Drug-Combo card

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hey daar.

Iets wat ik nog niet gezien heb is een totaaloverzicht met welke drug-combi's veilig zijn of juist niet, welke drugs elkaar versterken en welke drugs elkaar in effect juist doen afnemen.

zelf gebruik ik altijd het volgende schema:

https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

dus als je niet zeker bent van een combo, check dan hier of die veilig is of niet.

veel plezier met combineren,

8.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Druggebruik is uberhaubt nooit 100% veilig, laat staan combinaties.

Het overzicht is in ieder geval wel een goede indicatie van wat je in ieder geval niet moet doen!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
donkergroen wil trouwens niet zeggen dat het per definitie een goede combo is. hoewel ongevaarlijk kunnen 2 producten die elkaar versterken veel te heftig zijn voor de gebruiker.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het overzicht geeft een goede indicatie van wat echt heel slecht is, maar dan wel met name op acute risico's gefocussed. Zo staat de combinatie van MDMA en speed bijvoorbeeld in het groen, omdat de acute risico's niet direct heel groot zijn terwijl het op de lange termijn waarschijnlijk niet heel goed voor je is die combi.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Psychedelibee

goeie aanvulling.

hij komt van een internationaal drugsforum en is al verschillende keren aangepast maar ik herhaal wat daar staat, alle verbeteringen en aanvullingen zijn welkom.

er zijn wel wat agemeenheden uit te halen, dissociatieve drugs zijn gevaarlijk in combinatie met downers, meerdere downers combineren is ook gevaarlijk en tramadol moet je altijd mee uitkijken, behalve met wiet en koffie
en drugssoorten combineren die beide de hartslag verhogen is ook niet zo verstandig.

en als je een keer keihard en bad gaat op een donkergroene combinatie weet je dat je er niet dood van gaat (als je dan tenminste deze chard nog kan bekijken)

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
Grappig dat LSD een hele zware drugs is maar toch overal (bijna) mee te combineren is. LSD staat bij mij met stip op nummer 1.
En blijkbaar komt hij ook het beste uit de bus in dit lijstje!:sunglasses:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Rebell
Over de ervaring in kwestie zegt het lijstje niets, wel over welke stoffen elkaar al dan niet versterken/dempen en hoe veilig deze combinaties zijn.

Voorbeeld is LSD en Ketamine. Heeft een wisselwerking en is veilig, maar ik vond het geen prettige combinatie.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi overzicht man! Natuurlijk niet de enige bron om te gebruiken, maar zeker iets wat van pas zal komen als je snel even wil onderzoeken of een combinatie een no-go is of niet. Thanks!

Bovenaan