs

26. dzN

dzN Belezen gebruiker

als ik stop met smoken heb ik de raarste dromen :grin:

27. PuppiiiEyes

PuppiiiEyes Bewuste gebruiker

Ik dagdroom soms over drugs :tongueout:
    sNachts weet ik het eigenlijk ni :grin:

28. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

In mijn droom was ik vanacht aan het trippen. Ik stond in mijn woonkamer en kreeg allemaal LSD achtige visuals :P . Ik heb de laatste tijd dit steeds vaker.

29. Suntablet

Suntablet Bewuste gebruiker

dit heb ik ook wel, meestal de 2e en 3e nacht nadat ik gestopt ben, dikwijls zijn het wel grappige dromen :grin:

30. PuppiiiEyes

PuppiiiEyes Bewuste gebruiker

Hehe goed voor u :tongueout: moet je al geen trips meer kopen ^^
    Of mss blijf je gewoon stilaan steken, moet je nooit meer trips kopen :P
    Allesziens een financieel voordeel hé

:wave:

31. essiej666

essiej666 Belezen gebruiker

ja heb precies hetzelfde ik heb het ook vaker de laatste tijd
    dat ik droom over drugsgebruiken en dat ik het ook voel zijn echt geweldige dromen ^^
    ook had ik laatst gedroomd over een zelfverzonnen perfecte drugs
    t waren zwarte pilletjes in een strip, en je had de visuals van lsd, het houden van gevoel van mdma, het speed effect van speed :tongueout:, en in je hoofd was je heel dromerig en was alles zo geweldig.
    echt de perfecte drugs :P

miauwwwww! vindt dit leuk.
  32. miauwwwww!

miauwwwww! Newbie

ik droom vaak over xtc maar het werkt nooit in mn droom en zelfs in mn droom vraag ik aan mensen waarom werkt het niet ?

שמש vindt dit leuk.
  33. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik had een deal gesloten met Escobar die in Italië woonde. Hij had geklaagd dat hij het pakket nog niet ontvangen had en dat ik het nog niet vanaf mijn adres in Nederland had opgestuurd. Ik controleerde het pakket maar sneed per ongeluk een pakje coke open waardoor het postpakket vol losse coke zat. Ik proefde mijn zelf gemaakte pure coke om het te testen op kwaliteit.
    Dit was de eerste keer dat ik het teste, omdat ik tijdens het productieproces geen coke gebruikte. Ik besloot de cocaïne, die nu plotseling in metalen bouten zat zelf bij Escobar langs te brengen aangezien ik toch om de hoek woonde.

Laatst bewerkt: 21 dec 2018
    Albedo vindt dit leuk.
  34. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Leuk topic dit. Ik heb ze ook wel eens over het bekende witte poeder, maar de laatste is alweer even geleden. Grappig achteraf die rare of onlogische sprongen in een droom. Tijdens meestal wtf of wacht effe! Dat is eigen aan dromen natuurlijk.

שמש vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Dromen drugs
  1. dafalganMan
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.095
  2. michael1992
    Reacties:
    13
    Weergaven: