1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Drugsgebruikers vs leugenaars

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Tevil19, 26 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tevil19

Tevil19 Belezen gebruiker

Heey allemaal

Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)

2. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik heb een grotere hekel aan aardbeien dan aan komkommers.

ZERO-, Ontdekkingsreiziger en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Tevil19

En wat heeft dat hiermee te maken?

4. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Ik neem het toch graag op voor aardbeien. Komkommers komen al zo vaak in het nieuws.

5. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Alhoewel ik er zo mijn gedachtes over heb, respecteer ik je mening.

Sunnydf, Fenrir en verwondering vinden dit leuk.
  6. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Ik vind het belangrijk dat een persoon oprecht is. Dit betekent echter niet dat alles altijd maar op tafel moet liggen. Er is een verschil tussen liegen en verzwijgen.

Op DF ben ik open over mijn drugsgebruik. Offline ben ik dit niet tegen iedereen omdat ik het echt als iets heel persoonlijks zie. Een soort me-time.

Ik heb geen hekel aan komkommers, al kunnen ze soms intimiderend zijn.

ZERO-, Dunk, Amfitamientje Power en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

XD

Antwoord lijkt me vrij logisch... Mensen die liegen zijn stiekem en daar houd ik niet van. Liever openheid van zaken, zodat je iemand zo nodig kan helpen mocht dit nodig zijn. Al zal ik bijvoorbeeld niet van de daken gaan schreeuwen dat ik drugs gebruik, maar als iemand hier over zou vragen zou ik best openheid van zaken durven te geven.

Lytje pole vindt dit leuk.
  8. Psychedelic-experience

Amen

9. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Heel boeiend allemaal

10. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Waar gaat dit over? Lol!

Psychedelic-experience vindt dit leuk.
  11. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik bedoel, dit is immers een drugsforum. En onderzoek heeft uitgewezen dat iedereen in min of meerdere mate liegt.

12. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik vind het nogal een suggestieve vraag eigenlijk. Je suggereert dat het allebei niet goed is namelijk.

13. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Je bent verder dan ik, ik snap de hele vraag/vergelijking überhaupt al niet. :')

Anunnaki vindt dit leuk.
  14. Pante

Pante Belezen gebruiker

Vragen of je ergens meer een hekel aan hebt impliceert al dat je er überhaupt een hekel aan hebt. Rare vraag op een drugsforum :P Een beetje alsof je bij de schaakclub gaat vragen wie er ook zo'n hekel aan denksporten heeft

Misschien wel een boeiend ergens. Denk dat er een hoop mensen zijn die tegen drugsgebruik zijn (vaak op de 'geaccepteerde' zoals alcohol na) en elke vorm van toegeven dat je ook maar iets met drugs te maken hebt afkeuren. Dan kan je het beter gewoon voor jezelf houden.
    Of een soort tussenvorm, waarbij je het wel een soort van oké vind als mensen wat gebruiken maar ze dit liever voor zich houden (waarbij je je kan afvragen hoe oké je het eigenlijk vindt).

15. Bas

Bas Wijs gebruiker

Mensen die liegen.

16. Tevil19

Dit subforum is bedoeld voor dingen buiten drugs om toch? En ik vraag wat je grotere ergenis is. Maar goed, het is misschien een beetje onzinnig dit inderdaad.

Laatst bewerkt: 27 nov 2018
  17. Psychedelic-experience

@Tevil19 Het gaat om de manier waarop je je vraag geformuleerd hebt denk ik. Waar hebben jullie MEER een hekel aan. Hiermee suggereer je dat beiden slecht zijn.

18. Tevil19

Dat is ook mijn mening. Beiden vind ik slecht.

19. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Je begrijpt de vraag niet.
    Of mensen het schijnheilig vinden om drugsgebruik te verbergen en er niet over open zijn.
    Het is juist wel interessant en heb daar wel een mening over.

Het is niet zo zwart wit.
    Als ik bij mijn schoonouders zit en die hebben een taboo op drugs dan weet ik dat het beter is om niet de discussie aan te gaan daar over en mijn drugsgebruik voor mij te houden.
    Net als op je werk en zeker in bepaalde branches.
    Er zijn dingen in het leven dat deel je met sommige mensen en andere niet.
    En het is niet aan iemand anders om te oordelen over wat iemand wil delen in zijn persoonlijke leven en tegen wie hij wilt doen.

Laatst bewerkt: 28 nov 2018
    De Dunne en Tevil19 vinden dit leuk.
  20. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Komt een beetje hier op neer. 20181128_002557.jpg

21. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Wat brengt je op dit forum dan? De algemene tendens is hier toch vrij positief wat drugs betreft.

22. Tevil19

Ik vind drugs enorm interessant en ook leuk om te gebruiken en hierover te discussiëren. Echter zijn er meerdere risico's verbonden aan gebruik. Het is allemaal slecht voor de gezondheid m.u.v. Mensen of dieren die dit nodig hebben in verband met ziekten. Ook is het negatief voor het in staat zijn van overleven in gevaarlijke situaties.

Prison vindt dit leuk.
  23. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Duidelijk! Ik ga er van uit dat je dan ook niet rookt, geen suiker eet en geen alcohol drinkt.

On topic: liegen is erg slecht maar altijd open en eerlijk over je gebruik zijn kan onhandig zijn in sommige situaties.

Tevil19 vindt dit leuk.
  24. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Aparte vraag het lijkt me voor de hand liggend dat je prefereert ricthting eerlijkheid.

25. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Liever een leugenaar dan dat me ouders weten dat ik aan de drugs zit :tearsofjoy:

26. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Een leugentje om bestwil is natuurlijk iets anders dan het voor iedereen verborgen houden.

MDMAZING vindt dit leuk.
  27. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker

ik lieg over mijn drugsgebruik tegen mezelf haha, dus ik doe het allebei

Rebell vindt dit leuk.
  28. Tevil19

Haha exact. How did you know?

Prison vindt dit leuk.
  29. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Dat is ook allemaal slecht voor je gezondheid immers.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Drugsgebruikers leugenaars
  1. Deamon
    Reacties:
    48
    Weergaven:
    19.797
  2. Mindgamer
    Reacties: