1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

een bad trip stoppen?

Discussie in 'LSD' gestart door millet, 10 dec 2006.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. millet

millet Newbie

Er bestaat een medicament risperdal, dat helpt tege schizofrenie en dit zou naar het schijnt een lsd trip kunnen stoppen.

Risperidone is a very strong dopamine blocker (antagonist); i.e., it inhibits functioning of postsynaptic dopamine receptors.

Risperidone also acts as a 5-HT2A antagonist, and can be used to quickly and effectively block the effects of 5-HT2A agonist drugs such as LSD.

Dit is mss een oplossing voor iemand die te hard tript of een bad trip heeft.
    Weet er iemand of dit kan kloppen?

2. Intoxicated

Intoxicated Wijs gebruiker

Dit kan heel goed kloppen inderdaad, er zijn zeker stoffen die je trip opheffen. Maar die moeilijke trips zijn juist het leerzaamst...

3. Solidius

Solidius Badass junkie

Yesh.

Huis tuin & keukenmiddelen om uit een 'bad trip' te komen zijn o.a. suiker en jus d'orange.

4. shiva

shiva Belezen gebruiker

jop en placebo's é :grin:

5. HolySmoke

HolySmoke Experimenterende gebruiker

Zoete dingen zoals frisdrank, ijs en snoep helpen inderdaad tegen een bad trip.

6. flashkop

flashkop Bewuste gebruiker

anti psychosemiddelen enzowa zijn idd goed om je UIT je trip te halen, in kleine hoeveelheden zorgt het er echter voor dat je alleen maar goed kan gaan, maar risicos voor bad trip zijn nooit echt groot als je sterk in je schoene staat, had bijv bij men eerste lsd trip een hele shiva in men kas geslage, en verzeker je dat was aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

7. shiva

shiva Belezen gebruiker

zie dat je ook uit belgie komt en idd de shiva's in belgie zijn massa's goed
    en der komt geen einde aan

8. Jeller

Jeller Badass junkie

shiva zijn idd kwaliteit
    gisteren goeie da vinci gehad, maar shiva is toch nog een nivaeutje hoger

9. matthijs

matthijs Badass junkie

Heb alleen nog maar shiva's gehad en dat is goede shit.
    Je kan gewoon angstremmers nemen, zoals valium etc. Deze middelen zorgen ervoor dat je niet meer bang bent en kalmer wordt...2 dingen die een bad trip veroorzaken.

10. Osi`

Osi` Bewuste gebruiker

Ben ook belg en heb binnekort ook m'n shivakes, goed nieuws zo te horen dat het goeie zijn :mrgreen:

11. Jeller

Jeller Badass junkie

shiva's zijn bij de betere, mss zelfs de beste

12. Osi`

Osi` Bewuste gebruiker

Ik dacht dat de Albert Hoffman afgebeeld als een Boedist zegeltjes de beste waren

13. BillyBilo

BillyBilo Badass junkie

xanax is een goede angstremmer

14. slunse

slunse Bewuste gebruiker

pff bad trip stoppen.. is voor niets nodig. leer gewoon je gedachten sturen voor je eraan begint. een bad trip kan dan mss niet zo aangenaam zijn maar je kan er veel uit leren
    anders helpt ghb ook wel

15. Osi`

Osi` Bewuste gebruiker

Stel dat ik een colake aan de bar zou bestelle, en ik drink m'n cola op, gaat m'n trip dan stoppen?

Heb geen zin om chemische spul te halen ofzo bij dealers of op doktersvoorschrift bij de apotheker .. Kwil een middel dat kort bij mijn bereik kan zijn als ik ga feesten :)

En tis voor LSD.

16. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

Forget about it.

17. AcIdObSeSsEd

AcIdObSeSsEd Belezen gebruiker

t beste vind ik ook gwn kalmere en je kop erbij houde , de eerste keer is dit heel moeilijk mss onmogelijk omdat je niet weet wat je precies moet doen maar na een aantal keer kan je r na een uur a 2tal uur vanaf gerake als je je kop erbij kan houde en jezelf kan kalmere, zelf zet k mij gwn in en hoekje zodat niemand me opmerkt of stoort en stuur ik mijn gedachte, een ander middel is zo t schijnt thorazine, valium, prozac of gwn xtc dat helpt ook zeer goed vind ik, ik heb hier geen verklaring voor maar voor mij helpt t wel
    Shiva's vind ik niet zo goed eigenlijk k heb allen nog maar shiva's gehad maar het effect vermindert steeds drastisch.
    Grtz

18. BillyBilo

BillyBilo Badass junkie

antipsychotica helpt niet bij iedereen om een bad trip te stoppen, je kan beter angstremmers nemen op zo'n moment.

19. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

zonder benzogewenning 12 a 24 mg bromazepam,
    en je ligt gewoon te knorren midden op de piek.
    Wie daar op recht blijft , heeft ofwel nepbromazepam via het web,
    of lult uit zijn nek,
    ja zelfs bij 400 mics ga je op 24 mg bromazepam ,
    mooi , netjes, flink in foetushouding duimzuigend naar lalalaland
    Have nice psychedelic benzo dreams !

20. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Lullig of niet, ook heeft een benzo mij een keer gered uit een "toekomstige" bad trip. Ik voelde heb al aankomen, overigens mijn vriend ook, en we namen snel gelukkig beide 10 mg diazepam. Ik ging bijna bad (werd al enorm chaotisch, paniekerig en angstig) en het begon langzaam in te werken. De angst was echt binnen 5 minuten weg.

Benzo's helpen echt. Zelfs een lichtje dosis. Moet alleen een benzo vinden die enorm snel inwerkt en dat "just-in-case" bij de hand te hebben. Ik weet dat het beter is om de bad-trip gewoon mee te maken maar vind één keertje wel genoeg. De kans bestaat er eenmaal dat je bad gaat. Het gebeuren de beste. Je leert er veel van, misschien mijn top 10 leerzame trips geweest maar het is wat hoor haha.

Andere tip: als je in de negatieve-gedachte-mindfuck-loop zit. Laat iemand de loop "gedachte" duidelijk op papier schrijven en laat de gene die er in vast zit naar kijken. Als je dus opnieuw in de loop komt zie je in één keer alle gedachtes. Had mij achteraf misschien geholpen.

21. UnFyKilianZ

UnFyKilianZ Experimenterende gebruiker

Dat kan werken, suiker vermindert ook vaak de effecten.

22. UnFyKilianZ

UnFyKilianZ Experimenterende gebruiker

Het is niet altijd als je beetje paniekerig word of angstig dat het een bad trip is, maar soms is het wel beter om toch de trip wat te minderen, je weet maar nooit.

23. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik heb ze tot nu toe allemaal volledig ondergaan, zowel de leuke als de bad trips.

Bad trips zijn stiekem toch wel veel interessanter dan de leuke trips. Dingen die er slecht uitzien of slecht aanvoelen hoeven niet per definitie slecht te zijn voor je is mijn ervaring. In ieder geval heb ik er buiten inzichten nooit iets aan overgehouden.

Mindless vindt dit leuk.
  24. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Same here. De dark side is gewoon fascinerend en mijn "bad trips" echoden veel langer na dan de fijne trips. Ze zijn ook in staat echte verandering in gang te zetten.

acht.zes vindt dit leuk.
  25. Bee

Bee Experimenterende gebruiker

Ik heb 1 bad trip gehad die ik nooit ga vergeten. Ik heb me werkelijk in mijn leven nog nooit zó slecht gevoeld, en dat komt van iemand die de nodige antidepressiva achterover heeft geslagen in het verleden. Alhoewel heftig, was het leerzaam en heeft het me wakker geschud. Daarnaast, als ik me nu eens wat minder voel, heb ik een referentiekader van hoe ik me óók heb gevoeld (tijdens die bad trip dus).
    Het punt van een bad trip is dat je bad gaat omdat je buiten je comfortzone terecht komt. En met bijvoorbeeld truffels gaan er soms nou eenmaal deurtjes ongewild open, terwijl je die het liefst dicht had gehouden. Echter kun je daardoor juist weer nieuwe inzichten op doen en alles vanuit een andere toestand bekijken.
    Of ik het nog eens wil? Nee, dat niet.
    EDIT: Ik moet wel zeggen, je moet wel openstaan voor de informatie die je krijgt uit een bad trip. Een vriendin van me kon er niet mee omgaan, daar heb ik uiteindelijk een heel pakje druivensuiker in gegooid tot ze wat kalmeerde.

26. Propps

Propps Experimenterende gebruiker

Ik denk dat we eerst moeten uitleggen wat een bad trip nou eigenlijk in houd. Onder invloed van psychedelica verlies je je controle, je stapt een nieuwe wereld binnen die onbekend voor je is in deze realiteit. Gevoelens, denken, horen, zien, ruiken en proeven is allemaal op dat moment nieuw. Psychedelica wilt je deze nieuwe wereld laten zien, maar mensen houden van controle waardoor ze proberen terug te gaan in hun oude bekende realiteit die veilig aan voelt. Dit is de oorzaak van een bad trip, sommige mensen kunnen ongelooflijke dosissen nemen zonder bad te gaan omdat die meer de mindset hebben wat een mooie nieuwe wereld en ik sta voor alles open. Natuurlijk speelt de set en setting een hele grote rol. Psychedelica leert je een beter mens worden en dat gaat soms met harde lessen, psychedelica gebruiken voor de mooie kleurtjes zit je niet bij het juiste adres. Mijn mening is meer probeer te ontdekken waarom je een "bad" gaat op dat moment. Grote kans is dat je het volgende keer weer krijgt. Wat voor mij altijd werkt is om te denken dat er geen goed of fout gevoel is laat het gewoon zijn, dit is ook je intelligentie in het dagelijkse leven die altijd zwart of wit, wij en zij, links of rechts wilt denken.

Laatst bewerkt: 11 apr 2018
Laden...
Vergelijkbare Topics - bad trip stoppen
  1. Beukende Bambi
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    917
  2. Sasha98
    Reacties:
    13
    Weergaven: