• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ecuadorian Mushrooms 2e keer

raging_bull

Bewuste gebruiker
Dosis: 30 gram vers
Trip nr: 6
Tijd van inname: 15gram om 21:00 en 15gram om 22:30

Ik kreeg het idee een paar weken terug dat het weer een tijd is voor mushrooms. Ik wilde weer Hawaiaanse gaan eten, maar hellaas waren die op. Heb daarom Ecuadoraanse gehaald. Deze had ik een keer eerder op en deze bevielen prima.

Om 21:00 makik het bakje open en zie er 2 vrij gote shrooms in zitten. Zet Fear and Loathing in Las Vegas op, en begin op de grootste te kauwen. Heb er zeker een kwartier op zitten kouwen. Na een half uur begon e film me een beetje te vervelen dus besloot ik flodder te gaan kijken, ik had die serie gedownload en dat leek me nu leuker als Fear and Loathing.

Uiteindelijk om 22:30 de volgende shroom opgegeten, ook weer lang op zitten kouwen. Tegen 23:30 begon ik iets te voelen. Ik besloot wat dieper in de trip te willen gaan en ben op mijn bed gaan liggen met 1 schemerlampje aan en Meditation muziek aan.

Na nog geen 5 minuten begon het al visueel erg mooi te worden. Mijn witte plafond kreeg allerlij patroontjes, sommige patronen leken net cellen met een stipje er in. Dan draaide het weer om naar een ander patroon.De kleur van mijn plafond was niet langer wit. Ik realiseerde me dat het over liep van rood naar paars en weer terug. Mijn witte deur leek een te zijn geworden met de muur er om heen. Ik zag de zijkant van het kozijn nog, maar de bovenkant was 100% in de muur ingelopen.

Ik deed mijn grote lamp weer aan, ik zag stralen ligt op het plafond. Normaal zie je die stralen zo'n 30cm doorlopen van de lamp af, maar nu eindigde ze pas op het punt waar het plafond eindigde en overliep naar een muur. Ik merkte veel controle te hebben over wat ik zag en wilde zien.

Elke keer als ik weer naar mijn plafond keek danste de patroontjes weer in het rond. Hoe dieper ik me concentreerde op wat ik voor dingen zag op het plafond hoe intenser het werd. Ik heb een aantal keer echt hele felle halicunaties gezien.

Ik besloot om iets over 0:00 een jointje met wat hasj er in te gaan roken. en niet lang daarnaa rond een uur of 0:30~1:00 wilde ik wel gaan slapen. Ik kon alleene echt niet slapen. Tegen 1:30 besloot ik de Meditation muziek weer aan te zetten en daarmee ben ik in slaap gevallen.

En vanmorge weer helemaal fris wakker geworden.

Ik heb het advies van de smartshop verkoper opgevolgt door eerst de helft te nemen en naa 1,5 uur de rest. Toch doe ik dat de volgende keer niet meer. Dit was zeker de lichtste trip ooit. Ik wil niet super hard gaan, maar wat meer als dit zou ik toch zeker wel willen.. Normaal gesproken heb je na mushrooms het gevoel ´dit doe ik voor een lange tijd niet meer!´ Ik heb dat nu dus niet, ik zou vandaag wel weer een keer kunnen :grin:

Maargoed, ik wacht weer lekker een paar maanden en dan hoop ik weer hawaiaanse te hebben.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
raging_bull zei:
Normaal gesproken heb je na mushrooms het gevoel ´dit doe ik voor een lange tijd niet meer!´ Ik heb dat nu dus niet, ik zo vandaag wel weer een keer kunnen :grin:

ik niet :P

Ik vind equdoriaanse altijd wel lekker, maar neem dan ook sowieso 1 heel portie. Maar wat ik me afvroeg, wat waren je gedachtes tijdens de trip? Meestal is dat het mooiste van een trip, visuals zijn zeker intressant maar je gedachtes zijn waar je wat van leert.

Meer details! :grin:

Bovenaan