Drugsdromen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In de tijd dat ik nog dagelijks aan de pep zat, droomde ik er zo nu en dan ook wel eens over. Ik dacht dat het erbij hoorde en liet die dromen maar voor wat ze waren.
Maar goed, ben nu toch echt al een aantal maanden goed nuchter bezig vind ik zelf, alleen ik droom nu gewoon bijna iedere f*cking nacht over pep en andere middelen. Vannacht zat ik met een vriendinnetje van vroeger "gezellig" aan de heroine. Njaaaah, in het echt gelukkig nog nooit gedaan, maar gadverdamme waarom droom ik dit?? Ben ik nou echt zo'n junk? Herkenbaar voor iemand?? Ik vind het in ieder geval echt te naar voor woorden en wil dat die dromen stoppen!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat zijn gebruikersdromen. heb er zelf af en toe ook nog last van.. Heel naar, omdat het in mijn geval ook echt voelt alsof ik iets gehad heb als ik wakker word.. Het schijnt na verloop van tijd over te gaan als je gestopt bent..

Armani7

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
In de tijd dat ik nog dagelijks aan de pep zat, droomde ik er zo nu en dan ook wel eens over. Ik dacht dat het erbij hoorde en liet die dromen maar voor wat ze waren.
Maar goed, ben nu toch echt al een aantal maanden goed nuchter bezig vind ik zelf, alleen ik droom nu gewoon bijna iedere f*cking nacht over pep en andere middelen. Vannacht zat ik met een vriendinnetje van vroeger "gezellig" aan de heroine. Njaaaah, in het echt gelukkig nog nooit gedaan, maar gadverdamme waarom droom ik dit?? Ben ik nou echt zo'n junk? Herkenbaar voor iemand?? Ik vind het in ieder geval echt te naar voor woorden en wil dat die dromen stoppen!

herkenbaar hoor :)

speedkills

Experimenterende gebruiker
same here :wave:

vroegah! veel aan de dope gezeten (pubers he?), maar nog steeds soms wakker worden en dan een droom herinneren waarin ik met al mn ouwe maten zwaar aan de dope zit en allemaal bizarre dingen meemaak.
En sommigen van die maten heb ik al meer dan 10jr niet gezien :rolleyes:

Serenity

Badass junkie
Dat zijn inderdaad gebruikersdromen. Je geest is er nog zo mee bezig dat je erover gaat dromen. En inderdaad zoals safire zegt, soms wordt je vercrackt wakker en lijkt het net alsof je écht hebt gebruikt. Vaak ook met een schuldgevoel. Dit moet overgaan, maar zolang je het nog droomt zou ik er maar gebruik van maken, vooral als je wakker wordt met een schuldgevoel. Je wordt eraan herrinert waarom je ermee gestopt bent. Misschien een steuntje in de rug :)

speedkills

Experimenterende gebruiker
Hey Serenity

ben het niet helemaal met je eens, ten minste, in mijn geval is het geen schuldgevoel. Ik heb ieg geen spijt van de dingen die ik heb gedaan.
Wellicht is het meer een onbewuste drang, eeh, eens verslaafd...
altijd verslaafd. Je blijft altijd behoefte houden aan drugs, ook al weet je bewust dat het slecht voor je is. In je dromen wordt dat bewustzijn toch een soort van toeschouwer van een toneelstuk dat je onbewuste opvoert.
Ben geen filosoof, maar iets in die trant...

bij de weg: Serenity als in Science Fiction Serenity?? :wave:

richie87

Belezen gebruiker
denk dat je onbewust terugverlangt naar die tijd...maar zolang het bij dromen blijft...

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik ben nu feitelijk gestopt met HD en met blowen geminderd.
Maar ik droom nu al een paar weken elke avond over drugs.
Maar op het moment dat ik het wil gaan gebruiken word ik wakker. :rolleyes:

Bovenaan