DrugsForum BESTAAT 15 JAAR! - winactie

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door MacLeod, 15 apr 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

Dames & heren: van harte gefeliciteerd! Vandaag is DrugsForum.nl 15 jaar oud geworden en dat is wel een feestje waard! Namens het team van DF willen we allereerst iedereen bedanken voor het gebruik van dit forum. Dankzij jullie zijn we de afgelopen jaren uitgegroeid tot het grootste forum voor open minded mensen in Nederland en België. In het bijzonder bedanken we graag de huidige en alle oude moderators, die van groot belang zijn voor het zorgen van een goede sfeer op deze online plek.

KORTINGSCODE DF15JAAR (tot en met 21 april)
    Om dit jubileum extra feestelijk te maken, hebben we samen met onze partner Azarius twee acties op touw gezet. Ten eerste: iedereen kan tot en met 21 april gebruik maken van kortingscode DF15JAAR voor 15% korting op alle bestellingen in de webwinkel van Azarius! Maar er is meer...

€100 SHOPTEGOED (tot en met 30 april)
    Namens Azarius mogen we €100 shoptegoed geven aan een van onze leden. Omdat we natuurlijk niet zomaar iemand willekeurig willen kiezen, hebben we een winactie bedacht. Het werkt als volgt:

WINACTIE
    • Maak een foto van een feestelijk tafereel en laat in de foto jouw band met DrugsForum.nl zien.
    • In de foto moet de naam of afkorting van DrugsForum voorkomen (DrugsForum.nl/DrugsForum/DF/DF.nl).
    • Er mogen GEEN DRUGS te zien zijn op de foto (en denk aan de forumregels)!
    • Je moet de foto zelf gemaakt hebben.
    • Alleen geregistreerde en niet-verbannen leden dingen mee.
    • Plaats de foto in een reactie in dit topic.
    • Een foto plaatsen kan tot en met 30 April 2017.

Voorbeelden:
    • Bak een cupcake / muffin / taart en versier deze in een feestelijk DF.nl-thema.
    • Vorm met je vrienden tijdens een feestje de letters DRUGSFORUM.
    • Versier je vriendin met ballonnen en schrijf met slagroom DF.NL op haar buik.
    WINNEN
    Andere leden kunnen jouw post met je foto liken (zie de tekst 'leuk' rechtsonder een reactie). De foto die op 1 mei de meeste likes heeft, wint! Indien er geen winnaar gekozen kan worden op basis van de likes, dan zullen de admins samen met de moderators een winnaar kiezen.

Bedankt voor de afgelopen 15 jaar! Wat ons betreft pas het begin, er valt nog genoeg te ontdekken en te bediscussiëren en nog genoeg ervaringen te delen. Applaus voor jezelf!

@Neman & @MacLeod

Laatst bewerkt: 22 apr 2017
    @@@!, Illusionist, Neman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. losbanditas

losbanditas Experimenterende gebruiker

Ontzettend leuke actie, de win/foto actie is ook tot de 21e neem ik aan?

MacLeod vindt dit leuk.
  3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

MacLeod vindt dit leuk.
  4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Wist niet dat DF al zo lang online zit. Ontzettend leuke actie ook. :handok::thumbsup::praying:

MacLeod vindt dit leuk.
  5. DF is op dezelfde dag 15 geworden als ik 15 jaar geleden.

Cool (:

SkittlesAndMe en MacLeod vinden dit leuk.
  6. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Badass junkie Tripreporter

Jij ook jarig dus. Van harte gefeliciteerd! :wave:

SkittlesAndMe vindt dit leuk.
  7. Thanks, dude : D

Dunnetjess33 vindt dit leuk.
  8. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Gefeliciteerd EI!

9. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Van harte EI :beer: , een leuke toevalligheid.

10. Joopiejo

Joopiejo Bewuste gebruiker

Gefeliciteerd!

11. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Ik heb geen foto maar wel een relatie via het forum, telt dat ook? :tearsofjoy:

Fool, ZERO-, MacLeod en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Mentat

Mentat Experimenterende gebruiker

Gefeliciteerd DF, 15 jaar oud en nog steeds springlevend! Ik vind dat serieus een knappe prestatie in een tijd waarin fora steeds vaker plaats moeten maken voor Facebook en vormen van social media.

Bedankt admins, mods en iedereen die zijn of haar kennis en ervaringen deelt op DF!

MacModerator vindt dit leuk.
  13. Dan zal ik maar beginnen:

Fool en SkittlesAndMe vinden dit leuk.
  14. SkittlesAndMe

Ik heb een verjaardagscadeau laten ophangen in Amsterdam, speciaal voor jullie!

DF-15-jaar-small.jpg

Fool, ZERO- en Psychedelibee vinden dit leuk.
  15. SkittlesAndMe

Oké nog eentje dan, nu ist klaar
    markrutte.jpg

Lysergine, Fool, IrishCoffee en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Idem. :relieved:

17. MacLeod

Prachtige foto's! En een relatie hebben opgelopen via het forum lijkt me sowieso al een prijs op zich... :wink:

Voor wie nog mee wil doen, dit kan sowieso nog tot en met vrijdag 21 april! Ook de kortingscodeactie van Azarius loopt tot en met die dag.

18. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Liefde is...... samen 100 euro aan shoptegoed bij Azarius opsnuiven.. :hearteyes:

19. Albedo

Albedo Belezen gebruiker

Tot nu toe voldoet volgens mij alleen EI aan de opdracht van een feestelijk tafereel, toch?

Wat kun je daar opsnuiven dan? Je kan ook ophalen bedoelen, maar dit is een drugsforum heh :smile:

Ik wilde wat bestellen bij Azarius, maar beperkt assortiment en duurder dan elders, zelfs incl. korting.

20. SkittlesAndMe

Nooh telt mijn kunstwerk op de Amsterdam Toren niet eens mee?

21. Albedo

Albedo Belezen gebruiker

Ik vind die wel de mooiste! Bij nader inzien zijn er bij die van EI drugs zichtbaar.

Met een skittles cake zit je gegarandeerd goed denk ik :smile:
    skittles cake

22. MacLeod

Mocht het nog niet duidelijk zijn: ja, de winactie is ook tot en met morgen! Doe je mee, @losbanditas?

23. MacLeod

:rockband:
    Dames en heren, omdat we merken dat iedereen nog wat meer tijd nodig heeft voor het maken van de perfecte foto, hebben we besloten iedereen tot en met het einde van deze maand de kans te geven nog mee te doen met deze fantastische winactie. Dus grijp die kans met twee handen, grits je telefoon van tafel en maak de meest feestelijke DrugsForum.nl-foto die je maar kunt bedenken en upload die hier in dit topic. Degene met de meeste stemmen (likes) wint!

TL;DR
    WINACTIE VERLENGD - Meedoen kan tot en met 30 april! :rock:

(Voor alle details en voorwaarden, zie de startpost van dit topic.)
    wegens-het-enorme-succes-verlengd-t-shirt-korte-mouw-1428418861_original_1.jpg

Albedo vindt dit leuk.
  24. De flessen drank op tafel?

25. Albedo

Albedo Belezen gebruiker

Een feestelijk tafereel zonder alcoholische drank is lastig denk ik voor menigeen hier, maar zijn wel drugs. Harddrugs zelfs. Maar goed, zo zal de winactie waarschijnlijk niet bedoeld zijn. Het staat er echter wel en met hoofdletters.

26. Gast, het is toch duidelijk dat ze hier illegale drugs bedoelen?

27. Albedo

Albedo Belezen gebruiker

Je vraagt het terwijl het zo duidelijk is volgens jou.

28. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Moet echt gaan breken en net poeder suiker aan de wensen ik twijfel

29. PakTaxi

PakTaxi Experimenterende gebruiker

ik ben momenteel nu hier op het forum die type die op een verjaardag komt van iemand die die via via kent maar helemaal niet uitgenodigd is, maar toch gewoon kei hard mee zuipt en beetje hier en daar paar punten scoort.

Bijgevoegde bestanden:

• knip.PNG
      knip.PNG
      Bestandsgrootte:
      10,6 KB
      Weergaven:
      21
  30. MacLeod

Tot en met eind deze maand kun je nog meedoen met deze actie! Met een eenvoudige foto van een feestelijk DF-tafereel (voor voorwaaarden zie OT) maak je kans op een bestedingstegoed van €100 in de webwinkel van Azarius! Daar haal je toch minstens twee growkits voor...

Maak vandaag nog die foto en upload 'm hieronder!

ceriousproductions-image.jpg

31. Fool

Fool Badass junkie

Pas maar op, sinds die achterlijke wietgieterverkoopwet kun je hiermee zomaar 3 jaar de cel in. :P

32. MissMarie90

MissMarie90 Experimenterende gebruiker

loten is wel eerlijker...
    als loten wordt dan krijg je van mij een leuke... boobies welkom?

33. MissMarie

MissMarie Newbie

ik stem voor loting :wink:

34. Fool

Fool Badass junkie

Ik vind anders dat Smartie deze wedstrijd eerlijk wint. Een bekend lid krijgt 'standaard' punten, maar heeft ook een grotere bijdrage aan de afgelopen 15 jaar gelevert. Maargoed, met een knallende inzending kun je je onbekende undercover-status natuurlijk ook in één keer aan de kant zetten. 100 pegels aan poppers én eeuwige df.nl-faam in één klap!

35. inExtase

inExtase Experimenterende gebruiker

Beste ontbijt na een lange nacht met DF!:blush:

Bijgevoegde bestanden:

SkittlesAndMe en PsyTekZ vinden dit leuk.
  36. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

20170428_123851.jpg

37. hansje1963

hansje1963 Experimenterende gebruiker

Gefeliciteerd en ga vooral door met dit forum, ik vind dat je ( vaak) meer hebt aan medegebruikers/lotgenoten als aan de reguliere hulp, dus dit forum is van groot belang, op naar de volgende 15 jaar!!

MacLeod vindt dit leuk.
  38. Lysergine

Lysergine Experimenterende gebruiker

Een hulde aan iedereen die door de jaren heen een bijdrage heeft geleverd aan DF. Hopelijk is dit forum nog een heel lang leven gegund!

Tijdloos en MacLeod vinden dit leuk.
  39. MacLeod

Dames & heren: tot en met vandaag kun je meedoen met deze winactie! Dus maak en plaats nog even snel die feestelijke DF-foto in dit topic en maak kans op €100 tegoed in de webwinkel van Azarius! Alle voorwaarden lees je in het starttopic.

Vergeet vooral niet te stemmen op de inzending(en) die je leuk vindt door op 'Leuk' te klikken in de reactie met je favoriete foto. Degene met de meeste 'leuks' wint!

40. inExtase

inExtase Experimenterende gebruiker

Is er al een winnaar? :smile:

Deel Deze Pagina