1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Drugs & klaarkomen

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door r@r@, 22 jul 2009.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. r@r@

r@r@ Wijs gebruiker

Wie durft:
    Hoe beïnvloed(de) drugs jouw klaarkomen?

Ik begin: toen ik nog aan de opiaten zat, kon ik erg moeilijk klaarkomen en nu ik clean ben, voel ik me helemaal toppie: alsof ik een wedergeboorte heb meegemaakt. Alles voelt intenser en ook het klaarkomen zelf is soms bijna té gevoelig...

Krijg er geen genoeg van :grin:

2. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

Het stelt het uit.

3. iNkz

iNkz Belezen gebruiker

op cocaine spuit ik voor ik het orgasmegevoel krijg ?? :P

4. Lauu

Lauu Badass junkie

na de pillen en/of speed is er zoiezo uitstel tot klaarkomen...helaas... :(

5. acidboy

acidboy Badass junkie

6. r@r@

r@r@ Wijs gebruiker

Is dat voor jou dan juist iets positiefs (bijv. dat je langer kan neuken/rukken)? Of zie je het als een nadeel omdat het frustatie geeft?

Ik werd er altijd gefrusteerd van, want als ik echt te veel op had, kon ik helemaal niet klaarkomen en dan lag mijn man erna hélemaal verzadigd te snurken en lag ik, boos op mezelf, te mokken als een kleuter :grin:

7. Exceptional Insight

Maakt toch geen fuck uit (pun intended)? Je hoeft niet klaar te komen om fijne seks te hebben hoor.

8. Lauu

Lauu Badass junkie

voor veel mensen maakt het klaarkomen het wel af...

9. candygirl

candygirl Belezen gebruiker

Nog enigsinds uit mn dak zijnde na een pilletje of een bommetje, bijna geen orgasme...
    Ligt ook aan wat er in zit.

Maar gefuckt naast mn partner liggen ?? Neuh.... genieten met een grote G, sex met xtc. Lekker lang.. lang lekker.... en dat orgasme ?? Komt s avonds wel.... na lekkere geslapen te hebben en nog ff na gespaced te hebben... onder het genot van een prosecco dan wil het wel weer lukken hoor...

Ook mn man heeft er moeite mee, dus no problemo's hier.

10. Qocaïne

Qocaïne Badass junkie

Klaarkomen op de 2C-B :hearteyes:

en speed natuurlijk :kwijl smiley:

11. glamourcide

glamourcide Experimenterende gebruiker

Orgasme is geen probleem voor partner ;] Soms duurt het wel wat langer.
    maar ik vind de seks zelf helemaal geweldig als k trip. Lekker veel energie, niet denken aan tijd, gewoon hele tijd door gaan.
    Orgasme lukt bij mij meestal niet jammergenoeg, maar ik geniet zowiezo.

12. 3970

3970 Wijs gebruiker

Nuchter: makkelijk, soms te makkelijk. Prettige ervaring.
    Alcohol: euhm...kan ik me niet herinneren.
    Wiet: heftiger dan nuchter klaarkomen, voor je gevoel duurt het orgasme uren. Teveel wiet = geen orgasme.
    XTC: een erectie wil meestal wel lukken, een orgasme is echter onmogelijk..voor de eerste 12u.
    Speed: afhankelijk van hoe lang geleden de inname is geweest. Kort = geen erectie, of niet voor lang. Langer geleden: orgasme laar erg lang op zich wachten, maar is dan ook erg lekker.
    GHB: één van de weinige drugs die erectie-bevorderend werkt voor mij. En het orgasme is heftig en langer dan nuchter. Als ik niet teveel op heb....
    LSD: een LSD-orgasme is moeilijk te omschrijven. Het gevoel in je lijf en hoofd, de gedachten, de visuals...voor mij een soort über-orgasme.
    2C-B: geen erectie-problemen, het gevoel tijdens de sex is zo anders, alsof je twee lichamen hebt, die beiden op geheel eigen manier heerlijke sex hebben. Het orgasme begint al lang voor het ejaculeren, en blijft maar duren. Nummer 2, na de LSD.
    Ketamine: gewoon vaag....

En dan zijn er nog de combo's van bovengenoemde substanties :rolleyes:

13. Elfquest

Elfquest Bewuste gebruiker

Van GHB werd ik altijd enorm sexgericht. Elke aanraking voelde ook 100 x intenser dan normaal. Klaarkomen was gek genoeg wel lastiger.

14. Gemini

Gemini Badass junkie

Drugs en klaarkomen? Een no go bij mij.

15. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Orgasme problemen kreeg ik altijd van coke en als ik er al eentje kreeg, voelde het alles behalve bevredigend. Met andere drugs ervaar ik geen problemen, gelukkig. Een orgasme op lsd of ghb is hemels en met pep op kan ik zelfs meerdere achter elkaar krijgen! :P

16. Lauu

Lauu Badass junkie

niet mogelijk na wat speed...vandaag gemerkt :( frustraties van bijde kanten...2uur liggen vrijen...geen kwakje om haar gezicht zwanger te maken

17. SperSIZEboon

SperSIZEboon Badass junkie

alleen met pillen/mdma wil het nog wel eens lastig gaan

18. 3970

3970 Wijs gebruiker

Ik heb trouwens gemerkt dat wanneer ik speed op heb, en ik rook dan wat wiet, dat ik geen problemen heb met klaarkomen...waar wiet al niet goed voor is :grin:

19. Debris

Debris Bewuste gebruiker

Op speed hoef ik maar iets te lang aan 't verkeerde te denken of ik loop al met een boner rond.
    Klaarkomen is echter een groter probleem, makkelijk 4 uur in de weer voor een minimaal kwakje en 't doet nog pijn ook.
    Nee, ik doe 't liever nuchter.

20. Exceptional Insight

Wederom een nieuw dieptepunt. Klasse jongen!

21. Judas

Judas Wijs gebruiker

Dat was misschien een goede tip geweest om een paar uur roofbouw van die uitputtende teveel grammen cocaine-marathons af te trekken :rolleyes:

22. Lauu

Lauu Badass junkie

bedankt man voor je reactie altijd! doet me goed :rolleyes:

23. Drientje

Drientje DF-koning

Als jij reacties wil die je goed doen moet je niet zulke dingen posten.

24. Deranged

Deranged Badass junkie

Maar wat blijft er dan nog van hem over?

25. Exceptional Insight

26. 3970

3970 Wijs gebruiker

Ik dacht dat lekkere sex niet altijd in een orgasme hoefde te eindigen, maar dat zal wel ouderwets zijn ofzo..en na 2 uur al opgeven, schaam je!!

27. Lauu

Lauu Badass junkie

waar staat opgeven?

28. 3970

3970 Wijs gebruiker

Ja das waar... :)

29. kildeer

kildeer Belezen gebruiker

Tis raar: van gewone links en rechtsdraaiende pep word ik retegeil en kom ik vrij makkelijk klaar, maar op dex wil dat laatste vaak gewoon niet lukken.. herkent iemand dat?

30. Drientje

Drientje DF-koning

Sorry volgens mij heb je alleen linksdraaiende pep gehad want rechts draaiend is toch Meth? Of heb je ooit Meth op?

Fuck, waar is Hylke als je haar nodig hebt?

(Oh hylke is trouwens wel een hele intelligente Belg want die studeert neurologie en weet alles van drugs. En Hylke is lief en schattig.)

31. Andrew

Andrew Badass junkie

Wat?

32. Exceptional Insight

Weer zo eentje die intelligentie en goed kunnen leren door elkaar haalt. Mooi is dat toch altijd.

33. Lauu

Lauu Badass junkie

hoe?

34. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

35. Drientje

Drientje DF-koning

Even de verheldering dan over de speed:
    Ik had het mis over de meth. Misschien komt het daar wel vandaan dat je niet klaarkomt op dex. Het is rechtsdraaiend.

36. Wacky

Wacky Badass junkie

Weer zo eentje die niet kan leren en toch zichzelf graag slim vind, mooi is dat. :P

37. Andrew

Andrew Badass junkie

Kijk eens het stukje tekst dat dikgedrukt staat..

38. Exceptional Insight

Weer zo eentje die denkt dat ik mezelf slim vind, fijne complimenten zijn dat :)

39. Wacky

Wacky Badass junkie

En weer een grap gelukt, kom op mensen:

[insert "why so serious" plaatje]

40. psych-out

psych-out Bewuste gebruiker

speed
    poppers, net voor je klaarkomt snuif je en geniet je.

Laden...