Duizelig na xtc

Hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje ik heb vrijdag op Defqon 1.5 tot 2 xtc pillen ingenomen. Opgegeven moment ging ik te hard. Dag er na nergens last van gehad en die dag daarna ook niet. Tot maandag dat ik zo duizelig werd dat ik bijna flauw viel. En nu is het woensdag en heb nog steeds last van duizeligheid.. Ik word er een beetje gek van weet iemand of dit normaal is en erbij hoort? Ik had blauwe punishers

Oxie

Newbie
Ik zou eerst even gaan googlen wat allemaal de oorzaken van duizeligheid kunnen zijn. Denk aan te weinig eten/drinken/slapen. Lage bloeddruk nu misschien? Eventueel nog stress.

Kalebas

Belezen gebruiker
Hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje ik heb vrijdag op Defqon 1.5 tot 2 xtc pillen ingenomen. Opgegeven moment ging ik te hard. Dag er na nergens last van gehad en die dag daarna ook niet. Tot maandag dat ik zo duizelig werd dat ik bijna flauw viel. En nu is het woensdag en heb nog steeds last van duizeligheid.. Ik word er een beetje gek van weet iemand of dit normaal is en erbij hoort? Ik had blauwe punishers

Mooi feestje was het wel he? :grin: Maar terzake: ik had totaal geen last van een kater of zo, maar duizeligheid wel. Het schijnt te helpen om magnesium te nemen de dagen voor en na dat je gaat gebruiken. Dit helpt tegen je kaakkrampen en spierherstel. Oh en "blauwe punishers" zegt niet zo heel veel. Er kunnen dezelfde vorm/kleur pillen zijn, met een andere "inhoud". Veel fruit en groenten eten, herstel je vanzelf weer dunkt mij.

Bovenaan