Duizelig moe en misselijk

danny05

Newbie
Heb afgelopen zaterdag nacht op qlimax 4 pillenb geslikt dit waren blauwe jodensterren (pentagrammen) zeer goede pillen trouwens.
Heb normaal gesproken nooit ergens last van na pillen alleen ben vandaag ontzettend moe duizelig en misselijk iemand enig idee wat dit kan zijn.
Hoelang het kan duren???!?

-spaceman-

Badass junkie
Als je L-Tryptofaan hebt (voedingssuplement) 2 van slikken
Multivitamine pil slikken (zoals centrum)
Fruit eten
Groente eten

Gewoon goed eten eigenlijk, veel vitamines... is het zo weer over!
Je lichaam heeft gewoon een flinke inspanning geleverd daar krijg je nu
het resultaat van... hoort er bij!

Overcome

Belezen gebruiker
Heb afgelopen donderdag voor het eerst blauwe mitshi's gegeten, en daar heb ik spijt van, ik heb ze zeker niet onder goeie omstandigheden genomen. op de bijna lege maag, en heb er 3 weg gewerkt.

Vrijdag ochtend werd ik wakker, en ik voelde me beroerd (dit is m'n 12e keer ofzo maar normaal voel ik me die dag erop nog wel redelijk nice), ik had last van m'n keel, ik had zown klotsend gevoel in m'n maag, m'n hoofd stont op knappen, vrijdag middag toch maar toe gegeven aan de grillen van m'n maag en maar even een barf gelegd, toen voelde ik me 5 minuten goed, en toen werd ik opeens zoooo duf, toen ben ik maar naar huis gegaan, lag half 6 's avonds te slapen, en werd zaterdag ochtend half 12 wakker, en nog steeds voelde ik me beroerd.

Zaterdag veel gedronke, en uiteindelijk met tegenzin een pizza gegeten, en vitamine c pillen, hopen dat ik me morgen weer goed voel... want deze ervaring is nieuw voor me, misschien was het ook wel goed, om me even bewust te maken van waar ik nou eigenlijk mee bezig ben.

sannetjuh

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
Als je L-Tryptofaan hebt (voedingssuplement) 2 van slikken
Multivitamine pil slikken (zoals centrum)
Fruit eten
Groente eten

Gewoon goed eten eigenlijk, veel vitamines... is het zo weer over!
Je lichaam heeft gewoon een flinke inspanning geleverd daar krijg je nu
het resultaat van... hoort er bij!

sinaasappelsap(vers) en spinazie..doen het ook erg goed!

danny05

Newbie
Overcome zei:
Heb afgelopen donderdag voor het eerst blauwe mitshi's gegeten, en daar heb ik spijt van, ik heb ze zeker niet onder goeie omstandigheden genomen. op de bijna lege maag, en heb er 3 weg gewerkt.

Vrijdag ochtend werd ik wakker, en ik voelde me beroerd (dit is m'n 12e keer ofzo maar normaal voel ik me die dag erop nog wel redelijk nice), ik had last van m'n keel, ik had zown klotsend gevoel in m'n maag, m'n hoofd stont op knappen, vrijdag middag toch maar toe gegeven aan de grillen van m'n maag en maar even een barf gelegd, toen voelde ik me 5 minuten goed, en toen werd ik opeens zoooo duf, toen ben ik maar naar huis gegaan, lag half 6 's avonds te slapen, en werd zaterdag ochtend half 12 wakker, en nog steeds voelde ik me beroerd.

Zaterdag veel gedronke, en uiteindelijk met tegenzin een pizza gegeten,
en vitamine c pillen, hopen dat ik me morgen weer goed voel... want deze ervaring is nieuw voor me, misschien was het ook wel goed, om me even bewust te maken van waar ik nou eigenlijk mee bezig ben.

Je moet inderdaad gewoon goed eten. Heb de zelf tot donderdags lastvan gehad ben toen s'avonds wel wezen stappen heb toen een gram coke gehad en voel me weer helemaal goed daarna:P zie wel in coke zitten vitaminen.

haha nee eem zonder te ouwehoeren veel slapen en gezond eten doen wonderen.

Bovenaan