Druipende Duisternis

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

HannekeV

Belezen gebruiker
Elke episode denk ik: Dit nooit meer! Ik wil me nooit meer zo slecht voelen als toen... En toch ben ik nu weer zover, het punt dat ik eigenlijk opgenomen zou moeten worden. Maar mijn laatste opname was heel traumatisch en verloor ik de liefde van mijn leven.

Ik heb vanaf mijn 14de (net 43 geworden vorige week) al last van depressies. Daarbij ook zelfbeschadiging en psychoses. Het komt in periodes. Ik heb al heel wat diagnoses gekregen: Manische depressie, Borderline, Schizofrenie, dystyme stoornis, Asperger, ADD. Het maakt geen ruk uit hoe je het noemt.

Ik gebruik de nodige (of onnodig, geen idee!) medicatie:
Clomipramine
Lithium
Risperidon
Quetiapine
Lormetazepam
Methylfenidaat

Ik heb 4 kinderen, 19, 17, 14 en 13. Oudste woont op een woongroep, ze heeft een verstandelijke beperking. Die van 17 woont full time bij mij en de jongste 2 komen in een co ouderschap. Tot net voor kerst woonde ik samen met mijn vriend maar ik ben een vreselijk persoon om mee samen te wonen de de spanning was om te snijden. Nu woon ik tijdelijk in eigenlijk zijn huis totdat ik een huis toegewezen krijg. Ik krijg 4 keer thuisbegeleiding per week en huishoudelijke ondersteuning. Ik heb een indicatie gekregen voor beschermd wonen maar er is op korte termijn geen plaats.

Dus ja, ik weet het zo even niet meer...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Lijkt mij maar een vreemd lijstje medicijnen tezamen die elkaar tegenwerken, al helemaal omdat die geen effect lijken te hebben.

Ik wens je in ieder geval veel succes met het doorkomen van deze rotperiode in je leven!

benzzzy

Badass junkie
Lijkt mij maar een vreemd lijstje medicijnen tezamen die elkaar tegenwerken, al helemaal omdat die geen effect lijken te hebben.

Ik wens je in ieder geval veel succes met het doorkomen van deze rotperiode in je leven!
^
Kan het niet vaak genoeg zegen zoek een andere doktor...

HannekeV

Belezen gebruiker

Ik kan weinig met de medicatie nu vanwege de verhuisstress die erbij gaat komen. Even kiezen tussen een paar kwaden...

Neohippie

Newbie
Ik herken heel veel in wat je verteld al heb ik al heel mijn leven medicatie geweigerd. Ik heb chronische depressies, zelfmutilatie, adhd en nog veel meer helaas. Ga er alleen zo openbaar niet zo graag op in. Je mag me evt een privé bericht sturen als je wilt :kissingheart:

HannekeV

Belezen gebruiker
Ik herken heel veel in wat je verteld al heb ik al heel mijn leven medicatie geweigerd. Ik heb chronische depressies, zelfmutilatie, adhd en nog veel meer helaas. Ga er alleen zo openbaar niet zo graag op in. Je mag me evt een privé bericht sturen als je wilt :kissingheart:
Ik heb tot mijn 30ste psychiatrische hulp geweigerd. En toen ik daaraan begon middels traumaverwerking is er te veel losgekomen wat ik niet verwerken kon. Ik ben nogal traumagevoelig. Wat voor een ander een hele nare ervaring is, sla ik op als trauma, vandaar ook de PTSS.

HannekeV

Belezen gebruiker
Waar ik nu het meest tegenaan loop is het niet hebben van een vooruitzicht. Ik weet niet waar ik kom te wonen, in welke instelling, of mijn kinderen zelfstandig daar kunnen komen, allemaal nieuwe mensen en hulpverleners, zou ik mijn appartement wel mogen inrichten zoals ik wil en natuurlijk hoelang gaat het nog duren.

Twee weken terug kreeg ik te horen dat de favoriete hulpverlener van mij een andere baan heeft. Ze komt al vanaf 2014 bij mij. Ik heb er meer tranen om gelaten dan toen mijn relatie in december klapte. Ik vind het zo eng, nieuwe mensen....

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt heftig allemaal. Geen vooruitzicht hebben lijkt me heel moeilijk.. Hoe ben je dan hier op dit forum terecht gekomen?

HannekeV

Belezen gebruiker
Via Google eigenlijk. Een vriend van mij tipte me over 4F-MPH omdat het lijkt op methylfenidaat. Voordat ik het ging proberen ben ik eerst gaan zoeken en lezen. Zo kwam ik dus hier. Ik las verschillende verhalen die me raakten, vooral de support die mensen krijgen vind ik echt mooi.

Laatst bewerkt:

HannekeV

Belezen gebruiker
Oef... Daar ging de grond weer onder mijn voeten vandaan. De aanvraag voor woonurgentie is afgewezen. Ik raak mijn kinderen kwijt, alweer. Ik had een klein sprankje hoop om nog een doorstart te kunnen maken maar helaas. 3 huilende pubers en een verscheurde moeder.

Er gaan 3 dingen door mijn hoofd:
1. Ik ga afwachten tot ik opgehaald word in het kader van de wet verplichte zorg voor een dwangopname en daarna naar een beschermde woonplek: duurt te lang
2. Ik ga nu echt een euthanasieverklaring aanvragen: duurt te lang
3. Ik snuif mezelf helemaal naar de tering: direct starten

Waar het eigenlijk op neerkomt: ik ben zo fucking bang voor wat er komen gaat...

Natozlato

Bewuste gebruiker
Wat is er aan de hand? Doe nou niet het laatste. En zeker niet het tweede. Je hebt twee minderjarige kinderen.

Ik weet je achtergrond niet, maar als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor de kinderen! Ze houden van je en ze hebben je nodig.

Veel sterkte!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan