Drugs en masturberen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Oinkbeest

Newbie
Is idd wel lastig maar als het lukt...... ,😳
Is het jou dan al eens gelukt klaar te komen op MDMA?
Mij nog nooit.
Op 3 MMC wel, maar dat was eerder in de 'aftermat". (Mijn vriendin had ook een heerlijk orgasme op MMC)
Een heel vreemde ervaring die nacht. Door de 3 mmc kon ik moeilijk plassen. Ik kon ook geen erectie krijgen.
Naar het einde toe lukte dat plots wel. De seks die volgde was FENOMENAAL!

Stonologie

Wijs gebruiker
Gamma hydroxy boterzuur.. en dat is niet eens duur. Heerlijk in je drankje, met je handje in je broek. Soms zo erg in de war dat zelfs jij je eigen piemel zoekt

KevinHenni

Belezen gebruiker
Is het jou dan al eens gelukt klaar te komen op MDMA?
Mij nog nooit.
Op 3 MMC wel, maar dat was eerder in de 'aftermat". (Mijn vriendin had ook een heerlijk orgasme op MMC)
Een heel vreemde ervaring die nacht. Door de 3 mmc kon ik moeilijk plassen. Ik kon ook geen erectie krijgen.
Naar het einde toe lukte dat plots wel. De seks die volgde was FENOMENAAL!
Het is me idd 1 keer gelukt, het kwam echt vanuit m'n tenen. Had het idee dat de gevoels opbouw van een orgasme veel langer duurde. Prettig was het in ieder geval

LucidLucy

Belezen gebruiker
a-pihp en mdphp zonder twijfel.... Daar ga je echt rare dingen van doen soms. En je hoogtepunt bereiken kan een eeuwigheid duren, maar als het gebeurt..... damn...

Nachtje in bed met dit pareltje 🥳Bekijk bijlage 15721

verassend effectief dingetje lol

en voor degene die het fijn vind:
https://www.easytoys.nl/hueman-asteroid-rimmende-anaal-plug-p-40194/

Ik stond ook van deze versteld.

EDIT: Ik snap zelf niet zo goed dat 3- en 4mmc zoveel genoemd worden. 4mmc heb ik nooit goede van gehad, maar 3mmc zeker wel, maar doet sexueel niet zoveel. Zuivere pep een stuk meer.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
a-pihp en mdphp zonder twijfel.... Daar ga je echt rare dingen van doen soms. En je hoogtepunt bereiken kan een eeuwigheid duren, maar als het gebeurt..... damn...

EDIT: Ik snap zelf niet zo goed dat 3- en 4mmc zoveel genoemd worden. 4mmc heb ik nooit goede van gehad, maar 3mmc zeker wel, maar doet sexueel niet zoveel. Zuivere pep een stuk meer.
Een rimmend speeltjes. Dat kan niet haha
Maar ik snap dat die toy het simuleert/stimuleert. Zelf ervaring mee?

Mrloverdj

Wijs gebruiker

Speed kan het ook te heftig maken. De overtreffende trap. Ik had soms meer het idee dat ik door de stims werd geleid. Dan liever eentje die wat versterkt maar het niet overneemt.

LucidLucy

Belezen gebruiker
Een rimmend speeltjes. Dat kan niet haha
Maar ik snap dat die toy het simuleert/stimuleert. Zelf ervaring mee?
De toy ja, het echte werk dan weer niet 😅 (qua rimmen bedoel ik)

Maar in de schacht van die toy zit iets wat roteert. Het is dus niet alleen trillen, maar de schacht verandert van vorm door rollers ofzo. Beetje lastig uit te leggen.

Speed kan het ook te heftig maken. De overtreffende trap. Ik had soms meer het idee dat ik door de stims werd geleid. Dan liever eentje die wat versterkt maar het niet overneemt.
Verstandige en wijze woorden hier haha

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan