DXM doseringen op het oog

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

abby

Belezen gebruiker
Ik kan binnekort aan DXM komen, dit word mijn eerste keer. Maar aangezien ik geen weegschaal heb die op de milli/centigram precies is heb, weet ik niet hoe ik moet doseren! Ik koop het in poedervorm dus ik weet niet hoeveel capsules ik moet crushen.
En kan je het trouwens snuiven (voor het trip effect)?

abby

Belezen gebruiker
kenny zei:
Je weet toch hoeveel mg er per capsule in zit... reken het zo dan uit.
Ik zei net, ik koop het in poedervorm, dus ik weet niet hoeveel capsules er gebruikt zijn.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Iedereen kan makkelijk aan DXM komen :wink: De kans is groot dat hij het ook gewoon in de winkel koopt en je dus teveel betaalt of het versneden is. Voordeel van het in de winkel kopen is dat je exact weet hoeveel je hebt en ook nog verdeeld in capsules zodat je zeer precies kunt doseren. Uiteraard weet je dan ook zeker dat het puur is. Je kan ook gewoon een weegschaal kopen voor 20 euro. De dosis is niet zo steil bij dxm dus op de 50mg nauwkeurig is in principe prima. Bovendien heb je nog lang plezier van een weegschaal. Denk dat het wel vaker voor gaat komen dat je iets moet afwegen.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
abby zei:
kenny zei:
Je weet toch hoeveel mg er per capsule in zit... reken het zo dan uit.
Ik zei net, ik koop het in poedervorm, dus ik weet niet hoeveel capsules er gebruikt zijn.
Je vroeg hoeveel capsules je moest crushen. :wink:

En Roseta heeft gelijk, je kan beter zelf de DXM kopen, dan kan je het evt nog zonder weegschaal doen ook.

abby

Belezen gebruiker
Is dat dan vrij verkrijgbaar :confused:???
En het is een vrij betrouwbare bron waar ik het van haal, dus ik denk dat het niet versneden is. Maar als ik het dan toch heb, hoeveel is 100 mg als je er een lijntje van maakt? Niet dat ik het ga snuiven, maar het is dan meschien wat makkelijker te zien :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
abby zei:
En het is een vrij betrouwbare bron waar ik het van haal, dus ik denk dat het niet versneden is. Maar als ik het dan toch heb, hoeveel is 100 mg als je er een lijntje van maakt? Niet dat ik het ga snuiven, maar het is dan meschien wat makkelijker te zien :)
Lekker naïef als ik het zo lees. DXM kun je gewoon bij de kruidvat halen onder de naam Daro retard hoestcapsules. Hier zitten 10 capsules in van ik geloof 250mg per stuk en 10 capsules is behoorlijk sterk, ik zou eerst 5 proberen zeker om ongeveer 10% van de mensen fout erop gaat omdat ze een stof in de lever niet bezitten die het afbreekt. Snuiven zou ik niet doen aangezien het tyfus veel is en het maar zo'n 20% sterker maakt.Ik zou de bolletjes fijn maken en weer in de capsule gooien, zo hoef je niets vies te drinken en het doet gewoon zijn werk. Waarom wil iedereen altijd van alles snuiven, ik weet het wel en dat siert je niet.

Trouwens Hoeveel kost het je bij die "betrouwbare" gast en hoeveel krijg je ervoor? :P

Oom Klaas

Badass junkie
Petrovic zei:
abby zei:
Lekker naïef als ik het zo lees. DXM kun je gewoon bij de kruidvat halen onder de naam Daro retard hoestcapsules. Hier zitten 10 capsules in van ik geloof 250mg per stuk en 10 capsules is behoorlijk sterk, ik zou eerst 5 proberen zeker om ongeveer 10% van de mensen fout erop gaat omdat ze een stof in de lever niet bezitten die het afbreekt. Snuiven zou ik niet doen aangezien het tyfus veel is en het maar zo'n 20% sterker maakt.Ik zou de bolletjes fijn maken en weer in de capsule gooien, zo hoef je niets vies te drinken en het doet gewoon zijn werk. Waarom wil iedereen altijd van alles snuiven, ik weet het wel en dat siert je niet.

Trouwens Hoeveel kost het je bij die "betrouwbare" gast en hoeveel krijg je ervoor? :P
Waren ze maar 250mg per stuk :P
29.5 mg per stuk.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is waar, het is niet puur. Ik schatte dat in die capsules zo'n 250mg kon. Snuiven is nu dus zeker niet een optie aangezien het grootste deel geen dxm is.

abby

Belezen gebruiker
En is het trouwens heel onverantwoordelijk om plateau 2 te doen als je nog niet zeker weet of je het enzym hebt of niet?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, want dan werkt het veel heftiger en veel langer. Dan zit je niet echt op plateau 2.

ilyas

Bewuste gebruiker
Lees je eerst meer in, ik denk dat je nog niet genoeg weet van risico's en dosering. En voor elk verantwoord druggebruik is een weegschaal nodig. Hoewel je het met die capsules wel kunt uitrekenen.

En die betrouwbare gast van jou. Hoe ga je weten hoeveel DXM er in dat poeder zit? Ik denk niet dat je wilt overdoseren. Als je dat poeder koopt, eerst laten testen. Of ga gewoon naar het kruidvat, dat is een betrouwbare bron.

En weet er trouwens iemand of die daro capsulles in het kruidvat in putte (juist over de grens naar nederland toe vanuit antwerpen) worden verkocht? Altijd handig om te weten als ik nog eens zin heb om te experimenteren.

Azarius vaporizers and accessories