• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Duidelijkheid 3mmc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Hallo allemaal. Ik had wat vraagjes wat betreft 3mmc:

Geeft het een grote kater? Ik hoor hier verschillende dingen over. Maar ik hoef er geen xtc kater van. Ik ben van plan gewoon bescheiden te nemen. Niet meer dan 100mg per keer en niet meer dan 100mg totaal.

Hoelang daarna kan ik niet slapen?
Is het echt gevaarlijk? Ik weet dat het een research chemical is dus dat het nog redelijk onbekend is, maar om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc?
Hoe pakt 't uit voor de avond als ik het buiten inneem?

Alvast bedankt

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Is het echt gevaarlijk? Ik weet dat het een research chemical is dus dat het nog redelijk onbekend is, maar om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc?
Alle drugs zijn gevaarlijk, daar moet je zelf een (bij voorkeur geïnformeerde) afweging in maken. Ik raad steevast het gebruik van tabak, alcohol en benzodiazepines af.

3-MMC staat bekend als relatief compulsief en belast het serotonine huishouden in aanzienlijke mate.
Als het regent word je nat.

Ganggang💯

Badass junkie
Geeft het een grote kater?
Ligt eraan hoe veel je neemt. Maar bij 100mg max valt het wel mee denk ik. De cravings zijn wel aardig sterk dus succes daarmee.
Denk zon 4-6 uur nadat de piek voorbij is. Met een benzo sneller uiteraard.

Is het echt gevaarlijk?
Dat valt lastig te zeggen. Er is nog maar weinig onderzoek naar gedaan. Het heeft iig wel aardig wat misbruikpotentie, door de sterke cravings.

om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc?
Het slurpt in ieder geval serotonine. Ik zou het net als mdma behandelen, dus minimaal 2 maanden pauze.

Nystagmus

Newbie
100mg vind ik echt te weinig tenzij je 45kg weegt. Dan heb je een net niet ervaring met als risico dat je op 1 avond het hele zakje opvreet. Gewoon 2,5 mg/kg lichaamsgewicht en de rest achter slot en grendel. Zo heb je een fatsoenlijke trip en is het niet zonde van je serotonine pauze. Een kater heb ik van 1 zo'n dosis nog niet gehad, iets wat ik van mdma wel heb.

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
Van 100 mg had ik lichamelijk weinig kater. Mentaal wel een paar dagen. JaXD ik splits tegenwoordig mijn kater in 2e .Oke (edit: de metale cravings bedoel ik.) cravings zijn wel serieus hoor, maar ligt er maar net aan hoe gevoelig je er voor bent denk ik.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ik snap de craving reacties echt niet.
Heb het 3x geprobeerd, eerste keer nasaal 2x80mg dan nasaal 80 oraal 100 en dan 100 100 oraal. Vond het echt zwak qua effect maar zeker merkbaar.
Ik vond het eerder lijken op relatine zonder rebound.
En van craving was ook zeker geen spraken.
Mss ligt het het aan mij hoor , heb alleen benzo craving of speed craving.
Base kan ik gwn 5 puffen nemen en stoppen..
Mss is 3mmc gwn niets voor mij.

Perenijsje

Badass junkie
Ik vind 100mg totaal wel erg weinig hoor. Dan ga je sowieso niet heel veel effect merken den ik. En dan is het zonde als je het daarna maanden niet meer kunt gebruiken omdat het wel effect heeft op je serotonine. Zelf gebruikte ik wel minimaal 200mg. De kater verschilt bij mij, ligt er ook aan hoe gezond ik ervoor en erna bezig ben. Heb 1 keer wel echt een flinke kater gehad die bijna een week duurde. Die was echt erger dan na MDMA. Maar soms ook helemaal geen kater en de volgende dag gewoon mn dingen doen die ik moest doen.

Ik heb het ook gewoon buiten gebruikt op een festival in de stad met podia buiten, maakt voor mij geen verschil of ik het binnen of buiten gebruik.
Je kunt er wel last van vaatproblemen van krijgen, dus dat je handen of armen blauw kleuren. Maar dat trekt de volgende dag wel weer weg. En de cravings moet je dus wel mee opletten als je het nasaal gebruikt. Want dan neem je toch al snel meer dan de bedoeling was.

Wanneer jij weer kunt slapen weet ik niet. Als ik zoiets heb gebruikt dan sla ik gewoon de hele nacht over en probeer ik het pas de volgende avond weer. Dus ik heb geen idee of het na 4-6 weer al zou lukken weer bijvoorbeeld.

Het is voor mij wel na 1,5/2uur voorbij met een piek na 20-30 min. Ik heb nu 3MMC pellets van 150 mg en als ik daar 2 van neem, ben ik wel 3/4 uur zoek alleen dat is inclusief de opkomst van toch wel 45 min.

[img width=300 height=300 cacheid=00164f470032704985dbe2a71a02f04b5b]https://researchchempro.nl/wp-content/uploads/2020/03/ok-geel-emoticon-stripfiguur-grappig-3mmc-kopen-3-mmc-kopen-cartoon-300x300.jpg[/img]

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Alle drugs zijn gevaarlijk, daar moet je zelf een (bij voorkeur geïnformeerde) afweging in maken. Ik raad steevast het gebruik van tabak, alcohol en benzodiazepines af.

3-MMC staat bekend als relatief compulsief en belast het serotonine huishouden in aanzienlijke mate.

Als het regent word je nat.
Geld dit ook voor nicotine en snus?
Snus specifiek lijkt een relatief veilig alternatief op tabak dat een algeheel andere en betere ervaring geeft imo.

En nicotine op zichzelf vind ik persoonlijk een hele fijne milde stimulant voor productieve doeleinden icm caffeine.

Ook vind ik pure nicotine en snus(in mindere Maten dan pure nic) een heel stuk minder verslavend.

MDMAZING

Badass junkie
Met de 3mmc kan je elke keer terug kom op je piek Je voelt dat het effect milder is, pak je weer een bommtje 3mmc en je gaat weer super hard.
Dat maakt het ook super verslavend, dat elke x bijpakken.
Zo zat ik bijna op een op bijna 1g 3mmc . Kater is ook pitig.

Succes

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
3-MMC heeft voor- en nadelen. Aan de ene kant blijf je best helder en niet heel zienderogen onder invloed. Aan de andere kant krijg je best wel sterke cravings, dus je wil de hele tijd meer gebruiken.

3-MMC knijpt de bloedvaten sterk samen. Dat heeft in Nederland nog niet tot ernstige gezondheidsincidenten geleid, maar zoiets is wel goed mogelijk. Zeker als je al klachten hebt met de doorbloeding dan zou je er zomaar een hartinfarct, beroerte, embolie of necrose (sterfte van weefsel door zuurstoftekort) van kunnen krijgen.

De kater die je ervan krijgt valt wel mee. Maar dat kan ook een valkuil zijn. Je voelt niet echt welke schade je hebt aangericht.

Nystagmus

Newbie
Ik ervaar bij 3mmc minder helderheid dan bv bij 4fa. Vooral na de piek ervaar ik een soort van verstrooidheid. Zeker na een redose is fatsoenlijk gesprek niet meer mogelijk vind ik.

LunaMila

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal. Ik had wat vraagjes wat betreft 3mmc:

Geeft het een grote kater? Ik hoor hier verschillende dingen over. Maar ik hoef er geen xtc kater van. Ik ben van plan gewoon bescheiden te nemen. Niet meer dan 100mg per keer en niet meer dan 100mg totaal.

Alvast bedankt
Hoe wil je het nemen ?
Snuiven of bommen
Ik heb op allebij de manieren al geprobeerd bij bommen duurt langer en vindt ik moeilijker bij te pakken. Dan pak je snel te veel.
Bij snuiven (brand heel erg) vindt ik zelf fijner kun je ook elke keer kleine beetjes bij pakken.
Alleen heb je dan sneller de neiging om wat bij te pakken.

Nu ik het verschil ken tussen 3mmc en 4mmc wil ik nooit meer 3mmc wat heb ik mij soms kut gevoeld. Volgende dag moeite met eten niet kunnen slapen erg down gevoel.

Gevoel zelf is zeker fijn maar neem liever niet te veel dan snap je het niet meer.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Geld dit ook voor nicotine en snus?
Nicotine is op zichzelf niet schadelijk mits niet al te extreem gedoseerd maar is wel verslavend.

Snuif tabak is vrij gezond wanneer je het vergelijkt met het roken van tabak waar ingeademde as het voornaamste gezondheidsrisico vormt.
Alleen een beetje vies wanneer je weer plantmateriaal uit je neus moet snuiten. Goede vraag en nuance, deze podcast van Hamilton gaat toevallig vrij gedetailleerd in op die vraag.

Mijn interesse naar snuiftabak was toevallig recent ook gepiekt, waar haal je snuiftabak zoal vandaan als ik vragen mag?

Kan studie gerelateerd een interessant alternatief op methylfenidaat (Ritalin) wezen gok ik.
Ik ervaar bij 3mmc minder helderheid dan bv bij 4fa. Vooral na de piek ervaar ik een soort van verstrooidheid. Zeker na een redose is fatsoenlijk gesprek niet meer mogelijk vind ik.
Ik denk dat dit ook grotendeels komt doordat 3-MMC zich veel lastiger laat doseren van 4-FA.

Zelf bereide ik vroeger kleine capsules met 100mg 3-MMC per stuk en dan doseerde ik er 4 ofso ieder om het anderhalf ongeveer.

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Nicotine is op zichzelf niet schadelijk mits niet al te extreem gedoseerd maar is wel verslavend.

Snuif tabak is vrij gezond wanneer je het vergelijkt met het roken van tabak waar ingeademde as het voornaamste gezondheidsrisico vormt.
Alleen een beetje vies wanneer je weer plantmateriaal uit je neus moet snuiten. Goede vraag en nuance, deze podcast van Hamilton gaat toevallig vrij gedetailleerd in op die vraag.

Mijn interesse naar snuiftabak was toevallig recent ook gepiekt, waar haal je snuiftabak zoal vandaan als ik vragen mag?

Kan studie gerelateerd een interessant alternatief op methylfenidaat (Ritalin) wezen gok ik.

Ik denk dat dit ook grotendeels komt doordat 3-MMC zich veel lastiger laat doseren van 4-FA.

Zelf bereide ik vroeger kleine capsules met 100mg 3-MMC per stuk en dan doseerde ik er 4 ofso ieder om het anderhalf ongeveer.
Snuif tabak haal ik lokaal bij een tabaks speciaal zaak.
Het is ook vrij verkrijgbaar online.
Ik zou gewoon een mail sturen naar je lokale speciaalzaak met de vraag of gewoon online bestellen.

Azarius vaporizers and accessories