Drugs die verlamd..?

minikoert

Newbie
Hallo,
Ik ben vandaag voor het eerst hier op het forum maar kom zeer waarschijnlijk vaker terug :grin:

Ik had het laatst met familie en bekenden over een soort drug dat bijvoorbeeld door je drankje wordt gedaan en dat je dan verlamd wordt of iets dergelijks.
Dit zou door jongens bij meiden door het drinken worden gedaan zodat ze die mee konden nemen en even flink tekeer gaan zonder dat het betreffende meisje kon tegenwerken.
Ik heb zelf zitten denken aan PCP of misschien een of ander verdovingsmiddel i.p.v. een drug..
Wie weet hier iets meer over?

Ik kan er niet veel over op internet vinden en na het halve forum gelezen te hebben post ik toch zelf maar eens :P

Alvast bedankt!

minikoert

Newbie
Owja GHB is inderdaad een voor de hand liggende drug.. Hoe lang duurt het voordat dit werkt en je dus bewusteloos wordt/in slaap valt?
en wat is rohypnol dan?

minikoert

Newbie
Haha nee ik ben niets van plan, wil gewoon weten hoe het in elkaar steekt :wink:
Ik heb zelf ook geen ervaring met GHB en lijkt me geen aantrekkelijke drug.. :kots:
Ik zal het even doorlezen :)

Timmie94

Bewuste gebruiker
als je zelf verlamd wil raken en hard wilt gaan trippen raad ik je ketamine aan :hearteyes:
en volgens mij is GHB inderdaad een van de drugs waar je familie het over had. tenminste die verhalen gaan wel vaker de ronde.;

Tirzana

Newbie
Ghb en ketamine verlammen allebei maar de meest bekendste drug die bij party's als verkrachtingsdrugs word gebruikt en in je drankje gegooid is indd GHB. En dat gooien ze in je alcohol en kan out gaan een comateuze toestand veroorzaken. Groetjes ex gebruiker. Tirzana

Bovenaan