Drugs combineren

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Dus ik zat zo te denken...
Ik heb nog wat liggen.
En ik dacht wat als ik het nou allemaal door elkaar meng.
Kleine disclaimer: natuurlijk is het een ontzettend slecht idee en ga ik het niet doen. Maar ben wel benieuwd wat er gebeurd als ik het door elkaar zou nemen en of het echt levensgevaarlijk zou zijn.
Het gaat om:
Ketamine, speed, alcohol, xtc, wiet

Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je zit met allerlei verschillende werkingstijden. Ketamine en alcohol werken maar 1,5 uur, terwijl speed wel 12 uur kan werken. Dat is sowieso een probleem met het combineren van middelen. De balans van onder invloed zijn en nuchter wordt steeds wankeler. Naarmate de tijd verstrijkt ga je je steeds anders voelen maar door welke drug het komt wordt dan lastig herkennen. Dat is dus een recept voor ongelukken.

Laatst bewerkt:
Ook is het voor je hart/lichaam extra belastend omdat je zowel uppers als downers gebruikt. Dus je lichaam weet dan niet meer hoe het zich moet gedragen, met alle gevolgen van dien. En helemaal met meerdere uppers (speed en xtc) kan het een te grote belasting voor je hart zijn.

inner_search

Badass junkie
Xtc ketamine en wiet houd het daarbij.
Ik zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Ik ben dan ook geen benzzzy hartpatiënt :grin: :nevergonnagiveyouup: .

Ik vint eigelijk de enige leuke combo die er is benzo's en weed (raad het niet aan.).
En xtc/mdma en weed.

Vroeger deden we wel eens keta in het ene neusgat en sos in het andere , een soketje noemde we het , niet men ding.
Maar men vrienden vonden het top.

benzzzy

Badass junkie
Ik zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Ik ben dan ook geen benzzzy hartpatiënt :grin: :nevergonnagiveyouup: .

Ik vint eigelijk de enige leuke combo die er is benzo's en weed (raad het niet aan.).
En xtc/mdma en weed.

Vroeger deden we wel eens keta in het ene neusgat en sos in het andere , een soketje noemde we het , niet men ding.
Maar men vrienden vonden het top.
Calvin klein is wat ze dat noemen op reddit 😳.
Coke en ket.

Opzich is x doen en dan ket op de comedown met wiet wel chil.

inner_search

Badass junkie
Calvin klein is wat ze dat noemen op reddit 😳.
Coke en ket.

Opzich is x doen en dan ket op de comedown met wiet wel chil.
Ik heb keta eigelijk alleen maar gedaan op mijn vrijgezelle omdat ik de dag er achter trouwde en niet groggy mocht zijn :sweatsmile:
Nu wel de o-pce die me (te goed) bevalde , met weed , heerlijk met muziek , damn.

En mdma met weed is gewoon magisch voor mij , aan mdma alleen zonder weed , vind ik bijzonder weinig aan.

benzzzy

Badass junkie
Keta is idd niet al te euforisch.

Maar de staat waar je komt op een hogere. Dosering vraagt gewoon naar meer.
Je vergeet altijd een groot deel je komt er altijd enigsinds verward uit.

Meer heb je nodig om de sleutel tot het universum opnieuw te bemachtigen.
Nu met de hoop dat het morgen nog bij je blijft.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb het hier al vaak gezegd maar ik vind keta echt ni zo bijzonder maar op de piek of daarna van M is het hemels inderdaad. Wiet heb ik er sowieso wel bij :)

Ik ben toch ook wel van die mening. Keta op zich is pas leuk op hogere doseringen en dan nog is het wazig. Keta met X is wazig en euforisch x 10. Wiet maakt het dan helemaal af. 1 hijs kan je helemaal van het padje halen.

Dirkdirk

DF-koning
Dus ik zat zo te denken...
Ik heb nog wat liggen.
En ik dacht wat als ik het nou allemaal door elkaar meng.
Kleine disclaimer: natuurlijk is het een ontzettend slecht idee en ga ik het niet doen. Maar ben wel benieuwd wat er gebeurd als ik het door elkaar zou nemen en of het echt levensgevaarlijk zou zijn.
Het gaat om:
Ketamine, speed, alcohol, xtc, wiet

Iemand enig idee?

Stom idee.
Doet me wel denken aan een filmscene uit "Get Him to The Greek" waarin een "Jeffrey" joint wordt gerookt met allerlei middelen als wiet, opium, methadon, morfine, peyote en PCP. Ik vraag me toch af wat er dan met je gebeurd.

Purplext

Badass junkie
Mijn vriendin heeft vroeger wel eens speed met xtc en wiet gedaan, zegt dat het heel fijn is. Van jullie ook een ervaring?

Speed nadat de xtc bijna uitgewerkt is en als het speedeffect af begint te nemen, wat wiet roken vind wel okay, maar alles tegelijk vind ik zonde.

Ik vind lsd, mdma, keta en wiet in deze volgorde achter elkaar echt hemels. Liefst nog een biertje erbij en gaan slapen met een benzo. Helemaal slecht, maar dat is denk ik de grootste combinatie die ik heel sporadisch maak.

benzzzy

Badass junkie
Speed nadat de xtc bijna uitgewerkt is en als het speedeffect af begint te nemen, wat wiet roken vind wel okay, maar alles tegelijk vind ik zonde.

Ik vind lsd, mdma, keta en wiet in deze volgorde achter elkaar echt hemels. Liefst nog een biertje erbij en gaan slapen met een benzo. Helemaal slecht, maar dat is denk ik de grootste combinatie die ik heel sporadisch maak.
Doe deze combo alleen als het niet uitmaakt dat je op zijn vroegst om 6 uur in je nest licht.

Vond zelf 2cb 3meopcp heel erg intense.

Purplext

Badass junkie
Doe deze combo alleen als het niet uitmaakt dat je op zijn vroegst om 6 uur in je nest licht.

Vond zelf 2cb 3meopcp heel erg intense.

Licht eraan hoe laat, of beter nog, hoe vroeg je begint.

2-cb en 3-meo lijkt me wel een chille combi! Nam je het tegelijk?

inner_search

Badass junkie
@benzzzy Ben je nog aan het trippen dan ?
Om 12 uur men laatste (2de) lijn op , 1 joint op en nu 4mg clona en men ander jointje oproken , dan effe pitte denk ik.

Bovenaan