• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Drugs is de poort naar spiritualiteit

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ravageee

Newbie
Hi,

Ik wil mijn eigen bevindingen wel is openbaar maken nu, en ik ben er vrij zeker van dat dit klopt...

Om met de deur in huis te vallen, ja door drugs kan je spiritualiteit ervaren. Vele van jullie denken dat je door de drugs dingen hoort en ziet die er niet zijn, al snel word een link gemaakt met psychoses. Psychoses bestaan niet! Wat je hoort en ervaart is allemaal echt en zit niet in je hoofd. Ik heb het getest door video opnames te maken en de geluiden die ik met drugs op hoorde, hoorde ik ook op de video, dit kan je zelf uittesten.

Je bent een ziel in een lichaam, je lichaam is materialistisch en je ziel dat is wie je bent. Doordat je drugs gebruikt scheid je je ziel van je lichaam en onstaan er openingen voor bovennatuurlijke dingen. Het is daarom ook niet raar dat vaak duivels worden gezien en het psychoses worden genoemd, ook daar heb ik allemaal fotos van kunnen maken, het zat dus niet in mijn hoofd maar het was er echt.

In mijn geval is mijn lichaam door de drugs meer verziekt en maak ik ook heftigere dingen mee, iedere keer als ik aan de sos zit gebeuren er rare dingen om me heen, hoor geluiden die er niet zijn, lampen flikkeren en ik zie animaties in schaduwen. Nu is je eerste gedachte meteen: “minder drugs gebruiken gast”. Maar nu komt het mooie...Ik was laatst bij een vriendin bleven slapen en ik had sos op, uiteindelijk heeft zij mij naar huis gestuurd omdat het te eng werd, er werd steeds op het bed getikt en ik was het niet. Zij was nuchter, ik niet. En ik maakte dat soort dingen altijd al thuis mee, dus ik was het gewend. Maar dat is wel de bevestiging dat drugs portalen kan openen naar geesten en demonen.

Heb dit aangemaakt omdat ik topics zag dat mensen niet geloven dat drugs je intuïtie sterker maakt, het zijn geen waanbeelden...!

In de wereld waarin we leven leeft ook een ontzichtbare wereld die wij niet zien maar wel kunnen merken. Van coke krijgen mensen achtervolgingswanen, zijn bang en worden paranoia. Dat zijn geen bijwerkingen van de coke dat zijn demonen waaraan je je openstelt. Doordat je coke neemt krijg je dat effect dus moet het aan de coke liggen, nee coke is drugs en drugs is niet goed voor je ziel waardoor je je blootstelt aan bovenaardse dingen.

Hoe kan het dat een stofje je levensechte geluiden laat horen? Doordat je teveel drugs heb gebruikt? Waar komen die geluiden vandaan? Maken je hersenen die geluiden? Als dat zou kunnen, waarom zou het dan niet in nuchtere toestand kunnen...

Ik kijk graag uit naar jullie resultaten, volgende keer als je paranoia ben door de drugs maak dan video of geluid opnames en beluister die wanneer je nuchter bent...

*.exe2.0

Bewuste gebruiker

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Ravageee
Het spijt me, coke is een upper en die hebben niks te maken met spiritualiteit vind ik zelf.

Hoe weet je trouwens dat de geluiden die je hoort er niet zijn? Dat is een pure aanname.

Ik zou eens wat minder aan de snuif (of whatever route of administration je voorkeur heeft) gaan als ik jou was als je last hebt van paranoia en achtervolgingswaanzin. Dat zijn echt geen 'hogere' zaken, maar juist zaken die vermeden dienen te worden. Je zit op een totaal verkeerd spoor met je aannames en bent met vuur aan het spelen.

Drugs en spiritualiteit zijn overigens wel degelijk met elkaar verweven, maar je moet daarvoor toch echt totaal andere drugs hebben zoals psychedelica, disso's (ja, die ook vind ik inmiddels) en een stevig wietje.

Laatst bewerkt:

ATGC

Bewuste gebruiker
Psychoses bestaan niet! Wat je hoort en ervaart is allemaal echt en zit niet in je hoofd. Ik heb het getest door video opnames te maken en de geluiden die ik met drugs op hoorde, hoorde ik ook op de video, dit kan je zelf uittesten.
Leuk hoe je een bepaald psychologisch verschijnsel gewoon ontkent. Er lopen vele mensen op de aarde rond die hier elke dag onder lijden.

De stelligheid waarmee je je claims brengt is voor mij herkenbaar. In een tehuis voor geestelijk zieken kom je dezelfde stelligheid tegen 🙄

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
"The psychotic drowns in the same waters in which the mystic swims with delight."

Deze blijft toepasselijk. :)

Wellicht wel wat kort door de bocht om psychoses volledig te ontkennen ja. Het zijn alsnog echte (en nare) ervaringen, ook al is de aard van die ervaringen wellicht anders dan we denken.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Hi,

Ik wil mijn eigen bevindingen wel is openbaar maken nu, en ik ben er vrij zeker van dat dit klopt...

Om met de deur in huis te vallen, ja door drugs kan je spiritualiteit ervaren. Vele van jullie denken dat je door de drugs dingen hoort en ziet die er niet zijn, al snel word een link gemaakt met psychoses. Psychoses bestaan niet! Wat je hoort en ervaart is allemaal echt en zit niet in je hoofd. Ik heb het getest door video opnames te maken en de geluiden die ik met drugs op hoorde, hoorde ik ook op de video, dit kan je zelf uittesten.

Je bent een ziel in een lichaam, je lichaam is materialistisch en je ziel dat is wie je bent. Doordat je drugs gebruikt scheid je je ziel van je lichaam en onstaan er openingen voor bovennatuurlijke dingen. Het is daarom ook niet raar dat vaak duivels worden gezien en het psychoses worden genoemd, ook daar heb ik allemaal fotos van kunnen maken, het zat dus niet in mijn hoofd maar het was er echt.

In mijn geval is mijn lichaam door de drugs meer verziekt en maak ik ook heftigere dingen mee, iedere keer als ik aan de sos zit gebeuren er rare dingen om me heen, hoor geluiden die er niet zijn, lampen flikkeren en ik zie animaties in schaduwen. Nu is je eerste gedachte meteen: “minder drugs gebruiken gast”. Maar nu komt het mooie...Ik was laatst bij een vriendin bleven slapen en ik had sos op, uiteindelijk heeft zij mij naar huis gestuurd omdat het te eng werd, er werd steeds op het bed getikt en ik was het niet. Zij was nuchter, ik niet. En ik maakte dat soort dingen altijd al thuis mee, dus ik was het gewend. Maar dat is wel de bevestiging dat drugs portalen kan openen naar geesten en demonen.

Heb dit aangemaakt omdat ik topics zag dat mensen niet geloven dat drugs je intuïtie sterker maakt, het zijn geen waanbeelden...!

In de wereld waarin we leven leeft ook een ontzichtbare wereld die wij niet zien maar wel kunnen merken. Van coke krijgen mensen achtervolgingswanen, zijn bang en worden paranoia. Dat zijn geen bijwerkingen van de coke dat zijn demonen waaraan je je openstelt. Doordat je coke neemt krijg je dat effect dus moet het aan de coke liggen, nee coke is drugs en drugs is niet goed voor je ziel waardoor je je blootstelt aan bovenaardse dingen.

Hoe kan het dat een stofje je levensechte geluiden laat horen? Doordat je teveel drugs heb gebruikt? Waar komen die geluiden vandaan? Maken je hersenen die geluiden? Als dat zou kunnen, waarom zou het dan niet in nuchtere toestand kunnen...

Ik kijk graag uit naar jullie resultaten, volgende keer als je paranoia ben door de drugs maak dan video of geluid opnames en beluister die wanneer je nuchter bent...
Wat is nou precies je claim?

Als je coke gebruikt roep je de duivel in je op, en verschijnen er demonen en klopgeesten? Puur omdat jouw ziel het niet eens is met de staat waarin je verkeerd als jij je dopamine centrum stimuleert?

Dat er een onstoffelijke dimensie bestaat geloof ik. En ja, ik heb zelf wel eens onstoffelijke wezens waargenomen op dmt. Misschien moet je dat eens proberen, dan weet je meteen dat er meer is tussen hemel en aarde.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Psychoses bestaan niet!
Hier haakte ik al bijna af eigenlijk.
Hoe kan je dit nou zeggen?

Opvallend altijd bij mensen die psychotisch zijn is dat ze altijd proberen te bewijzen dat ze dat "niet" zijn. In dit geval wordt psychoses zelfs geheel ontkent!

Natozlato

Wijs gebruiker
Brrrr wat een akelig verhaal zo vlak voor het slapengaan!
Ik heb ook wel eens met deze gedachte gespeeld. Dat drugs eigenlijk evil zijn en je ontvankelijk maken voor het kwaad. Als je drugs de baas laat spelen in je leven (verslaving) zie je de duistere kant van drugs.
Liever geloof ik niet in geesten. Als die bij mij was blijven logeren had ik hem ook naar huis gestuurd! Gekske.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan