Drugs en hun verslaving, benzo geniepig spul.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Wijs gebruiker
50 mg 3meo pcp???
Mon dieux......dan trip je wel heel zwaar met dit goedje.!
Nu verboden en ik kan het niet erg vinden......
Is dat zo'n hoge dosis, is hier 1 pil? Is indd helemaal anders dan vb 2fdck, waarbij ik veel hoger moet doseren in 1 x of stapelen binnen halfuur-uur. 3MeO komt sneller binnen, heerlijk warm deken, maar intenser dan de alcoholroes bij 2fdck en indd op de peak ben je echt weg, maar behoudt dat warme gevoel en ik ervaarde steeds lange fijne na-effecten. Uhu indd is enige op de ban, die ik snel nog heb bij gekocht. Gebruik dit ook maar heel sporadisch, tussen laatste en voorlaatste keer zat zeker enkele maanden. Je doet dit niet ff vlug tussendoor, omdat je 1 best intens kunt gaan trippen en 2 je best nog uuuuren n dag erna nog wat van kunt voelen, dus is zo'n drug, waarbij ik dag zelf n dag nadien vrij moet zijn n niks gepland heb.

Dopemonster

Badass junkie
Jua maar, v Tramadol (vloeibaar) zat ik op het einde toch aan 400mg in 1 keer, dus na deze 2 ervaringen op 50mg O-DSMT, gewoon streep door deze rc vr mij. En andere opioïden begin ik gewoon niet aan, dan is een disso als 2FDCK velen malen fijner n nihil tot nul klachten. Ook 3MeO-pcp is wow bij 1 dosis van 50mg
Ieder zen ding natuurlijk maar ik snap je wel, ketamine is natuurlijk ook tegenwoordig niet voor niks veel populairder samen met ghb dan heroine dat is niet voor niks
Maar dat je zo slecht ging op die odsmt komt wsl omdat je tolerantie al weg was die je bij je 400mg tramadol wel had, en elke opoide valt natuurlijk anders
50mg odsmt staat ong gelijk aan het effect van 200-250mg tramadol dus dat kan wel een logisch verklaring zijn

Maar ook disso's kennen nadelen zoals elke drug dat heeft

Bijlagen

• Screenshot_20211127-214645_Chrome.jpg
    Screenshot_20211127-214645_Chrome.jpg
    117,8 KB · Weergaven: 2

Trippy langkous

Badass junkie
Ik ben er vandaag ook weer achter gekomen hoe gevaarlijk benzo kan zijn. Ik was aan het stofzuigen vandaag en ik vond een etizolam pilletje op het kleed! Normaal is dat niet zo'n ramp, maar omdat ik een kat heb vind ik dat best wel gevaarlijk!

Dit pilletje lag er al 2 week, van de laatste keer dat ik benzo genomen had. Ik kan me er niks van herinneren dat ik er een heb laten vallen, anders had ik hem gelijk opgepakt natuurlijk. Maar blijkbaar raak ik van dat spul zo van de kaart soms - net als wat ik met drank ook weleens heb- dat ik stukjes niet meer weet en niet meer controle heb over wat ik doe. Ik had toen namelijk waarschijnlijk meer genomen dan ik van plan was, omdat ik van zondag tot maandag geslapen had..

De Zandman

Badass junkie
12 mg poeder 3 meo pcp was voldoende om mij stevig te laten trippen, en flink bad op te gaan iig.
50 mg, ik moet er niet aan denken!

Als 50 mg odsmt overeenkomt met 200 mg tramadol, dan weet ik waarom die 50 mg odsmt bij mij niets, nada, niente doet...Al neem ik 150 mg odsmt, nog geen effect!
Zaldiar, zijnde een pijnstiller met 35 mg tramadol en 250 mg paracetamol, daarvan neem ik er af en toe een stuk of 6 over de dag verdeeld, hetgeen wel wat helpt tegen mijn rugpijn.
Dus heb ik een te hoge tolerantie!
Vraagstuk is opgelost..

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning
Maar blijkbaar raak ik van dat spul zo van de kaart soms - net als wat ik met drank ook weleens heb- dat ik stukjes niet meer weet en niet meer controle heb over wat ik doe. Ik had toen namelijk waarschijnlijk meer genomen dan ik van plan was, omdat ik van zondag tot maandag geslapen had..
Typisch benzo verhaal dit

Dopemonster

Badass junkie
Ik ben er vandaag ook weer achter gekomen hoe gevaarlijk benzo kan zijn. Ik was aan het stofzuigen vandaag en ik vond een etizolam pilletje op het kleed! Normaal is dat niet zo'n ramp, maar omdat ik een kat heb vind ik dat best wel gevaarlijk!

Dit pilletje lag er al 2 week, van de laatste keer dat ik benzo genomen had. Ik kan me er niks van herinneren dat ik er een heb laten vallen, anders had ik hem gelijk opgepakt natuurlijk. Maar blijkbaar raak ik van dat spul zo van de kaart soms - net als wat ik met drank ook weleens heb- dat ik stukjes niet meer weet en niet meer controle heb over wat ik doe. Ik had toen namelijk waarschijnlijk meer genomen dan ik van plan was, omdat ik van zondag tot maandag geslapen had..
Benzo's schakelen voorral je geheugen uit inderdaad, maar dronken gedrag vind ik wel erger dan benzo gedrag, en ghb kan je ook behoorlijk raar van gaan doen bij te hoge doseringen

Nihilist88

Wijs gebruiker
12 mg poeder 3 meo pcp was voldoende om mij stevig te laten trippen, en flink bad op te gaan iig.
50 mg, ik moet er niet aan denken!
Mja oké kan dan écht hoge dosis zijn, maar heb het 3 x als zeer fijne trip ervaren, zowel de come up, de peak n na-effecten en nul ongemakjes. En de trips waren helemaal niet zo intens als op eeb eenmalige hoge dosis 2fdck, waar ik echt out ging. Dan is 3MeO-pcp pak chiller.

De Zandman

Badass junkie
Voor mij is dat precies andersom.
2fdck vind ik prima, als het uit een goede batch komt.....3 meo pcp vind ik veeel te krachtig.

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter

Dat lijkt me zo naar om mee te maken! Ik hoor dit heel vaak over benzo's, maar ik zelf heb dat nog nooit meegemaakt. Ik ga gewoon slapen en sta normaal op. Geen gekke dingen. Heb ook nooit iets gehoord van mijn vriend dat ik raar deed ofzo. Maar eigenlijk wou ik wel dat dit mij ook overkwam, want dan was ik daar enorm van geschrokken en zou ik er meteen mee stoppen of was ik er niet zo lang mee doorgegaan. Voel me er eigenlijk altijd normaal onder. Maar dat komt door gewenning natuurlijk. Super benieuwd wel wat ik aan verandering ga ondervinden nu (als het me lukt om te stoppen).

Packjam

Belezen gebruiker
Even ter verduidelijking, heb er beetje later nog stuk ivm benzo's bij gezet. Dat was mijn enige echte verslaving, kort maar krachtig (feb, maart), waar ik ondertussen vanaf ben, bij mij ist echt sporadisch en zelfs blij ket de ban op Etizolam (wolf in schapenvacht) n Flualprazolam, ook Clonazolam was een smeerlapj.
Ook was ik verslaving aant creëeren toen ik Tramadol (Contramal vloeibaar) nam vr kolieken. Nam ook al hadk geen pijn, na de nierstenen nog vol flesje zo gebruikt, pakt wekelijks, puur vr dat zorgeloze gevoel. Maar eens da op was (ook de overschot Tramadol pillen), was da ff ooh damn...maar ik had geen nadelige effecten, ni lichamelijk, ni geestelijk. Maar besefte ni veel later, damn da's verslavend goedje, blij dat weg is, dus besef heerst vaker, dan dak persé dit nog wil.

Wanneer is het recreatief n wanneer licht er verslaving op de loer. Ik vind 6APB beste stim opt moment, maar om er beste uit te halen, moete nu eenmaal weken, beter nog minstens 2 maand tussen laten.
Heb zelf enkel korte benzo verslaving gehad. Maar voor de rest, verslavingen bereiken me nooit echt in die mate. Vroeger ook al ni, sigaretten (wel eens als 12, 1e jarige op woensdagmiddag mé wa klasgenoten, lekker stoer in geniep, ma inhaleren bluuh was da vr viezigheid), kwou da dan later op café meerdere malen proberen, meer de attitude toen, na 2de saf zo misselijk n moeten kotse, uiteindelijk veel weggaan, toen wel veel alcohol benuttigd, maar da's dan int weekend, met peopz en dan konk week erna geen alcohol zien e. Dan wiet, ik kon echt moeilijk tegen rook inhaleren, dus da liet ik ook vaker aan mij vorbij gaan. Wiet dan ook via bong n spacecake gedaan, maar da zé me dus ni zoveel, ké lach n boefkicks, later nog via vaper geprobeerd, mr wiet gaf me ni wa ik wou.
Ook snuif ik nooit, buiten eenmalig coke, wa ik zo overroepen spul vond. Ben ik meer voor de pilletjes en pellets. Maar ook hier, XTC, dé max, maar alleen al door de comedown n dinsdagdip, mij ni waard. 4-FA was vr mij heerlijk spul en nam in nr einde toe mischien wel vaker dan gewenst (2 à 3 wekelijks), mr voelde toen ook, effect is mint, terug wa langer tussen laten, ni veel later op de ban, dus dada 4fa😛
Nu heb ik 6APB en 4-FMA die me met gemak X n 4-FA doen vergeten. En ik weet ook dat 6APB ni voor wekelijks gebruik is, ook geen nood aan. Pakt 6 x gepakt tussen april en nu, waarvan 1x te hoge dosis, nl 200mg, waar fijne dosis echt op 130mg ligt met max v 150mg. Dit geld ook zowat vr 4-FMA, al vind ik 6APB vet potenter met lange na-stimulatie. 4-FMA werkt ook wel op serotonine, mr ik vind het toch meer op noradrenaline en dopamine werken.
De rest vd stims, 3mmc, 3-FA zijn bekan ni de moeite, zijn zo'n stofjes waar je bijna automatisch moet bijnemen n bijnemen n dan nog ni aan de enkels komt van een 6APB.
Overige zijn dan de disso's zoals K, 2FDCK, 3MeO pcp, O-DSMT, waarvan ik O-DSMT brol vind, te veel jeuk nzo. Maar de overige stofjes kunnen echt speciaal, fijn en zelf diepe trip geven en benk daar soms maanden zoet mee n hunkert er niets in mn lijf nr die stofjes. Enkel 2-FDCK, kan ik wel eens regelmatiger nemen, maar laag gedoseerd en gestapeld n dan trip je ni hard, maar hebt chille alcoholroes, alcohol high fzo met warm deken over je, maar dan zonder de lichamelijke klachtjes v alcohol.
Dan de psychedelica LSD, truffs, ja daar kunt ge toch ni verslaafd aan geraken, ik toch ni.

En zooi als heroïne, opioïden, crack, ghb, waarvan ik weet dat da super verslavende en uiterst destructieve eigenschappen heeft, daar kots ik letterlijk op.
Iedere crack addict, heroïne roker gebruiker dacht dat ze het nooit zouden doen, kinderachtige opmerking over dat kotsen op dat spul, als je een leeg leven hebt gehad dan wil je dat opvullen met maakt niet uit wat, zelfs crack, heroïne of ghb

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter
Iedere crack addict, heroïne roker gebruiker dacht dat ze het nooit zouden doen, kinderachtige opmerking over dat kotsen op dat spul, als je een leeg leven hebt gehad dan wil je dat opvullen met maakt niet uit wat, zelfs crack, heroïne of ghb
Een leegte willen opvullen met het spul en weerzin voelen voor het spul kan tegelijkertijd opspelen natuurlijk. Als je eenmaal hebt ontdekt dat je de leegte ook op een andere manier kunt opvullen, dan is dat echt bevrijdend. Alleen daar is veel voor nodig, kwa tijd en aandacht.

Zit nu trouwens super goed in mijn benzo afbouw. Probleemloos en stapsgewijs van 10 naar 5 diazepam gegaan. Echt blij mee. Vooral dat het geen problemen opleverde, zoals ik gehoopt had. Maar goed, ben er nog niet.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan