wat ik me eig altijd al afvraag is is of er een verband vestaat tussen het feit dat je je beter gaat voelen door drugs en de andere effecten ( zoals anders zien anders horen van de wereld zijn etc ). Hiermee bedoel ik of een bepaalde drug dan voor de verhoging van een neuro tranmitter zorgt zoals bijv. serotonine, en voor de rest niets doet. Maar doordat je door deze neuro transmitter je je zo gelukkig gaat voelen en je spacende gevoelens krijgt en waus wordt??? Dus alle effecten door de verhoging van deze ene stof?
Of dat dat allemaal toeval is dat alle drugs je gelukkig maken en nog eens je laten spacen enz? Dat je je door serotonine gelukkig gaat voelen, maar dat de spacende gevoelens en de rest van de effecten door andere chemishe reacties komen?
Want elke drug werkt op een neuro transmitter, en volgens mij zorgt de verandering daarvan voor alle effecten?
Of dat dat allemaal toeval is dat alle drugs je gelukkig maken en nog eens je laten spacen enz? Dat je je door serotonine gelukkig gaat voelen, maar dat de spacende gevoelens en de rest van de effecten door andere chemishe reacties komen?
Want elke drug werkt op een neuro transmitter, en volgens mij zorgt de verandering daarvan voor alle effecten?