1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Een beetje 2c-D, een apparte ervaring...

Discussie in 'Trip reports' gestart door Spor, 15 nov 2008.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Spor

Spor Wijs gebruiker

Ik kon onlangs aan wat 2c-D komen, en aangezien ik andere 2ctjes erg leuk vond leek het me een goed idee om deze ook eens te proberen. Ik had 500mg, die ik zou delen met iemand anders. Ik kwam dus thuis en deelde het op met behulp van een lepeltje. Na deze handeling zat er nog wat spul aan het lepeltje en ik kon het óf weg gooien, óf oplikken... Vrijdagmiddag dus de keus lag nogal voor de hand :grin: eenmaal opgelikt (was erg weinig) eens op erowid en in pihkal gaan zoeken en tot mijn grote teleurstelling was een "strong" dose volgens erowid 100mg, een "heavy" dose stond er niet bij (stap na strong) en bij 2c-E staat 25mg als een "heavy" dose, terwijl ik met 2c-E meestal begin met 35-40mg als ik er niets anders bij heb gebruikt. Steviger als heavy dus. Nouja, bottomline is dat ik me min of meer er op had voorbereid niets te merken, want de dosis lag zo hoog, en ik had slechts het lepeltje afgelikt...

Ik zat achter mijn computer en was na het opzoeken andere dingen gaan doen. Na een tijdje, 1,5 uur ofzo stond ik op en voelde ik me heel vreemd. Ik kon het even niet plaatsen en toen herinnerde ik me het lepeltje. Ik ging doen wat ik moest doen en kwam weer terug bij mijn computer. Ik heb hier twee monitoren opgesteld, naast elkaar, en op de linker had ik MSN staan, op de rechter een wit explorer vlak. Ik ging met iemand op msn praten en opeens zag ik buiten mijn gezichtsvlak, op de andere monitor dat zich steeds heel snel spirografen op en afbouwden. Zeg maar in 1-2 seconden steeds, bouwde zich een spirograaf op, en bouwde die zich ook weer af. Ondanks dat het buiten mn gezichtsvlak was kon ik het toch aardig zien. (dit http://farm4.static.flickr.com/3292/254 ... 4e.jpg?v=0 zijn spirografen voor de mensen onder ons die het niet weten)

Ik vond het allemaal wel interessant en ging een jointje draaien... Intussen was mijn vader thuis gekomen en kwam naar boven om te zeggen dat de muziek zachter moest, maar omdat ik de joint net had aangestoken bleef die nog even hangen om mee te roken. Ik vond het wel gezellig en zette wat muziek op die we allebei leuk vinden. Ik kwam achter mijn computer weg en tijdens ons gesprek tijdens het roken van de joint was ik aandachtig rond aan het kijken op mijn kamer, en het viel me op dat de visuals die ik had héél anders waren als bij andere 2c's. Normaal gaat alles een beetje golven zeg maar, maar dat was nu niet, was net alsof overal een levend laagje overheen zat. Het vervormde niet echt, maar er gebeurde wel dingen, net alsof de lichtinval steeds aan het veranderen was. Heel moeilijk te omschrijven. Wel heel leuk om eens te zien :)

Uiteindelijk besloot ik nog 25mg bij te pakken omdat ik het dan ook wel eens goed wou proberen... Mn maag was helemaal leeg, ik loste het op in water en slikte het weg. Na een half uur werden de effecten ietsje sterker. Muziek werd opeens stukken mooier, iets wat ik ook niet met andere 2c's heb. Ik besloot om eerst naar wat vrienden te gaan, en erna naar de stad naar een tekno feestje (ik hou helemaal niet van tekno) onderweg was wel interessant om te zien allemaal, maar was niet echt overweldigend. Ik moest wel weer even stil blijven staan om de echte visuals te zien. Dingen zagen er wel mooier uit als anders. Alles wal heel helder, in tegenstelling tot 2c-E en LSD waar ik vaak in verte onscherp ga zien, of gewoon niet verder als een paar meter omdat zich dan allemaal zooi en frutsels opbouwen. Ik kon gewoon ver en scherp zien (zoals ik ook kan als ik nuchter ben) alleen was alles veel mooier :) beetje zoals ná een dmt trip, alleen dan heel lang.

Nou de tekno was niet veel aan en heb voornamelijk buiten staan blowen en met mensen gepraat. Uiteindelijk naar huis en mezelf toen zwaar gedrogeerd met wat benzo's ghb en opium. Toen lekker laatste jointje gerookt en heerlijk geslapen.

Interessant goedje opzich, héél anders als adnere 2c's, volgende keer ga ik zeker voor een strong dose eens kijken hoe dat uitpakt.

2. tomz0r

tomz0r Badass junkie

Leuk geschreven reportje, erg duidelijk. Interessant ook :)

3. 2C-G-5

2C-G-5 Experimenterende gebruiker

interesant rapport, thnx

4. ErnstJünger

ErnstJünger Bewuste gebruiker Tripreporter

Geen last van een akelige bodyload gehad?

Mijn ervaring is ook dat je de PiKHAL-dosis serieus moet verhogen voor een merkbaar effect.

5. Spor

Spor Wijs gebruiker

Ik heb nooit last van bodyloads en/of mindfucks met 2c's :)

Soms voel en/of denk ik wel iets anders, maar om nou te zeggen dat het om (zware)"bodyloads" of "mindfucks" gaat, nee...

Met LSD enigsinds last van zogenaamde mindfucks maar ik vind het een verkeerd woord. Het klinkt zo negatief, en zo ervaar ik het niet.

Verder komen pihkal dosissen over het algemeen bij mij wel redelijk overeen, al ga ik meestal nog ver erboven (met 2c-E bijvoorbeeld zegt ie enge gedachtes enzo te krijgen bij 25mg, maar ik begin meestal met 40 en pak later nog bij... maargoed...) In dit geval was het echter andersom, want shulgin had het bij 150mg als ik me niet vergis over een +++ trip, dus ik zou dan zeggen als ik een lepeltje (2-3 ?)mg aflik dat ik niet veel moet merken. Toch was het er duidelijk zoals je gelezen hebt.

6. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Lepeletje aflikken is toch zeker zon 10 mg denk ik hoor, miss wel meer.

7. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

Het kan ook een heel erg klein lepeltje zijn :openmouth:

Grappig spulletje als ik het zo lees. Een trip hoeft niet altijd heel heftig te zijn om een mooi tripje te hebben natuurlijk.

8. Spor

Spor Wijs gebruiker

klein lepeltje, met alleen wat aan de rand, en zoveel mogelijk ervanaf geklopt... was echt no way 10mg

Laden...