DXM schadelijkheid

Marieke

Experimenterende gebruiker
Goedenavond menschen
Weet iemand hoe schadelijk het is? Ik weet dat DXM niet gezond is, maar is het bijvoorbeeld schadelijker dan xtc? En verneuk je je lichaam er gruwelijk mee als je et na twee weken weer doet?

Samz

Nou, Ronald.
Het is in ieder geval schadelijk voor je huis enzo, want vloeren gaan er flink schuin van staan.

Serenity

Badass junkie
Houd er rekening mee dat je ongeveer 24 uur na inname niet écht honger hebt. Zolang de trip bezig is klopt je hart als een godvergeten motherfucker en je kan ook nog gaat kotsen. Nou de combi van weinig eten, hartkloppingen en evt, kotsen is niet niet niet goed voor je.
En het is sowieso rotspul. Je moet het allemaal maar zelf ervaren maar ik vind het een grote pure hel.
(en het is nog viezer dan GHB, en dat zegt wel iets)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat dus, plus je loopt het risico zo'n 20 uur te trippen als je er gevoelig voor blijkt te zijn. Rustig aan beginnen dus want het kan een pure hel worden waarin je vergeet dat je een middel tot je hebt genomen.

Adreno

Serenity

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Dat dus, plus je loopt het risico zo'n 20 uur te trippen als je er gevoelig voor blijkt te zijn. Rustig aan beginnen dus want het kan een pure hel worden waarin je vergeet dat je een middel tot je hebt genomen.

Adreno

Ghehe, is dat zo?
Vandaar ... :sunglasses:

chrzz

Belezen gebruiker
Ik vind het maar rommel. Ik had een dosis van ~250mg binnen en ik weeg 53kg, een "second plateau" dus. De trip voelt extreem chemisch en giftig aan. Je krijgt hoogstwaarschijnlijk bijna de hele trip kotsneigingen en hebt tot de dag erna erge diaree. Ik vind het qua effect lijken op een mix tussen redelijk zat zijn en de visueele effecten van XTC. Euforie ontbrak bij mij volledig, voelde me er echt ziek van. Ik had ook helemaal geen zin om muziek te luisteren.

Marieke

Ik vind het kotsen wel meevallen, bij mij duurt dit maximaal tien minuten, ongeveer een half uur na inname. Ik ben 60 kg en bij 600 mg hoefde ik de laatste keer niet te kotsen. Het mooiste vind ik de vreemde voorstellingen die ik ervan krijg, vooral de vele mensen die dan in mijn hoofd aan het woord zijn, en het niet herkennen van dagelijkse gebruiksvoorwerpen (ineens verheugd beginnen te typen tegen willekeurig iemand omdat ik net had ontdekt dat ik de tekens op het toetsenbord herkende en ik wist hoe het toetsenbord werkte). Euforie heb ik meestal wel, maar natuurlijk niet zoals bij xtc, maar het is toch ook een tripmiddel:sunglasses:
Ik vind dxm dus geen troep, waarschijnlijk mede dankzij mijn sterke maag^^

Bovenaan