DXM

heY mensen, heeft er iemand hier ervaringen met DXM?
vast wel :rolleyes: maar welk middel is het beste?
ik stond vandaag in 2 verschillende winkels. maar je ziet overal wel dat er in die drankjes vanalles in zit of die tabletjes.
maar welk heeft het beste effect, en daar bedoel ik mee echt een effect, werkelijk alles anders ervaren, dit wil ik zeker dOen, :smoke:

Hans

Wijs gebruiker
Daro retard, bij het kruidvat of albert heijn.

Ondanks wat vele zeggen, haal de witte bolletjes niet uit de capsules, als je een lege maag hebt werken de capsules prima. Zonder capsules is het ronduit smerig. :angry:

eckies

Belezen gebruiker
2e plateau kan op een feestje, maar je weet niet hoe het bij jou uitpakt.

Ik zou het iig de eerste keer even thuis doen als je echt will gaan trippen. Het is heel heftig spul geloof me!! niet zomaar aan beginnen.

ik heb goed gelezen. ik ben ook niet van plan dit te doen met alcohol of met wiet of hasj, gewoon puur alleen maar dat goedje, en gewoon op een relaxe aaf saampjes met vrienden :)

space scientist

Wijs gebruiker
hans zei:
Daro retard, bij het kruidvat of albert heijn.

Ondanks wat vele zeggen, haal de witte bolletjes niet uit de capsules, als je een lege maag hebt werken de capsules prima. Zonder capsules is het ronduit smerig. :angry:

haal het dus gewoon uit de capsules. Je moet de bolletjes fijnmalen, kan je het daarna altijd weer terug doen in de capsule. Die bolletjes zorgen voor gereguleerde afgifte, en dat moet je dus niet hebben.

Ook moet je de eerste keer niet te veel nemen, 1 de 14 personen mist een gen dat zorgt vor de afbraak van dxm, waardoor een dosis vele malen hoger uit maken van. wat heel slecht voor je is. DXM is in principe zeer slecht voor je lichaam, slechter dan de meeste drugs.

Lees deze site goed door, staat ook nog genoeg info.

http://www.dhpforum.nl/dxm/

BTW: vrienden van mij kunnen me wel opvangen zou het wat erger uitpakken, tog wil ik het voorzichtig doen, duh ben geen achterlijke die zomaar iets doet,maar goed. vrienden van mij doen ergere dingen die ik gewoon niet wil, paddo's zou ik ook wel willen maar daar moet ik gewoon 100% goed bij mijn hoofd zijn.. er mag egt geen een verdriet ofzo meespelen. maar goed. mijn vrienden doen pep, speed pilletjes en coke, dus ik hou het lekker simpel, eens goed kunne trippe op simpele dingetjes :)

Hans

Wijs gebruiker
space scientist zei:
haal het dus gewoon uit de capsules. Je moet de bolletjes fijnmalen, kan je het daarna altijd weer terug doen in de capsule. Die bolletjes zorgen voor gereguleerde afgifte, en dat moet je dus niet hebben.

Hmm ok het ligt dus aan de bolletjes ipv of ze in capsules zitten of niet.

Ik zou ook even kijken hoeveel je weegt en hoeveel je gaat nemen zodat je weet op welk plateau je zit en wat je kan verwachten.

Hans

Wijs gebruiker
Als je weet hoeveel er in de capsules of drankje zit kan je de tabel op deze site gebruiken om in te schatten op welk plateau je zal trippen.

De meeste mensen vinden het 2e plateau het prettigst.

ik denk dat ik na school wel eens ff ga kijken in de kruidvat ofzo.
maar het stomme is dat je 15 pilletjes krijgt voor 5 euro afzetterij :P
maar ik ga nu slaapiej doen, cu2 tOmorrow :wave:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Hmm kijken of ik het wel begrijp i.v.m. dosis...

Er staat bijvoorbeeld: Het tweede plateau is 2.5-7.5mg/kg

Ik weeg 61kg. Als ik dan een pakje Daro Retard Caps maal en daarnaa drop zou ik op het tweede plateau moeten komen niet?

Want: 10caps van 29.5mg DXM=295mg DXM
295mg/61kg=4.8mg/kg -> tweede plateau

Heb ik het juist zo? (wil niet gaan overdoseren dus ff checke :P Lijkt straf spul wat ik zo lees..)

:wave:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Wat gebeurd er juist als je die genetische afwijking (CYP2D6 deficiëntie) hebt? Kon ik helaas niet terugvinden :confused:

Hoe weet je dat je dit hebt? Symptomen?

Hebben ze die Retard Caps ook in de Belgische kruidvat? Ooit achter gezocht, maar niet gevonden :confused:

space scientist

Wijs gebruiker
merk je alleen als je het spul inneemt, en je merkt het snel genoeg want je tript dan veel harder op een lage dosis, voor zo ver ik weet, eventueel dodelijk als je gelijk een hele hoge dosis neemt terwijl je het gen niet hebt

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je een pakje Daro Retard koopt met 29.5 mg per capsule (goed lezen op t pakje, je hebt ook een lichtere versie. Als je 15 capsules per pakje hebt, heb je waarschijnlijk de lichtere. Lees dan even goed hoeveel mg DXM in de capsule zit.

Je maakt de capsules open en maakt de balletjes helemaal fijn, is een lang en vervelend werkje. Als je 50 kg weegt en je wilt plateau 2 dan moet je iets van 8 capsules nemen ( 29,5 x 8 = 236 mg) (236:50= 4,7mg/kg ong)

Maarr... als ik jou was zou ik eerst 2 capsules gewoon proberen te nemen, als je daar al van spaced heb je CYP2D6 deficiëntie en dan is DXM niets voor jou. Sowieso zijn daro retard capsules erg schadelijk voor je lichaam dus sowieso niet te vaak doen.
Wiet/hash gaan overigens wel erg goed samen met DXM, ik zou 't niet meteen nemen maar als je denkt dat je het aankan of in de come down ofzo..

Ik zou het wel thuis nemen, gewoon lekker wegspacen in bed met je mp3speler of beetje msn-en/film kijken. En genoeg blijven drinken..

Veel plezier iig en laat weten hoe 't was!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pilliewilly zei:
Wat gebeurd er juist als je die genetische afwijking (CYP2D6 deficiëntie) hebt? Kon ik helaas niet terugvinden :confused:

Hoe weet je dat je dit hebt? Symptomen?

Hebben ze die Retard Caps ook in de Belgische kruidvat? Ooit achter gezocht, maar niet gevonden :confused:

Iemand die ik ken had tijdje geleden toevallig 1 of 2 capsules daro retard genomen tegen de hoest, de volgende dag kwam ze nog helemaal spacend op school.. Dan weet je dat CYP2D6 deficiëntie hebt :wink:

pilliewilly zei:
Hmm kijken of ik het wel begrijp i.v.m. dosis...

Er staat bijvoorbeeld: Het tweede plateau is 2.5-7.5mg/kg

Ik weeg 61kg. Als ik dan een pakje Daro Retard Caps maal en daarnaa drop zou ik op het tweede plateau moeten komen niet?

Want: 10caps van 29.5mg DXM=295mg DXM
295mg/61kg=4.8mg/kg -> tweede plateau

Heb ik het juist zo? (wil niet gaan overdoseren dus ff checke :P Lijkt straf spul wat ik zo lees..)

:wave:

yep... zo klopt ie

Nou heeft iedereenn het wel mooi over die capsules, maar DMX zit tog ook in hoestdrank, hoe zit het daar dan mee, :P
ahha lekker doorvragen, :rolleyes:
iemand ervaring daar mee? ik weet dat je moet oppassen vanwege het alcohol gedoe..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ga maar gewoon voor de capsules.
Maar je kan inderdaad een fles hoestdrank achterover klappen maar ik zou 't niet doen. Hoor vaak dat er meer last is van misselijkheid dan bij de capsules.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
oke sorry, IK zou voor de capsules gaan. Zo beter? :wave:
Ik zou niet weten hoeveel in de siroop zit.. zou je even moeten kijken in de drogist...

Bovenaan