Drugs vraagjes

Vanadesse

Wijs gebruiker
Als je zo bang bent, doe het dan gewoon niet... Je kan altijd nog keer doen als je niet meer bang bent ofzo... Ga niet overhaasten maar neem er de tijd voor.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Lees je goed in over alles voordat je iets slikt. XTC zou je opzich wel thuis kunnen doen zolang je maar bewust van jezelf bent. En zolang je niet contact zoekt met andere mensen in je huis :)

Paddo's zou ik niet alleen doen idd.

Ik zou zeggen, lees je in, en zoek een vriend die met je mee wilt doen en kijk wat jullie het leukste lijkt.

Edit: Je word niet blind van MDMA en je zal geen bomen neuken, probeer hem maar eens omhoog te krijgen tijdens een trip...

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Nee ik wil het wel alleen doen, en die verhalen zijn allemaal echt ik was er praktisch bij toen het gebeurde. ik wil alleen zeker weten dat het niet met mij gebeurd misschien moet ik gewoon niet teveel nemen? ik ben ook bang dat ik allergies ben ik bedoel daarmee dat ik niet echt bang ben maar dat je gewoon geluk moet hebben

Gemini

Badass junkie
Als jij voor een trip al zo bezig bent met jezelf vragen stellen als: 'Zal dit wel goed gaan?' 'Zal dat wel goed gaan?', zoals Vanadessa al zei, wacht er dan nog even mee. Als je zulke gedachten hebt, zou ik het sowieso niet alleen doen. Als deze gedachten ook nog door je hoofd spoken als je een pilletje of paddo's ophebt, zullen die je misschien nog banger maken dan dat je misschien al was. Wacht gewoon een tijdje totdat je het samen met iemand kan doen, bij een vriend thuis of bij jou thuis, in ieder geval in een vertrouwde omgeving.
Ik denk dat je op zo'n manier meer zal genieten van je trip..

Kigh

Bewuste gebruiker
Je bent duidelijk tochwel bang.

Je moet trips zeker met respect voor de werking aangaan, maar niet met echte angst, en vooral, of je ergens tegen allergisch bent, dan zou je dus ook nooit iets kunnen eten watje nognooit gegeten hebt ofzo..

Hmm, ik weet het niet, maar bij shrooms kunje mss een prikje in je huid zetten en dan met een paddestoel eroverheengaan, zoals bij een allergie-test bij de doc ofzo..... Geen id of dat zou werken, maargoed.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Als je paddo's wil doen moet je er voor 100% achter staan. Doe je dat niet, is de kans om fout te gaan alleen maar groter. Daar zou ik als ik jou was dus sowieso mee wachten. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Wat XTC betreft; Er zijn meer mensen die er fijn op trippen dan bad op trippen.. Lees je eens in hier op het forum en op andere site's en ga geen dingen doen waar je eigenlijk niet achter staat. Tijd zat om je erop te oriënteren en je angsten te verminderen.

Wat betreft de hoeveelheden bij gebruik; begin met een halfje. Bijnemen kan altijd nog.

acidboy

Badass junkie
meisje20 zei:
Als jij voor een trip al zo bezig bent met jezelf vragen stellen als: 'Zal dit wel goed gaan?' 'Zal dat wel goed gaan?', zoals Vanadessa al zei, wacht er dan nog even mee. Als je zulke gedachten hebt, zou ik het sowieso niet alleen doen. Als deze gedachten ook nog door je hoofd spoken als je een pilletje of paddo's ophebt, zullen die je misschien nog banger maken dan dat je misschien al was. Wacht gewoon een tijdje totdat je het samen met iemand kan doen, bij een vriend thuis of bij jou thuis, in ieder geval in een vertrouwde omgeving.
Ik denk dat je op zo'n manier meer zal genieten van je trip..

+1

Lauu

Badass junkie
BlackRobBlunt zei:
Hylke zei:
Vraagje: gebeurd het vaak dat iemand een kalmerend effect ondervindt van XTC?

Ja, heb ik bij kleinere hoeveelheden altijd eigenlijk, word er zwaar ontspannen van en vind alles dan echt overdreven relaxt :sunglasses:

het is vaak chill om te gaan zitten...dat heb ik altijd als ik mdma op heb....

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoe het jullie zit, maar MDMA is eigenlijk de enige drugs waarvan ik mezelf niet meer ben.

Geestelijk vind ik het echt de grootste nepheid die er is. De contacten die ik heb zijn fake en een schijnvertoning is het gevolg. Toenadering zoeken tot mensen die je nauwelijks kent en spreken over dingen die overigens gewoon niet eens waarheid zijn maar je gedachten voorbij schieten en die je er dan uitgooit alsof het betrekking heeft op jezelf. Deze zogenaamde diepe onthullingen lijken te worden gesierd door naaste intimiteit.

'Tis qua oplifting echt een v/d sterkste drugs, maar die openstaande receptoren stimuleren gedragingen die buitenom je eigen persoonlijkheid gaan.

Wat niet wegneemt dat het een zeer apart en prettig gevoel is. Weliswaar voelbaar chemisch opgwekt. Het is tevens ook het allereerste middel dat ik ooit geprobeerd heb, nog voor alcohol en THC. Ik was er ooit ultra lyrisch over.

Paddo's zijn daarintegen een zeer realistisch vergrootglas van je al bestaande waarneming en ziel.

Ik denk dat ik zelfs liever wat acid neem en terug denk aan m'n eerste ervaringen als nostalgie in plaats van het ooit nog eens daadwerkelijk te nemen. Dan zou een mooie herrinering worden overheerst door het werkelijke besef van chemische schijn.

Ignorance is bliss. En met naieviteit slikte ik het destijds, en genieten deed ik!

Bovenaan