drugs

hallo,ik heb een mama van 2 prachtige kindjes en ben sinds vorig jaar samen met een nieuwe vriend.Toen ik hem leerde kennen wist hij dat ik volledig tegen de drugs was en dat ik nooit een relatie zou aangaan met een verslaafde.Nu ben ik al een paar keer geconfronteerd met zijn gebruik terwijl hij toch beweerde niet te gebruiken.Omdat ik hem graag zie ben ik hem kansen blijven geven.Deze week wist ik dat hij gebruikt had en ik profiteerde ervan terwijl hij naar de voetbal was om de vuilbakken te controleren.Ik hoopte zo dat ik mis was en para was maar niks was minder waar.Ik heb zijn gebruikte gerief terug gevonden en tot op vandaag beweert hij nog altijd dat hij niet meer gebruikt.Waarom liegt hij hierover?En was zijn liefde voor mij dan ook een leugen?Want dat vraag ik mij nu wel af.Is alles een leugen geweest sinds we samen zijn?Hij stuurde dezelfde dag van zijn gebruik naar mij dat hij samen met mijn gezin verder wilt en dat hij mij heel graag ziet enzo en dat hij allang niet meer gelogen heeft.Hallo was is dat dan????Ik ben het alsinds beu om zijn speelgoed te zijn en ga morgen alles zeggen dat ik weet dat hij gebruikt en dat het voor mij niet meer hoeft.Ik heb mijn kinderen waar ik moet aan denken en die gaan voor.Hoe graag ik hem ook zie ik verdien wel meer dan dit.Hij gaat mij niet in zijn miserie mee sleuren hoor.Heb al een paar verhalen op internet gelezen en overal luidt hetzelfde antwoord:eens heroineverslaafd altijd heroineverslaafd en het zijn de grootste leugenaars die je kan voorstellen.Pijnlijk als je zoiets moet lezen maar hij gaat mijn hart niet blijven breken.echt niet.wat haat ik de liefde nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :(

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Erg knap om te horen dat je zo sterk bent om voor je gezin te kiezen. Veel mensen vallen voor de doortrapte verhalen die verslaafden keer op keer ophangen om je maar weer voor zich te winnen.

whitneyhouston zei:
Waarom liegt hij hierover?En was zijn liefde voor mij dan ook een leugen?Want dat vraag ik mij nu wel af.Is alles een leugen geweest sinds we samen zijn?Hij stuurde dezelfde dag van zijn gebruik naar mij dat hij samen met mijn gezin verder wilt en dat hij mij heel graag ziet enzo en dat hij allang niet meer gelogen heeft.Hallo was is dat dan????

Veel vragen en helaas heb ik daar geen antwoorden op, net als niemand die hier zal hebben. In ieder geval niet met zekerheid. Misschien dat hij echt wel van je houdt maar de drang om te gebruiken zal toch groter zijn ben ik bang.

Maar heel goed dat je inziet dat je kinderen belangrijker zijn. Heel veel sterkte gewenst en laat ons weten hoe het is gegaan.

Hallo,hier ben ik terug.Het is nu al even geleden en ik heb hem er mee geconfronteerd dat ik alles wist en dat het stopt voor mij.We zijn nu ondertussen al een paar dagen verder en het zijn zware dagen geweest.Hij blijft vechten voor de relatie terug goed te krijgen en hij heeft zelfs beloofd om sinds kort af te kicken.Ik dacht voor hem een kans te geven dat hij kan bewijzen dat hij mij echt wel graag ziet en dat ik tel voor hem.Maar door het feit dat ik totaal geen vertrouwen meer in hem heb en ik weet dat hij nog gebruikt heb ik dit hoofdstuk volledig afgesloten.Hij woont nog bij mij en dat maakt het allemaal wel moeilijker maar ik ben in zijn plaats aan het zoeken voor een andere woonst zodanig hij uit mijn leven kan verdwijnen.Hij maakt het mij zeker niet gemakkelijk en heeft laten weten dat hij mij niet zomaar opgeeft maar ik hem wel.Zo een gepattenteerde leugenaar moet niet in mijn gezin komen.Ik hoop spoedig om positief bericht te laten weten dat alles eindelijk verloopt zoals het zou moeten. :)

Bovenaan