Heb afgelopen donderdag voor het eerst blauwe mitshi's gegeten, en daar heb ik spijt van, ik heb ze zeker niet onder goeie omstandigheden genomen. op de bijna lege maag, en heb er 3 weg gewerkt.
Vrijdag ochtend werd ik wakker, en ik voelde me beroerd (dit is m'n 12e keer ofzo maar normaal voel ik me die dag erop nog wel redelijk nice), ik had last van m'n keel, ik had zown klotsend gevoel in m'n maag, m'n hoofd stont op knappen, vrijdag middag toch maar toe gegeven aan de grillen van m'n maag en maar even een barf gelegd, toen voelde ik me 5 minuten goed, en toen werd ik opeens zoooo duf, toen ben ik maar naar huis gegaan, lag half 6 's avonds te slapen, en werd zaterdag ochtend half 12 wakker, en nog steeds voelde ik me beroerd.
Zaterdag veel gedronke, en uiteindelijk met tegenzin een pizza gegeten, en vitamine c pillen, hopen dat ik me morgen weer goed voel... want deze ervaring is nieuw voor me, misschien was het ook wel goed, om me even bewust te maken van waar ik nou eigenlijk mee bezig ben.