1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Duizelig al 3 weken

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door LocoRico, 10 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. LocoRico

LocoRico Newbie

Beste,

Ik ben nogal angstig aangelegd dus graag alleen serieuze reacties.

3 weken geleden voor het eerst XTC op. 1,25 pil denk ik. Ik was stomdronken en weet niet wat ik deed. Heb er ook enorm veel spijt van.

Nu heb ik al 3 weken klachten en ik ben bang dat het nooit meer voorbij gaat:

1. Ik ben in drukke ruimtes, denk aan een centraal station of drukke winkel enorm duizelig of licht in mn hoofd. Soms ook in normale ruimtes maar dat wel veel minder.

2. Ik schrik elke nacht wakker om 3 uur. Kan echt slecht slapen. Slaap max 3 uur per nacht.

Ik ben van mezelf al enorm paniekerig maar weet nu echt niet waar ik aan toe ben. Ik lees veel online over permanente hersenbeschadiging en vrees dat ik dat heb. Verder gaat functioneren op werk en concentreren wel oké.

Denken jullie dat de duizeligheid voorbij gaat? Heb ook constant het gevoel dat ik hoofdpijn heb.

Ik ben ten einde raad. Mn huisarts wil ook niet helpen, de huisartsenpost geeft me slaappillen en kan geen nieuwe huisarts vinden. Ben echt reddeloos.

2. Rosie

Rosie Experimenterende gebruiker

Hoe sterk waren je pillen?

Al geloof ik niet dat je van eenmalig een hoge dosering zulke lange klachten hebt. Al is het combineren met alcohol misschien niet zo'n goed idee geweest. Heb je genoeg water gedronken? Wellicht was je flink uitgedroogd.

Goed gezond eten en drinken. Vitamientjes erin.

Heb je je huisarts verteld dat je xtc hebt gebruikt?

3. LocoRico

LocoRico Newbie

Dat weet ik niet, het waren niet mijn pillen.

Ja, ik heb het mijn huisarts verteld. Maar die had ook geen idee wat het was en zei dat ik moest afwachten.

4. Portobello

Portobello Belezen gebruiker

Klinkt naar zeg. Ik denk ook niet dat je van 1 keer hersenschade hebt opgelopen hoor. Maar misschien ben je inderdaad uitgedroogd en heb je een zoutentekort. Je zou kunnen kijken of je wat opknapt door een blokje buillon in kokend water op te lossen, of van die ORS zakjes bij de apotheek.

En door angst en slecht slapen kun je je ook heel beroerd voelen natuurlijk. Als je angstig bent ga je vaak oppervlakkiger ademhalen (hyperventilatie). Daar word je ook duizelig van.

5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Klinkt idd wel naar en zeker als je intussen al 3 weken last hebt van misselijkheid. Een huisarts zou toch wel al wat hulp of raad mogen geven. Maar ok, daar ben je op dit moment weinig mee he.

Door eenmaal een hogere dosis ga je niet zo direct hersenschade oplopen. Dat gebeurt meestal met herhaaldelijk misbruik en heroische dosissen. Het kan zeker wel dat eenmalig gebruik bepaalde klachten triggert die na een tijdje wel weer weg gaan.

Probeer je niet te focussen op de klachten die je nu hebt maar op herstellen. Doe het zeker goed gezond aan, structuur in je dag, niet te laat gaan slapen. Een vast uur in bed. Regelmatig water drinken en goed eten. En de paniek en angst dat het niet beter word van je af schuiven. Voor je het weet ben je weer jezelf. Is dit niet het geval zoek een arts die je wel serieus neemt en samen wil zoeken naar een oplossing van jou klachten.

6. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ga even uitzieken!
    Gezond eten met allemaal verschillende vitamine supplementen.
    Klinkt misschien een beetje "lame"
    Maar dan kan je behoorlijk opknappen misschien kom je bepaalde vitamine tekort.
    En heeft je space dat versterkt.

Voor de rest weet je niet wat voor een pil je heb genomen. Misschien even op Red Alert app kijken of je net niet een hele vervelende hebt genomen waar waarschuwingen voor worden gegeven.

7. LocoRico

LocoRico Newbie

Ja ik ben via via wel bij Brijder (?) terechtgekomen en daar in contact gekomen met een verslavingsarts. Zijn idee was een serontontine tekort dat wel weken tot maanden kan aanhouden. Maar daar heb ik nog nooit van gehoord en weet ook niet of iemand dit op basis van een telefonisch consult kan zeggen.

Aangezien andere mensen dezelfde pillen hebben gebruikt en hun geen klachten hebben doe ik wel een lichte aanname dat er geen giftige middelen inzaten iig

8. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Heb hier ook last van, huisdokter kon hier niet veel over zeggen. Ben wel zeker dat het niet komt door drugs. Bedoel je met duizelig dat je echt het gevoel hebt dat je elk moment kan neervallen?

9. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Dat is een behoorlijk probleem ja.
    Hebben ze je een antidepressiva voorgeschreven?
    Ik ben daar zelf geen voorstander van.
    Ik heb wel 5-htp geslikt vond het zelf geen fijn spul maar ik nam het vaker.
    Misschien in een lage dosis een paar keer per week kan het wel helpen.
    Je hebt verschillende natuurlijke producten om je serotonine een beetje op peil te houden.
    Die vaak beter zijn dan de zware medicijnen van de apotheek.
    Ik zou oppassen met de zware medicijnen van de apotheek.

10. LocoRico

LocoRico Newbie

Exact ja!

11. littlerascal

littlerascal Newbie

Hee LocoRico,

Hoe gaat het nu met je? Ik zie dat je post uit juni komt dus hopelijk ben je van alle klachten af.
    Ik heb zelf ook al 3 weken last van draaiduizeligheid die niet minder lijkt te worden, en herken dus wel het een en ander in je post. Al tig keer naar de huisarts geweest en die blijft maar zeggen dat er waarsch iets met me evenwichtsorgaan/zenuw is en dat ik het tijd moet geven..

Ben jij van al je duizeligheid af, en hoe lang heeft dat geduurd??

12. Socialrealist

Socialrealist Belezen gebruiker

Heb je je tijdens het gebruik angstig gevoelt?
    Was het een negatieve"trip"?

Het klinkt als paniek, die naar boven komt wanneer je drukke ruimtes bent.
    Ook speelt -angst voor de angst- misschien een rol.
    Je druk maken over iets waardoor juist dat gene gebeurd waar je bang voor bent.

Zorg goed voor zelf.
    Eet,drink en slaap goed.
    Kom even bij.
    En probeer je focus ergens anders op te richten wanneer je " duizelig" wordt.
    Hoe minder je er mee bezig bent, hoe beter het gaat totdat je vergeet dat je hier last van had.

Snappy? Of klinkt dit te waazig?

Ikbeneenfiets en De Dunne vinden dit leuk.
  13. Dr. Paddo!

Dr. Paddo! Newbie

Lees eens een van mijn oude topics uit 2006! Het is allemaal goed gekomen!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...