drugshonden en douane

Marieke

Experimenterende gebruiker
Ik ga volgende week met een groep naar Wacken ( :beer: :stoned: ), waar we het nodige wiet mee naartoe zullen nemen. In de buurt van Wacken zullen douane en drugshonden aanwezig zijn, waar we niet omheen kunnen. Ik heb gehoord dat de geur van koffie sterker is dan die van wiet, maar heb hier verder geen ervaring mee. Zijn er mensen die hier wel ervaring mee hebben, of andere methoden hebben om het wiet verborgen te houden voor douane en honden? Ik zou graag alle drugs in rook op willen zien gaan :wink:

slunse

Bewuste gebruiker
alkali is de oplossing. iets dat je met een beetje geluk bij de bakker kan kopen. bakkers gebruiken minieme hoeveelheden hiervan in hun broden enz. het is een poedertje dat enorm sterk ruikt met een soort ammoniak geur. als je merkt dat je controle hebt, stooi een klein beetje poeder uit aan je voeten. als de hondt hieraan ruikt is z'n reukzin verneukt voor lange tijd, zoniet levenslang :wink: :wave:

Brandon

Bewuste gebruiker
slunse zei:
alkali is de oplossing. iets dat je met een beetje geluk bij de bakker kan kopen. bakkers gebruiken minieme hoeveelheden hiervan in hun broden enz. het is een poedertje dat enorm sterk ruikt met een soort ammoniak geur. als je merkt dat je controle hebt, stooi een klein beetje poeder uit aan je voeten. als de hondt hieraan ruikt is z'n reukzin verneukt voor lange tijd, zoniet levenslang :wink: :wave:
yeah, zodat wij ook geen last meer van hun zullen hebben :P :wave:

deadlock

Badass junkie
NIETS werkt tegen honden. Een hond kan 2 ppm onderscheiden. Het gaat er niet om welke geur sterker is, dat werkt alleen zo bij mensen. Een hond ruikt dat er iets mis is.

En ZOEKfunctie mensen, jezus.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kan ook tuinkaarsen meenemen, thuis een stuk uit het kaarsvet snijden, daar je wiet of hash in een zakje indoen, en terug dichtsmelten met de was dat je er uitgesneden hebt :wink: Heb ik gehoord van iemand, klinkt als een goed plan :grin:

aja, en zoals in da artikel staat : NOOIT al uw drugs samen steken op 1 plaats ! DUMBEST MISTAKE EVER ! :rolleyes:

Bovenaan