Edibles slapen.

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Beinvloeden edibles jouw slaap erg? Ik ben erg gestressed voor een uitslag en wil eigenlijk een edible nemen voor een keer om toch iets slaap te pakken (eenmalig). Of is dit juist geen goed idee?

Fisherman's friend

Wijs gebruiker
Edibles in de zin van thc ?
Thc versterkt je gevoelens en daardoor kun je nog zenuwachtiger worden voor de uitslag.
Ik heb zo iets een keer gehad , ben naar de huisarst gegaan en die gaf me 1 oxazepam , dat hielp toen goed.

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Als je geen hoge tolerantie hebt, kan je dan de volgende ochtend erg suf zijn. Vooral omdat edibles harder aankomen dan normaal blowen.
Duurt die sufheid lang? Ik heb wel gewoon mijn opleiding de volgende dag, maar pas om 12 uur

Gelato43

Belezen gebruiker
Als je weinig ervaring hebt kan het zelfs zijn dat je de volgende ochtend nog stoned wakker word.

Sommige mensen met veel ervaring hebben dat ook, ligt er maar net aan hoe snel je lichaam het weer afbreekt.

Suf wakker worden doe je sws, van blowen krijg je al weinig REM slaap, maar omdat edibles zo lang werken is de kans op REM slaap vrijwel 0.

Alinde

Badass junkie
Ik begrijp niet helemaal, je krijgt een uitslag? Dan hoef je toch niks te presteren en kun je desnoods zonder slaap heen.

Fisherman's friend

Wijs gebruiker
Ik begrijp niet helemaal, je krijgt een uitslag? Dan hoef je toch niks te presteren en kun je desnoods zonder slaap heen.
Probeer je dan maar eens voor te stellen dat je een lichamelijke klacht hebt , je maakt je zorgen, je gaat voor een bloedonderzoek en je moet een week wachten op de uitslag.
Je bent zo nerveus voor die uitslag dat je er niet van slaapt.
een paar dagen niet of zeer slecht slapen is lang.
Dan kun je gekke dingen gaan verzinnen om toch alsjeblieft dat ene nachtje goed te slapen.
Ik denk dat dat heel menselijk is.

In mijn jonge jaren koos ik in dergelijke stress situaties ook voor een middel via de huisarts of zelfs alcohol.
Op de lange termijn heb je hier natuurlijk geen drol aan.
Tegenwoordig kies ik voor confrontatie en blootstelling.
Dat is moeilijkste weg maar daar heb je in een vervolg veel meer aan, want anders zou je elke keer aan de middelen moeten gaan in stress situaties.

Bovenaan