duizelig en wazig 2 weken na XTC icm Alcohol

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo,

Ik heb tijdens ADE op 19 oktober een halve XTC pil (sterkte onbekend) genomen in combinatie met een grote hoeveelheid alcohol. Ik was te dronken om normaal na te denken en helaas heb ik die beslissing genomen. Sindsdien heb ik last van duizelingen en een algeheel wazig gevoel.

Ik denk dat het depersonalisatie zou kunnen zijn en ik begrijp dat dit vanzelf over zou moeten gaan, maar ik zou graag ervaringen willen horen van anderen die ook weken na een trip er nog last van hebben gehad en waarbij het uiteindelijk helemaal over is gegaan. Eigenlijk ter geruststelling van mijzelf, want ik ben erg bang dat ik mij voor altijd zo blijf voelen.

Ik eet goed, veel fruit en ik slaap prima elke nacht. Ik blijf alleen die duizelingen houden in combinatie met wazig zicht en het gevoel dat ik er niet helemaal bij ben.

Hebben anderen dit ook doorstaan en zo ja, hoe is het uiteindelijk weggegaan? Geleidelijk of plotseling toen je wakker werd?

Alvast bedankt voor de hulp!

Chillax

Belezen gebruiker
Ik denk dat de kans groot is dat het van tijdelijke aard is. Zie ook dit topic
https://drugsforum.nl/threads/duizelig-al-3-weken.65244/

Voel je je verder normaal of ook down?

Je zou eventueel nog 5HTP kunnen nemen om je serotonine niveau weer snel op te krikken, maar of het echt zal helpen betwijfel ik. Verder raad ik je aan om goed uit te rusten en gezond te eten. XTC/MDMA en andere drugs die invloed hebben op je serotonine zeker de komende 3 maanden niet nemen.

Ik denk dat de kans groot is dat het van tijdelijke aard is. Zie ook dit topic
https://drugsforum.nl/threads/duizelig-al-3-weken.65244/

Voel je je verder normaal of ook down?

Je zou eventueel nog 5HTP kunnen nemen om je serotonine niveau weer snel op te krikken, maar of het echt zal helpen betwijfel ik. Verder raad ik je aan om goed uit te rusten en gezond te eten. XTC/MDMA en andere drugs die invloed hebben op je serotonine zeker de komende 3 maanden niet nemen.
Ik ben wat meer emotioneel dan ik normaal zou zijn en ik merk dat mijn hart 's avonds harder bonkt zonder reden. De eerste week had ik last van kleine paniekaanvallen door de stress, maar die kreeg ik vrij snel onder controle met ademhalingsoefeningen.

Ik hoop ook echt dat het tijdelijk is en probeer nu zo gezond en kalm mogelijk te leven.

Ga naar de dokter, je bloedruk is te laag.
snelle check doen? snel opstaan! duizelig? check!
Ik zou even langs de huisarts kunnen gaan om mijn bloeddruk te laten meten. Ik ben alleen ook duizelig als ik gewoon een tijd zit en niet alleen met snel opstaan. Ik heb in het verleden ook nooit last gehad van een te lage bloeddruk. Kan dit komen door xtc?

Guapo Temudgin

Belezen gebruiker
Dat weet ik niet, dat kan de dokter je vertellen. Kun je alles nog herinneren van dat feest?

Laatst bewerkt:
Dit is het beste advies. En wees gewoon eerlijk over alles. De dokter is geen politieagent en heeft beroepsgeheim. Ook kan hij/zij je alleen goed helpen als hij/zij alle detailles weet.

Veel sterkte!
Daar ben ik al geweest, maar zij nam het helaas niet helemaal serieus. De link met XTC, waar ik volledig eerlijk over ben geweest, werd niet gelegd en ze zei dat het vanzelf wel over zou gaan. Ik heb het idee dat het nu al ietsje beter gaat dan vorige week of ik leer er beter mee leven, geen idee welke van de twee eerlijk gezegd.

Serotonine aanvullen duurt 5-6 weken, dus ik wacht het geduldig af en hoop dat ik mij binnenkort weer helemaal normaal voel.

Ik heb met dat team al via de livechat gesproken en zij zeiden al dat ze deze symptomen erg vaak krijgen bij alcohol icm xtc. Ik weet ook eigenlijk wel dat dit er soort van bij hoort of iig erbij kan horen. Mijn vraag was meer of andere mensen dit ook hebben gehad, waarbij het uiteindelijk is weggegaan. Als geruststelling meer.

Maar iig bedankt voor het meedenken:)

Guapo Temudgin

Belezen gebruiker
De huisarts neemt je even niet serieus omdat je op de blaren moet zitten. Het trekt wel weer bij, maak je er niet te druk over.

Gebaseerd uit mijn mini onderzoek waarin 100% van alle posters uiteindelijk melden dat de derealisatie etc weg is. Google is je beste vriend :P

De huisarts neemt je even niet serieus omdat je op de blaren moet zitten. Het trekt wel weer bij, maak je er niet te druk over.

Gebaseerd uit mijn mini onderzoek waarin 100% van alle posters uiteindelijk melden dat de derealisatie etc weg is. Google is je beste vriend :P
Ik ben al 2 weken aan het googlen en heb wel veel gevonden over dat het regelmatig gebeurt met het nemen van xtc, alleen kon ik bijna geen berichten vinden van mensen die het hebben gehad en waarbij het uiteindelijk is weggegaan. Ik ben voornamelijk benieuwd naar ervaringen van anderen. Hoe lang zij ermee zaten en wat zij hebben gedaan om er vanaf te komen.

Heb je er nu nog last van?
Helaas wel. Ik heb het idee dat de duizeligheid iets minder is of ik ben er meer aan gewend dat kan ook. Alleen wel moeite met concentreren en op werk is het bijna onmogelijk om computerwerk te doen, aangezien mijn zicht heel snel erg wazig wordt. Thuis heb ik daar minder last van, vrij apart.

Zelf ook een keer overkomen na een paar dagen achter elkaar alcohol en xtc te gebruiken.( achteraf super dom)

Heb zelf toen ongeveer ander halve week last gehad van duizeligheid en misselijkheid.
Kon niks behalve liggen en water drinken en af en toe iets lichts eten, de rest kwam eruit.

Na ander halve week goed beroerd te voelen en ook veel op google rond geneust te hebben voelde ik me langzaam aan beter worden. Ging dus vanzelf over zoals ik overal las!

Hoop dat je je al wat beter voelt!

Chillax

Belezen gebruiker
De een is gevoeliger voor een drug dan de ander, en dus ook voor combinaties. Dus dat is ansich niet zo gek.

De een is gevoeliger voor een drug dan de ander, en dus ook voor combinaties. Dus dat is ansich niet zo gek.
Nee dat snap ik wel en in het verleden reageerde ik ook wel heftiger op XTC, maar nooit wekenlang last van duizeligheid en wazigheid. De ene dag voelt beter dan de andere dag nu, dus hoop dat ik binnenkort weer helemaal de oude ben:)

Bovenaan