Drugs en hun verslaving, benzo geniepig spul.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ik vind dat drugs makkelijk te stoppen zijn n niet steeds zo verslavend als de massa doet uitschijnen en vind dit toepasbaar voor heel veel drugs, zowel stims, psychedilca, disso's.
Neem nu 3mmc, lijkt me qua stim, zelfs nog de makkelijkste drug om halt toe te roepen, voor mij puur door de niet zo potente rush ivm MDMA, 6APB, 4-FA.

En als ik dan kijk nr vb 6APB, 4-FMA, 3-FA 4F-MPH...ik gebruik niks dagelijks, 4-F-MPH kan wat frequenter zijn, mr ik heb rilatine, dus das meer mijne weekend rilatine (gebruik ik ook geen rilatine). 2wekelijks, maandelijks is eerder mijn gebruik qua stims, zoals vb 6APB, ga ik ook eerste weken erna niet terug deze nemen of mdma fzo, zal voorkeur eerder nr een disso, psychedelica of minder potente stim zoals 3-fa en 4F-MPH gaan. Ik heb 3mmc (oraal) never verslavend gevonden. Liever 1 of 2x / maand 6apb of 4-FMA, dan meerdere keren per week zoiets saai als 3mmc😉

Disso's en psychedilca zijn voor mij al helemaal 0 verslavend, denk aan 3MeO pcp, O-DSMT, 2FDCK, LSD, truffs...omdat da soms diepe indruk kan nalaten n u lichaam en geest hier ook 0 behoefte heeft in meer van dat.

Benzodiazepines, vind ik persoonlijk het meest heimelijke en verslavende spul, dat ikzelf mogen ervaren. Lijkt onschuldig, je krijgt geen fckng rushes, zé ni alty bam vd wereld, maar 't is letterlijk klein duiveltje dat ongemerkt binnendringt n je met der tijd overneemt, want de tolerantie kan al na 2 op niveau zitten dat bijnemen snel volgt, en zonder echt besef heb j het dagelijks n steeds in hogere dosering nodig. Ben er zelf ook ingetrapt, eerst met Zolpidem (op recept), gezegd tegen arts, wtf, krijg volop blackouts, het wetkte ni meer als slaappil in gewone dosissen, nam opt einde 40mg, dus daarmee gestopt. Ja ik was reeds gekend met rc's vr 4-fa nzo. Dus daar van alle soorten benzo rc's besteld. Uiteindelijk periode gehad waar ik dagelijks nam n ook mengde, wat volgde waren giga blackouts n bij wakker worden, voorwerpen ni meer vinden, etensresten verspreid v salon tot int bad, waarop ik direct wou stoppen met deze zooi. Eerste maal willen slapen zonder benzo, 2u, wast hel, über onrustig, woelen glek ne zot, zweten, angstig, bij gesloten ogen constant geflits, zoals bij stroboscoop, werd ziek zot...dus toch 2mg Etizolam genomen en binnen halfuur wast allemaal al veel rustiger en ging ik nr dromenland.
Ik besefte, wow ik moet hier vanaf...2 weken niks benzo's genomen, anderhalve week was er letterlijk geen echte slaap, ik was dood mr dood op...kzag mn bed ni, lag uitgeteld in de sofa, enige wat kon was korte periodes mn ogen sluiten, mr echt slapen nope, was klaarwakker ff toch ogen sluiten. 2 weken in mn persoonlijke hel te bb gezeten. Had ik na gesprek psychiater, was eerlijk over die benzo rc's, dak smeekte, verlos mij v deze zooi. Ik zé ook meteen, ik wil geen andere benzo zooi of verslavende middelen, waar ie direct ook zij, da gaan we zeker ni doen en ie gaf me de goeie raad om om op zelfde tijdstip 22u een Seroquel te nemen en moest dit ni voldoende zijn, neem gerust opzelfde tijdstip een halve Mirtazapine (30/2= 15mg), zelf een kwartje zou al voldoende moeten zijn als je het sporadisch als slaapmiddel gebruikt.
Voila 1ste maal, ik neem rond 22u 100mg Seroquel (quetiapine) en damn binnen halfuur, kwam da echt heel verdovend binnen, ik strompelend bedje in en 14u geslapen, maar zou kunnen blijven liggen, voelde me ni fris wakker, eerder loom n futloos, mr hee ik had geslapen zonder benzo's.
Die dag nog contact opgenomen met psy, oké het heeft me helpen slapen, wat echt noodzaak was. Kvertelde ook dat msschn té was. Dus overgestapt nr 15mg Mirtazapine (1/2 v 30mg). Weer rond 22u en jup ik sliep en echt goed vast, klokje rond en weer eerder zo'n onuitgeslapen gevoel, maar da waren vr mij mini bijzaken, ik had nl 2 nachten op rij vast en lang geslapen zonder benzo's. Die Mirtazapine ben ik dan echt zeker enkele weken blijven gebruiken, waarbij ik na 3de x de dosis ook verlaagde van 15mg nr ca 7mg (kwartj vd 30mg). Was ook al eerder met psy ter sprake gekomen. En ja het heeft me toch hard geholpen, beste raad v psy ever en echt ts wel ne goeie, totaal gene pillen voorschrijver en heel veel luisteren. Had voorheen al psy's ghad die kill waren, nul connectie met de patiënt n dan ene die bij elke consultatie nieuw dozeke pillen voorschreef. Na verloop v tijd kon ik ook terug puur door natuurlijke moeheid slapen n echt zo steeds tussen 22-00u, dus het uur waarop ik toen weken Mirtazapine nam. Ik nam het nu zo echt sporadisch, ja ik kon slapen door natuurlijke moeheid, had ik dan eens wat slechtere nachten, namk kwartje Mirtazapine. In begin was ik al zo opgelucht, yesh 2x vast geslapen zonder benzo's, en het verloop was enkel een zeer fijne bevestiging. Hoe snel die benzo zooi me letterlijk in zn macht had genomen en denk doordat ik hetzelf doorhad, hier snel nr handelde, mn psy erbij had betrokken, heeft echt voorkomen dak anders msschn wel in afkickkliniek was beland of thuis totaal door het lint zou zijn gegaan. Jups goede psychiaters, ze bestaan😁 Ook heeft deze ADHD vastgesteld en persoonlijkheidsstoornis, vorm van borderline. Daar waar ik bij vorige artsen, psychiaters en psychologen, diagnoses kreeg als bipolaire, vorm van autisme spectrum, hoogsensitief...en wou mn starten met lithium...ben ik blij dat deze psy er wel opzat, want die rilatine helpt me enorm, houd mn hevige stemmingswisselingen ook beter onder controle.

Alcohol, ik drink vaak lange tijd (weken, maanden) niets, thuis alleen, drink ik bijna zelden, hoogstens en heeeel sporadisch een Desperados of wodkaatje-redbull, mr met peopz en in juiste setting, kan ik, eens begonnen, hier wel heel moeilijk mee stoppen op die bewuste avond, dan lijkt alcohol mn beste vriend. Kap ik Duvels, pintjes en Wodka-redbull binnen alsof ts niks en vb thuis op mn eentje smaakt mij bier of alles wat bitter is totaal ni n benk zelfs na 2 wodkaatje-redbull of wodka-orange, vaak al misselijk 🤷 Meermaals mn 2de glas echt weggekapt. Zelfs heel zoete cocktails, zegt mijn lichaam thuis snel...nope.

Heeft iemand verklaring voor dat laatste, dat ik op café, met mensen thuis of bij hen thuis, dit mij wel smaakt en na de 2de, 3de er niks limiet meer opzit. Reageert mn lichaam zo totaal anders op alcohol, in deze verschillende situaties. Kan dit te maken hebben met dat bij mensen, op café, feestje andere stofjes vrijkomen die me dan makkelijker doen drinken n me ook tot het gaatje laten drinken?

IK hoor graag jullie ervaringen, reacties...😊

Aaand nice weekend ofcourse 🤘

Laatst bewerkt:

Dopemonster

Badass junkie
Dan ben jij een geluksvogel! Is alleen maar goed dat je er zo makkelijk vanaf kan blijven, voor een hoop mensen is het ook moelijk voor te stellen maar verslaving is een heel realistisch probleem waar veel mensen mee dealen
Vroeger kon ik ook overal zonder moeite mee stoppen tot recreatief in verslaving veranderde en toen leefde ik ineens voor me roes en kreeg ik afkick verschijnselen als ik wou uitnuchteren

Druktemaker

Badass junkie
Het is ook de intentie waarmee je aan drugs begint en het moment (hoe je in je vel zit) denk ik. Niks was een issue behalve blowen loooong time ago en achteraf terugkijkend was dat een mooie opvulling voor alle onrust die ik had (heeft geen reet geholpen, het uiteindelijk alleen maar erger gemaakt).

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ik vind drugs ook niet erg verslavend. M'n telefoon wel.
Amai, afirmatief, as ge daar ff bij stilsta...nu van 11u wakker, mn phone nog ni gelost, da's echt ziek. Daarstrax was die aant laden...kank die nog ni losse se en ist ni mn phone, staat de laptop paraat. Of als mensen uitgaan, eten, wathever... groepje v 5, allen mé hunne phone bezig en dingen sturen nr iemand da op meter v u zit fzo, ook moe alles vastilggen op hunne phone, waar mn vroeger vb genoot van een concert, moeten nu perfecte pics geschoten worden, ooh mijn top nr, yesh kan nog net applaus geven
🙄 Triestig eigenlijk. Bij mij ist wel enkel thuis of bij wachten fzo, ik walg ervan en vink respectloos als je bij n met mensen bent, uwe phone ni kunt lossen...work echt pist van.

Nihilist88

Wijs gebruiker
Het is ook de intentie waarmee je aan drugs begint en het moment (hoe je in je vel zit) denk ik. Niks was een issue behalve blowen loooong time ago en achteraf terugkijkend was dat een mooie opvulling voor alle onrust die ik had (heeft geen reet geholpen, het uiteindelijk alleen maar erger gemaakt).
Klopt volledig. Begint vaak met nieuwschierigheid, je krijgt je favorietjes...dan hangt het vd persoon in kwestie af, ga ik voor 1x/maand met totale beleving of laat je de drug baas worden over jou. Ik zelf heb het enkel met benzo's ervaren (srry dat stuk heb ik later bijgeschreven).
Dus was het dat een utopie ivm wiet, je zat in een waan dat het je hielp? Zoveel later, wat heeft het blowen dan veregerd?

blue eyes

Badass junkie
Ik vind drugs ook niet erg verslavend. M'n telefoon wel.
naar palmfluitmuziek staan luisteren van equadorianen vind ik verslavend, voor jet weet sta je der uren bij in volslagen enthousiasme.

wat zeg ik, steeds stijgend enthousiasme, en in je handen klappen, en opt eind ga je belazerd naar huis met twaalf van die zelfgevlochten vriendschapsbandjes en sticks vol met equadoriaanse watervalmuziek begeleid door een palmfluitsymfonie.

geld kwijt, pijn in de kuiten van het dansen, de kaken op elkaar klemmende... het zit er allemaal in

en die heimelijke vriendelijke lachjes, die oprechtheid die zo ongespeeld lijkt dat ik nu twijfel of het toch niet gespeeld is.

dus zieje ze weer op avondmarkten, kerstmarkten of gewone markten gdvd al zieje ze op vismarkten , rommelmarkten , wees behoedzaam.

ga net al tom green desnoods de backwards man gaan doen ofzo, maar raak aub niet in de grip van hun betoverende glimlach.

edit : straks ga ik hier ook nog dieper op in
jullie mogen zelf kiezen 1) ga dieper in op de equadoriaanse marktindianen en hun bezwerende muziek
2) ga dieper in op de TS zijn inzichten over de gevaren van benzodiazepines,

ik moet namelijk eventjes weg, en kom zo terug voor meer. zie wel wat het dan wordt

mitchieee

Bewuste gebruiker
verslaving licht meeste aan je eige thuis situatie, of je werk heb of niet, zeker met dissos lijk me t wel verslavend kan worden, ( das mijn gedachte)

nu ik geen werk heb en ff in de uitkering zit is me drugs gebruik zeker omhoog gegaan, tijdens het gamen in de avond lekker een goed lijntje 2fdck ket of 3 meo pcp etc ,

odmst als ik dat 1 dag gebruik wil ik het direct de volgende avond weer gebruiken.. dus dat bestel ik ook maar in 1-5 pillen per zo veel tijd

en de benzos ja de benzos, al zo lekker en lijk zo onschuldig maar heb ook snel billekoek gekregen ervan, dat gebruik ga ik nu ook zeker controleren en me zelf in bedwang houde , het niet meer kunne slapen was niet fijn

t gekke is als ik blow heb ik geen behoefte aan andere drugs, en denk ik er negatief over .. tot ik nuchter

Dopemonster

Badass junkie
Druktemaker die helemaal zen na een joint op de bank zit, daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja 🤣

Druktemaker

Badass junkie
Klopt volledig. Begint vaak met nieuwschierigheid, je krijgt je favorietjes...dan hangt het vd persoon in kwestie af, ga ik voor 1x/maand met totale beleving of laat je de drug baas worden over jou. Ik zelf heb het enkel met benzo's ervaren (srry dat stuk heb ik later bijgeschreven).
Dus was het dat een utopie ivm wiet, je zat in een waan dat het je hielp? Zoveel later, wat heeft het blowen dan veregerd?
Stress en spanningen in mijn omgeving, eerst hielp het verdoven. Later liepen spanningen zo hoog op dat het me paranoïde maakte. Dat heeft gemaakt dat ik per direct kon stoppen, omdat ik helemaal in paniek raakte. Ben daarna in therapie gegaan, dat hielp toch een stukje beter 🤓

Druktemaker

Badass junkie
Stress en spanningen in mijn omgeving, eerst hielp het verdoven. Later liepen spanningen zo hoog op dat het me paranoïde maakte. Dat heeft gemaakt dat ik per direct kon stoppen, omdat ik helemaal in paniek raakte. Ben daarna in therapie gegaan, dat hielp toch een stukje beter 🤓
Dit is wel echt +- 6 jaar geleden onderhand, heb 6 jaar met een pauze van ongeveer 2 a 3 elke dag geblowd.

Tijdje terug een keer hasjchocolademelk gemaakt, ik ging meteen weer terug in die laatste ervaring die ik ermee heb gehad. Dat is dus voor mij geen optie meer.

Nihilist88

Wijs gebruiker
Dan ben jij een geluksvogel! Is alleen maar goed dat je er zo makkelijk vanaf kan blijven, voor een hoop mensen is het ook moelijk voor te stellen maar verslaving is een heel realistisch probleem waar veel mensen mee dealen
Vroeger kon ik ook overal zonder moeite mee stoppen tot recreatief in verslaving veranderde en toen leefde ik ineens voor me roes en kreeg ik afkick verschijnselen als ik wou uitnuchteren
Even ter verduidelijking, heb er beetje later nog stuk ivm benzo's bij gezet. Dat was mijn enige echte verslaving, kort maar krachtig (feb, maart), waar ik ondertussen vanaf ben, bij mij ist echt sporadisch en zelfs blij ket de ban op Etizolam (wolf in schapenvacht) n Flualprazolam, ook Clonazolam was een smeerlapj.
Ook was ik verslaving aant creëeren toen ik Tramadol (Contramal vloeibaar) nam vr kolieken. Nam ook al hadk geen pijn, na de nierstenen nog vol flesje zo gebruikt, pakt wekelijks, puur vr dat zorgeloze gevoel. Maar eens da op was (ook de overschot Tramadol pillen), was da ff ooh damn...maar ik had geen nadelige effecten, ni lichamelijk, ni geestelijk. Maar besefte ni veel later, damn da's verslavend goedje, blij dat weg is, dus besef heerst vaker, dan dak persé dit nog wil.

Wanneer is het recreatief n wanneer licht er verslaving op de loer. Ik vind 6APB beste stim opt moment, maar om er beste uit te halen, moete nu eenmaal weken, beter nog minstens 2 maand tussen laten.
Heb zelf enkel korte benzo verslaving gehad. Maar voor de rest, verslavingen bereiken me nooit echt in die mate. Vroeger ook al ni, sigaretten (wel eens als 12, 1e jarige op woensdagmiddag mé wa klasgenoten, lekker stoer in geniep, ma inhaleren bluuh was da vr viezigheid), kwou da dan later op café meerdere malen proberen, meer de attitude toen, na 2de saf zo misselijk n moeten kotse, uiteindelijk veel weggaan, toen wel veel alcohol benuttigd, maar da's dan int weekend, met peopz en dan konk week erna geen alcohol zien e. Dan wiet, ik kon echt moeilijk tegen rook inhaleren, dus da liet ik ook vaker aan mij vorbij gaan. Wiet dan ook via bong n spacecake gedaan, maar da zé me dus ni zoveel, ké lach n boefkicks, later nog via vaper geprobeerd, mr wiet gaf me ni wa ik wou.
Ook snuif ik nooit, buiten eenmalig coke, wa ik zo overroepen spul vond. Ben ik meer voor de pilletjes en pellets. Maar ook hier, XTC, dé max, maar alleen al door de comedown n dinsdagdip, mij ni waard. 4-FA was vr mij heerlijk spul en nam in nr einde toe mischien wel vaker dan gewenst (2 à 3 wekelijks), mr voelde toen ook, effect is mint, terug wa langer tussen laten, ni veel later op de ban, dus dada 4fa😛
Nu heb ik 6APB en 4-FMA die me met gemak X n 4-FA doen vergeten. En ik weet ook dat 6APB ni voor wekelijks gebruik is, ook geen nood aan. Pakt 6 x gepakt tussen april en nu, waarvan 1x te hoge dosis, nl 200mg, waar fijne dosis echt op 130mg ligt met max v 150mg. Dit geld ook zowat vr 4-FMA, al vind ik 6APB vet potenter met lange na-stimulatie. 4-FMA werkt ook wel op serotonine, mr ik vind het toch meer op noradrenaline en dopamine werken.
De rest vd stims, 3mmc, 3-FA zijn bekan ni de moeite, zijn zo'n stofjes waar je bijna automatisch moet bijnemen n bijnemen n dan nog ni aan de enkels komt van een 6APB.
Overige zijn dan de disso's zoals K, 2FDCK, 3MeO pcp, O-DSMT, waarvan ik O-DSMT brol vind, te veel jeuk nzo. Maar de overige stofjes kunnen echt speciaal, fijn en zelf diepe trip geven en benk daar soms maanden zoet mee n hunkert er niets in mn lijf nr die stofjes. Enkel 2-FDCK, kan ik wel eens regelmatiger nemen, maar laag gedoseerd en gestapeld n dan trip je ni hard, maar hebt chille alcoholroes, alcohol high fzo met warm deken over je, maar dan zonder de lichamelijke klachtjes v alcohol.
Dan de psychedelica LSD, truffs, ja daar kunt ge toch ni verslaafd aan geraken, ik toch ni.

En zooi als heroïne, opioïden, crack, ghb, waarvan ik weet dat da super verslavende en uiterst destructieve eigenschappen heeft, daar kots ik letterlijk op.

Dopemonster

Badass junkie
Even ter verduidelijking, heb er beetje later nog stuk ivm benzo's bij gezet. Dat was mijn enige echte verslaving, kort maar krachtig (feb, maart), waar ik ondertussen vanaf ben, bij mij ist echt sporadisch en zelfs blij ket de ban op Etizolam (wolf in schapenvacht) n Flualprazolam, ook Clonazolam was een smeerlapj.
Ook was ik verslaving aant creëeren toen ik Tramadol (Contramal vloeibaar) nam vr kolieken. Nam ook al hadk geen pijn, na de nierstenen nog vol flesje zo gebruikt, pakt wekelijks, puur vr dat zorgeloze gevoel. Maar eens da op was (ook de overschot Tramadol pillen), was da ff ooh damn...maar ik had geen nadelige effecten, ni lichamelijk, ni geestelijk. Maar besefte ni veel later, damn da's verslavend goedje, blij dat weg is, dus besef heerst vaker, dan dak persé dit nog wil.

Wanneer is het recreatief n wanneer licht er verslaving op de loer. Ik vind 6APB beste stim opt moment, maar om er beste uit te halen, moete nu eenmaal weken, beter nog minstens 2 maand tussen laten.
Heb zelf enkel korte benzo verslaving gehad. Maar voor de rest, verslavingen bereiken me nooit echt in die mate. Vroeger ook al ni, sigaretten (wel eens als 12, 1e jarige op woensdagmiddag mé wa klasgenoten, lekker stoer in geniep, ma inhaleren bluuh was da vr viezigheid), kwou da dan later op café meerdere malen proberen, meer de attitude toen, na 2de saf zo misselijk n moeten kotse, uiteindelijk veel weggaan, toen wel veel alcohol benuttigd, maar da's dan int weekend, met peopz en dan konk week erna geen alcohol zien e. Dan wiet, ik kon echt moeilijk tegen rook inhaleren, dus da liet ik ook vaker aan mij vorbij gaan. Wiet dan ook via bong n spacecake gedaan, maar da zé me dus ni zoveel, ké lach n boefkicks, later nog via vaper geprobeerd, mr wiet gaf me ni wa ik wou.
Ook snuif ik nooit, buiten eenmalig coke, wa ik zo overroepen spul vond. Ben ik meer voor de pilletjes en pellets. Maar ook hier, XTC, dé max, maar alleen al door de comedown n dinsdagdip, mij ni waard. 4-FA was vr mij heerlijk spul en nam in nr einde toe mischien wel vaker dan gewenst (2 à 3 wekelijks), mr voelde toen ook, effect is mint, terug wa langer tussen laten, ni veel later op de ban, dus dada 4fa😛
Nu heb ik 6APB en 4-FMA die me met gemak X n 4-FA doen vergeten. En ik weet ook dat 6APB ni voor wekelijks gebruik is, ook geen nood aan. Pakt 6 x gepakt tussen april en nu, waarvan 1x te hoge dosis, nl 200mg, waar fijne dosis echt op 130mg ligt met max v 150mg. Dit geld ook zowat vr 4-FMA, al vind ik 6APB vet potenter met lange na-stimulatie. 4-FMA werkt ook wel op serotonine, mr ik vind het toch meer op noradrenaline en dopamine werken.
De rest vd stims, 3mmc, 3-FA zijn bekan ni de moeite, zijn zo'n stofjes waar je bijna automatisch moet bijnemen n bijnemen n dan nog ni aan de enkels komt van een 6APB.
Overige zijn dan de disso's zoals K, 2FDCK, 3MeO pcp, O-DSMT, waarvan ik O-DSMT brol vind, te veel jeuk nzo. Maar de overige stofjes kunnen echt speciaal, fijn en zelf diepe trip geven en benk daar soms maanden zoet mee n hunkert er niets in mn lijf nr die stofjes. Enkel 2-FDCK, kan ik wel eens regelmatiger nemen, maar laag gedoseerd en gestapeld n dan trip je ni hard, maar hebt chille alcoholroes, alcohol high fzo met warm deken over je, maar dan zonder de lichamelijke klachtjes v alcohol.
Dan de psychedelica LSD, truffs, ja daar kunt ge toch ni verslaafd aan geraken, ik toch ni.

En zooi als heroïne, opioïden, crack, ghb, waarvan ik weet dat da super verslavende en uiterst destructieve eigenschappen heeft, daar kots ik letterlijk op.
Ff ter correctie: O-DSMT is geen disso maar een opöide vandaar die jeuk🤣
Als je tramadol neemt word een deel omgezet naar O-DSMT (O-Desmethyltramadol) wat de opöide werking is van tramadol dus O-DSMT = een actieve metaboliet van tramadol en 3-4x zo sterk als tramadol per mg. Dus als je een zwak hebt voor tramadol zou ik voor ODSMT helemaal extra uitkijken😬

Dopemonster

Badass junkie
Dit is wel echt +- 6 jaar geleden onderhand, heb 6 jaar met een pauze van ongeveer 2 a 3 elke dag geblowd.

Tijdje terug een keer hasjchocolademelk gemaakt, ik ging meteen weer terug in die laatste ervaring die ik ermee heb gehad. Dat is dus voor mij geen optie meer.
Hasj chocomelk slaat ook wel hard in hoor
Wat gebruik je nu nog dan?

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ff ter correctie: O-DSMT is geen disso maar een opöide vandaar die jeuk🤣
Als je tramadol neemt word een deel omgezet naar O-DSMT (O-Desmethyltramadol) wat de opöide werking is van tramadol dus O-DSMT = een actieve metaboliet van tramadol en 3-4x zo sterk als tramadol per mg. Dus als je een zwak hebt voor tramadol zou ik voor ODSMT helemaal extra uitkijken😬
Jua foutje van me, ik had toen O-DSMT geprobeerd omdat het Tramadol rc is. Maar ik vind het brol, ik ervaarde, de 2x dat ik het gedaan heb, 1ste maal anderhalf u dat zorgeloze n dan über jeuk, sneller n 10x erger, ook 8u misselijk n kostsen gelek zot.
2de maal was via andere vendor, nu had het meer Tramadol effect, het zorgeloze was 3-4u, niks misselijk, maar toch ook weer pak intensere jeuk ivm Tramadol. Dus nope, ni mn ding. Ach, zo zie je, zelfs de zwaktste opioïde vink al niet veel soeps. Heb zelfs rest vd O-DSMT doorgespoeld se. En Tramadol hoefk ook al helemaal ni.
Geef mij mr lekker stimmetje of disso'tje zo nu en dan.
Wat ik zelf ook lekker chill vind is 2-FDCK (oraal), alcohol en lachgas 👽

Rivalrie

Badass junkie
H
Jua foutje van me, ik had toen O-DSMT geprobeerd omdat het Tramadol rc is. Maar ik vind het brol, ik ervaarde, de 2x dat ik het gedaan heb, 1ste maal anderhalf u dat zorgeloze n dan über jeuk, sneller n 10x erger, ook 8u misselijk n kostsen gelek zot.
2de maal was via andere vendor, nu had het meer Tramadol effect, het zorgeloze was 3-4u, niks misselijk, maar toch ook weer pak intensere jeuk ivm Tramadol. Dus nope, ni mn ding. Ach, zo zie je, zelfs de zwaktste opioïde vink al niet veel soeps. Heb zelfs rest vd O-DSMT doorgespoeld se. En Tramadol hoefk ook al helemaal ni.
Hier ook flink misselijk van de o-dsmt. Met Tramadol heb ik hier geen last van.

Dopemonster

Badass junkie
Komt omdat je lichaam er heel erg aan moet wennen en O-DSMT redelijk potent is vergeleken tramadol zul je de eerste keren goed misselijk en jeuk kunnen krijgen, bij oxycodon is dat nog veel erger en bij heroine krab je al helemaal je huid van je lichaam

Dus als je veel jeuk hebt of misselijk bent heb je dus gewoon te hoog gedoseerd dan dat je lichaam zou willen
Net als teveel alcohol je ook misselijk gaat maken

Nihilist88

Wijs gebruiker
H

Hier ook flink misselijk van de o-dsmt. Met Tramadol heb ik hier geen last van.
Ah toch, dacht dakik er extra gevoelig voor was, jua O-DSMT heeft te veel lichamelijke ongemakken, da had Tramadol indd ni of veel gematigder, het zorgeloze, warm deken overheerste...als een stof langer onaangename effecten heeft tov de leuke effecten, ist njet vr mij. Ook reden dat MDMA hier al jaren ni meer binnen komt...5-6u top n waus gaan, om al uren erna de comDOWN echt merken en dagen erna ja echt depri. 6APB heeft dan vet betere balans, minder weg n stabiele lange rush, fijne na-stimulatie n nog nooit slecht erna.

De Zandman

Badass junkie
Benzo's en alcohol, plus oxcycodon.
Dat zijn de ijzeren vuisten in een fluwelen handschoen!
Daar word je niet vrolijk van, als je eraan vast zit...verre van dat!
Je kunt er beter vanaf blijven.
Makkelijk te veel, moeilijk terug...

Trippy langkous

Badass junkie
Jeetje, heftig deze afkick van benzos. Ik lees heel vaak dat mensen deze problemen ermee hebben.

Ik heb zelf nog geen problemen met benzos gehad, alleen zie ik wel dat ik door benzos dingen ga doen die niet verstandig zijn. Zo was ik afgelopen weekend aan de stims. Ik was na een paar uur van plan niks meer te nemen en een benzo te nemen en gaan slapen. Ik nam de benzo, nam hem iets te vroeg denk ik want ik vond het gevoel zo lekker dat ik dacht: aah, een lijntje kan ook wel erbij dat zal vast lekker voelen. Terwijl als ik geen benzo genomen had dan was ik waarschijnlijk niet door gegaan.

Zo heb ik een andere keer bij vrienden gehad dat het mij gelukt was om na een stim avond dezelfde zaterdag nacht te gaan slapen met een benzo. De volgende ochtend was ik nog een beetje vaag van de benzo, dus toen was ik weer begonnen met drugs te nemen. Terwijl ik dat nooit doe de volgende dag!

Ik ga dus blijkbaar dingen doen op benzos die ik normaal niet snel zou doen. Het kan me eigenlijk niks meer schelen wat ik doe zegmaar. Ik weet ook nog dat ik me zaterdag heel lekker voelde op benzos.

Ik was dus van plan om met benzos te eindigen na stims,omdat ik anders de hele nacht plus de volgende dag ook nog door ga en dat is teveel van het goede. Maar nu twijfel ik hier weer aan. Ik heb er namelijk oom niet veel aan om dingen te doen waar ik later weer problemen door krijg..

Dopemonster

Badass junkie
Toevallig is dat mijn lievelings combo, nog een paar lijntjes speed erbij en ik ben in de hemel🤣 En een paar uur later ben ik in de hel

Nihilist88

Wijs gebruiker
Zijn dan nog makkelijk te verkrijgen spul e, 1 acohol is overal te verkrijgen n maatschappelijk aanvaard, benzo's n slaappillen zooi, krijgen er hoeveel niet voorgeschreven? En oxycodon n morfineachtigen, start ook vaak op voorschrift n later ga je zelf er over qua gebruik. Toch best frapant.

De Zandman

Badass junkie
De hele Nederlandse wetgeving is al frappant te noemen aangaande alcohol en drugs....op het volslagen idiote af.

Dopemonster

Badass junkie
Zijn dan nog makkelijk te verkrijgen spul e, 1 acohol is overal te verkrijgen n maatschappelijk aanvaard, benzo's n slaappillen zooi, krijgen er hoeveel niet voorgeschreven? En oxycodon n morfineachtigen, start ook vaak op voorschrift n later ga je zelf er over qua gebruik. Toch best frapant.
Er zijn wel meer middelen die heel verslavend zijn, waarvan oxycodon de meest legale verslavende verdover is en heroine de meest verslavende verdover is en dan heb je ook nog middelen zoals coke,crack en methamphetamine wat zeer verslavend allemaal is maar ook alcohol is sterk verslavend als het je eenmaal in zijn macht heeft

Nihilist88

Wijs gebruiker
Er zijn wel meer middelen die heel verslavend zijn, waarvan oxycodon de meest legale verslavende verdover is en heroine de meest verslavende verdover is en dan heb je ook nog middelen zoals coke,crack en methamphetamine wat zeer verslavend allemaal is maar ook alcohol is sterk verslavend als het je eenmaal in zijn macht heeft
Zijn allen ni mijn ding, een benzo nu en dan mr ook geen lamlegger dan. Methamphetamine zit vb in de naam MDMA als 4-FMA, maar buiten dat staan deze hier totaal los van, toch, zeker MDMA, maar als ik eens 4-fma neem zitten daar toch minstens enkele weken tussen, terwijl meth ultra verslavend is.

Nihilist88

Wijs gebruiker
Voorral dit, iedereen blijft natuurlijk zen eige verschillende kryptonite houden!
U zegt houden, dus volledige verlossing is onbestaande leid ik hieruit af? En een drug/middel/gewoonte is toch pas een kryptonite, als je er voornamelijk of enkel nog nadelige effecten v ervaart? Geld bvb voor iemand die door de week niets pakt, mr enkel int weekend of om de zoveel weekends, bij uitgaan stims (amfetamines, MDMA, stim rc's) neemt, hier al de stempel kryptonite? Of het pas wanneer je in die mate, het middel nodig hebt n dus dagelijks? Dan is volgens mij indd alcohol, sigaretten (nicotine), slaappillen en opioïden wereldwijd een kryptonite vr velen en dan heb je indd nog al die undergt smeerlapperij als crack, bruine, ghb...waar pietje de dood klaarstaat😞

De Zandman

Badass junkie
Pietje de dood staat altijd voor je klaar. Domweg je hele leven lang.
Even niet opletten, en magere Hein met de zeis slaat toe. Hij mist maar zelden.
Kortom, zo gauw je naar buiten gaat is de dood aanwezig. Altijd en overal!
Het is wel zo dat bepaalde activiteiten erg dicht langs magere Hein voorbij gaan, en dan is het zomaar ineens gebeurd.
Dan moet je Charon gaan zoeken aan de rivier de Styx.

Nihilist88

Wijs gebruiker
Pietje de dood staat altijd voor je klaar. Domweg je hele leven lang.
Even niet opletten, en magere Hein met de zeis slaat toe. Hij mist maar zelden.
Kortom, zo gauw je naar buiten gaat is de dood aanwezig. Altijd en overal!
Het is wel zo dat bepaalde activiteiten erg dicht langs magere Hein voorbij gaan, en dan is het zomaar ineens gebeurd.
Dan moet je Charon gaan zoeken aan de rivier de Styx.
Srry, vind dit heerlijke repliek 👌😂

Nihilist88

Wijs gebruiker
Komt omdat je lichaam er heel erg aan moet wennen en O-DSMT redelijk potent is vergeleken tramadol zul je de eerste keren goed misselijk en jeuk kunnen krijgen, bij oxycodon is dat nog veel erger en bij heroine krab je al helemaal je huid van je lichaam

Dus als je veel jeuk hebt of misselijk bent heb je dus gewoon te hoog gedoseerd dan dat je lichaam zou willen
Net als teveel alcohol je ook misselijk gaat maken
Jua maar, v Tramadol (vloeibaar) zat ik op het einde toch aan 400mg in 1 keer, dus na deze 2 ervaringen op 50mg O-DSMT, gewoon streep door deze rc vr mij. En andere opioïden begin ik gewoon niet aan, dan is een disso als 2FDCK velen malen fijner n nihil tot nul klachten. Ook 3MeO-pcp is wow bij 1 dosis van 50mg.

De Zandman

Badass junkie
50 mg 3meo pcp???
Mon dieux......dan trip je wel heel zwaar met dit goedje.!
Nu verboden en ik kan het niet erg vinden......

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan