Druids Fantasy, tijd- en geldverspilling?

Exogeen

Newbie
Hallo mensen!
Ik ben van plan om binnenkort Druids Fantasy te nemen. Voordien probeerde ik reeds paddo's maar in een te lage dosis om enig resultaat te bekomen.

Is deze Druids Fantasy tijdverspilling om (visuele) effecten mee te krijgen?
Alvast bedankt.

matthijs

Badass junkie
Er zitten volgens mij wel wat dingen in die wel echt werken zoals LSA zaden en MAO-remmers, maar je kan beter the real thing nemen dan producten uit de smartshop (behalve mushies dan).

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb dat jaren geleden is geprobeerd, en ik had zo goed als geen effect. Maar ik heb er toen geloof ik ook maar 4 ingenomen. En je kan er ook wel een beetje misselijk gevoel van krijgen net als die woodrose zaadjes; het bevat ongeveer dezelfde ingredienten, dacht ik.

Ik moet tegenwoordig zelf vaak een beetje glimlachen als ik zie dat ze weer wat kruiden in een capsuletje stoppen en dat dan verkopen onder een flitsende naam. Hoewel ik dat zelf wsl ook zou doen als ik een smartshop zou uitbaten, alleen vind ik de prijs-kwaliteit(lees: trippotentie) verhouding vaak een beetje scheef.

Maar ik ben zeker benieuwd naar jouw bevindingen als je dit middel gaat proberen.

Exogeen

Newbie
Tegelijk met de Druids Fantasy had ik ook meteen Morning Glory en Salvia gekocht, maar ik wil rustig beginnen. :)

'k Zal er 4 nemen en daarna zien we wel.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt goed.
Maar je weet hoop ik wel dat salvia volstrekt onvergelijkbaar is met wat dan ook. Tip: diep inhaleren, en zo lang mogelijk vast proberen te houden, alsof je onder water zolang mogelijk je adem probeert in te houden, en dan weet je na 2 hijsen echt je naam niet meer. En of dat iets positiefs is :confused: ...het is in ieder geval onvergetelijk. :)

Exogeen

Newbie
Ja, ik heb er al veel over gelezen.
Ik heb de bladeren gekocht, dus het zou vrij mild moeten zijn in kleine dosissen.
Maar dat is voor later, de Salvia blijft goed tot juni 2009. :)

Bovenaan