1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DXM

Discussie in 'Ketamine' gestart door jam, 7 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. jam

jam Bewuste gebruiker

Dag iedereen, even een vraagje.

Onlangs zag ik bij een bezoek aan de apotheker toularynx forte staat.
    Dit bevat 3mg DXM per/ ml.

Ingrediënten
    Werkzame stof: dextromethorfan HBr monohydraat 3 mg/ml.

Hulpstoffenstoffen: natriumsaccharine - sorbitol oplossing 70% - methylparahydroxybenzoaat - propylparahydroxybenzoaat - propyleenglycol - perzikaroma - natriumcyclamaat - gezuiverd water.

Als ik dan verder kijk, lijkt het mij dat de andere stoffen die er in zitten, ook niet zo'n probleem zouden zijn, en dan je met deze siroop de effecten van DXM wel zou moeten kunnen ervaren, aangezien de dosis rond de 200mg zit (voor een lichte dosis).
    Iemand hier ervaring mee?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

kijk eens op de wiki pagina van DXM, daar worden al je vragen meteen beantwoord:

Wat mij dan het meest opvalt is:
    dus blijf ik daar maar van af.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2018
    Tijdloos en KropSla vinden dit leuk.
  3. Fool

Fool Badass junkie

Koop gewoon van die daro capsules, veel simpeler.

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Fool

en dan breken om de vertraagde afgifte er uit te krijgen? Of er gewoon veel van innemen?

5. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Volgens mij moet je de capsules openen en de bolletjes dan fijn vijzelen of stampen om ze van hun waslaagje (?) te ontdoen inderdaad.

6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dat klopt ja.

@jam die daro capsules werken top weet ik uit ervaring en scheelt je ook weer smerige siroop drinken.

7. Fool

Fool Badass junkie

Gewoon met een pasje, of een pestle-and-mortar vermalen. Paar minuutjes werk maximaal. Ze gebruiken daar niet van die anti-crush gel die Amerikanen in opiaten stoppen. :)

8. jam

jam Bewuste gebruiker

Dag iedereen,
    Alvast bedankt voor de snelle antwoorden, goed om te weten dat de broomvariant giftig kan zijn.
    ik woon in Belgie, en weet niet of de daro-capsules hier verkrijgbaar zijn, maar ik vermoed van niet.
    Is de ervaring de moeite @Psychedelibee ?

9. Psychedelibee

Ik vond het nog verbazingwekkend leuk eigenlijk, heb het tot nu toe 2 keer gedaan. Ik zeg verbazingwekkend omdat je toch eigenlijk vooral altijd leest dat het voor tieners is die aan niks anders kunnen komen. Maar aangezien ik (bijna) alles wel een keer geprobeerd wil hebben, heb ik hier uiteindelijk toch maar een paar doosjes bij de apotheek gehaald

De eerste keer had ik 140mg op en was eigenlijk verbaasd over hoeveel effect dat al gaf, beetje dronken en euforisch gevoel.

De tweede keer had ik 260mg op en toen verliep het een beetje raar want voelde het effect pas na 2 uur opkomen, terwijl ik 3 uur van tevoren gegeten had. Maar toen het effect uiteindelijk op kwam zetten was het al aanzienlijk meer dissociatief, wederom redelijk euforisch en ook een beetje stimulerend.

Ik wil uiteindelijk ook nog wel eens een hoge dissociatieve dosis proberen, maar dat lijkt me op DXM wel vrij belastend voor je lichaam. Het effect is zeker dissociatief, maar het heeft veel meer bijwerkingen dan bijvoorbeeld ketamine omdat het dus ook best flink op oa serotonine inwerkt.

10. jam

jam Bewuste gebruiker

Dus ook lage doseringen zijn best leuk? En wat ervaarde je als voornaamste bijwerkingen?

11. Psychedelibee

Ja ook lage doseringen zijn best leuk, zou de eerste keer ook niet meteen te hoog beginnen voor het geval je er allergisch of extreem gevoelig voor bent.

Bijwerkingen vind ik lastig terug te halen aangezien het al weer een flink wat jaren geleden is dat ik het gebruikt heb. Sowieso waren die bijwerkingen bij die laagste dosering ook amper merkbaar en bij iets hogere wel. Maar ik verwacht dat de bijwerkingen bij echt hoge doseringen wel eens redelijk vervelend kunnen worden, lees je ook wel vaker. Daar ging mijn opmerking ook over, dat de bijwerkingen me vervelend lijken wanneer je ermee probeert te holen.

Laden...