1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

Discussie in 'Speed' gestart door Maaienek, 21 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Maaienek

Maaienek Newbie

Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

Peptalking en Pepperoni vinden dit leuk.
  2. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Geen idee. Ik poets dat soort onnodige kleur/smaakstoffen er sowieso uit met aceton. Waarom zou je het willen?

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Ja hoor, bij de groentenboer, supermarkt, de markt. Bij sommige boeren kun je ze ook kopen als het het seizoen is. Je hebt ook vele soorten.

4. Bas

Bas Wijs gebruiker

Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
    Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.

:sweatsmile:

Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.

:tilttearlaugh:

5. SanneBanne

Oorspronkelijk is "appeltjes speed" een groen gekleurde speed met een smaakstofje. Extra chemicaliën. Was zo'n hype net als de totale hypes voor (nieuwe) vormpjes en kleurtjes XTC pillen, terwijl MDMA MDMA is. Mode gedoe'tje. :)

Peppi en Coki en acht.zes vinden dit leuk.
  6. De Dunne

Smaakt of ruikt t wel naar appeltjes of iets? Of is het echt compleet nutteloss? Ik ken t helemaal niet. Ik ken wel appeltjes tabak voor in een waterpijp.

Laatst bewerkt: 21 feb 2018
    Pepperoni vindt dit leuk.
  7. SanneBanne

Het ruikt iets frisser geloof ik, beetje waspoederig. Heb dit wel van "horen zeggen". Ik duw echt niets in m'n neus wat ik niet gewassen heb. Ik denk een beetje zo'n "Breaking-Bad-blauwe-meth-is-beter" achtig iets en niets meer dan een hype. Ook zelfde met roze speed. Geen idee hoe ze dat noemden... "Bubblegum speed" allicht. Of "Pink Panther speed". Of "@Roze olifant speed":tearsofjoy:.

8. De Dunne

:tearsofjoy:

SanneBanne vindt dit leuk.
  9. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Omg. Bestaat roze speed? Waar kan ik die krijgen? Roze olifant speed. :')

Trouwens die appeltjespep lijkt me ergens nog wel wat, alles beter dan die ranzige verschraalde oude sigarettengeur/smaak van gewone speed.

Peptalking en SanneBanne vinden dit leuk.
  10. Bas

Bas Wijs gebruiker

Roze speed bestaat net zo goed als appeltjes pep! Het is bijna net zo makkelijk te verkrijgen als gewone pep, gewoon bij je buurman. Zelf heb ik wel de mogelijkheid gehad roze pep te gebruiken (zonder het te verliezen), als je het vergeleek met gewone pep had het serieus een wat roze tint. Voor ik het zelf snoof had ik wat nagevraagd, de 1 gaf aan dat het de oude pep is van vroeger, wat vroeger dus het beste en het hardste was, andere gaven aan dat het tegenwoordig meer troep was. Nadat ik samen met iemand anders 1,5 gram had opgesnoven binnen enkele uurtjes waren we er al klaar mee en gingen we gewoon over op normale pep.

Heb het niet kunnen testen, maar het was wel degelijk pep. Echter verwacht ik dat het niet te geconcentreerd is als de huidige goede pep om het even simpel te zeggen. Denk dat ze het gewoon zo verkopen, zoals het vroeger was, om het in stand te houden. Qua effect merk je vrij weinig moet ik eerlijk zeggen.

11. acht.zes

acht.zes Badass junkie

appeltjes-speed, das een term die ik al sinds de jaren 90 niet meer gehoord heb. Was kwalitatief inferiere speed die inderdaad wat naar wasmiddel rook. Dat die groen zou zijn gewest kan ik me niet herinneren. Wel dat er vroeger ook roze-achtige speed was

12. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.

kevin013, Peptalking, Pepperoni en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Jezus. Echt niet? :’) Zo 2017, dat soort buurmannen.

14. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Mijn buurvrouw kan dus wel aan LSD komen. :tongueout:

Eigenlijk ook niet zo raar. Het is een junk-echtpaar. Wel goed laten testen in ieder geval.

Peptalking vindt dit leuk.
  15. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Sigarettengeur/smaak speed hoe bedoel je.?

16. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Ik heb wel is roze speed gehad. Echt fel neon roze bijna. Was heel bizar.

Kwaliteit was nog goed ook haha.

Peptalking en $crim vinden dit leuk.
  17. $crim

$crim Belezen gebruiker

"Appeltjes" pep is de grootste fk scam ever. de geur ligt eraan hoe de pep gewassen is. Ik heb pep gehad die naar die fabeled "chemisch-achtige suiker en appeltjes" rook die maar 20% was, maar ook pep die naar rattenpis stonk en die was gewoon 70%. Same goes voor eentje die naar bisonkit rook

Laatst bewerkt: 17 apr 2018
  18. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

19. Peptalking

Peptalking Bewuste gebruiker

Die van mij anders genoeg hahaha!

20. Peptalking

Tja roze speed zal toch een productie foutje zijn als er geen kleurstoffen zijn toegevoegd!?
    Misschien met warmte en of zuurtegraad?? Ph te laag of te hoog!?
    De appeltjes pep bestaat wel degelijk nog!
    Is alleen nooit groen geweest maar gewoon wit het rook idd frisser en soort waspoeder achtige geur vleugje appel achtig stond vroeger bekend als zeer hoge kwaliteit pep. En dat is het nu nog steeds heeft met het proces van de kristallen te maken geloof ik.
    Kan er ook helemaal naast zitten hoor snappie!
    Is in ieder geval rete duur vergeleken het rattegif wat tegenwoordig voor speed door moet gaan bah!
    Zo PappaPep heeft gesproken!!

21. Peptalking

En het intresseert mij geen hol dat het een oude topic is uit februari!
    Ik lees ook graag oude kranten!

Pepperoni en Bas vinden dit leuk.
  22. Bas

Bas Wijs gebruiker

Das een mond vol woorden. :tilttearlaugh:

23. Peptalking

Tja en dan heb ik het kort gehouden.

24. Peptalking

Sta nooit met een bek vol tanden!

25. Peptalking

Ik heb namelijk geen tanden meer!

En trouwens hij is er wel degelijk
    Appeltjes pep alleen achterlijk duur vergeleken vroegah!
    Maar is wel weer super spul!

26. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Appeltjes pep was een interessant fenomeen. Het heeft vanuit de overlevering een imago dat mij doet denken aan de 'blauwe Mitsubishi's' bij XTC tabletten.

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat de appeltjes pep een gevolg is geweest van naar 'merkidentiteit' hunkerende producenten. Er zijn bepaalde vluchtige esters die een frisse appelgeur kunnen afgeven. De geestelijk voorouder van de appeltjes was mogelijk een DIY biodiesellaar.

Dat er dan vervolgens ergens een hardcore Henkie besluit om zijn appelgeurende onsje in de vriezer even tegen een velletje groen crepepapier te houden... geloof ik dan wel weer meteen. Ben zelf nooit daadwerkelijk groene appeltjes pep tegengekomen, maar vrienden hadden het er wel eens over.

Laatst bewerkt: 29 aug 2018
Laden...
Vergelijkbare Topics - Echte appeltjes Nog
  1. ninja
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    982
  2. Erdo
    Reacties:
    10
    Weergaven: