Drugs en Alchohol

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
autysd zei:
verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)

Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.
Nu overlapt de problematiek van autisme met ADHD in enige mate en alleen degelijk diagnostisch onderzoek kan het uitsluiten maar ik heb wel sterke vermoedens. :wink: Even nuanceren hoor.

autysd

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
autysd zei:
verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)

Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.
Nu overlapt de problematiek van autisme met ADHD in enige mate en alleen degelijk diagnostisch onderzoek kan het uitsluiten maar ik heb wel sterke vermoedens. :wink: Even nuanceren hoor.
bij mijn weten is ADHD geen onderdeel van het huidige ASS (DSM-5), waar ik wel in zit

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Aangezien dit al lang niet meer on topic is en de TS hier niet meer komt ga ik hier een slotje op gooien.

Voel jullie vrij om de discussie in een nieuw topic voort te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan