1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een beetje hulp graag GHB en xtc

Discussie in 'GHB' gestart door Dribbeltjes87, 3 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Oké, ik heb wat hulp nodig om rustig te kunnengenieten vanavond!
    Vanavond gaan we lekker een half pilletje ex nemen en een uur of drie later willen we dan graag onze eerste GHB er bij nemen. Maar mijn vrouwtje weegt 82kg en is bijna 186 lang. Ik snap dat het aan de sterkte van de ghb ligt die is volgens ze zeggen 40 tot 50.

Wat ik absoluut niet wil is dat ze out gaat of zo dus wat is dan een juiste hoeveelheid ghb? Ik dacht zelf 2.5 ml maar hoor graag jullie bevestiging.

En vraag 2 mocht ze er niets vsn merken na hoeveel tijd bij pakken? En hoeveel? Of juist helemaal niet?

Alvast bedankt. X ons

2. Raver

Raver Bewuste gebruiker Donateur

2.5ml moet wel volstaan, daar zult je vrouw wel 'n beetje mellow van worden.

Als je niks voelt.. Wacht 2 uur en neem dan 3ml. Out ga je niet zomaar.

3. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Oké top, dan heb ik me dus goed ingelezen!!
    Ik zal morgen ook onze ervaring even delen. Ik hoop op een heel geil prive sex feestje. En hopelijk blijft hij deze keer wel stijf van de xtc

4. Raver

Kamagra kan ook helpen! Dat gebruikte ik altijd voor zulke feestjes. :wink:.

Ben benieuwd naar je ervaring. Laat het even weten hoe het was. En dan bedoel ik de GHB ervaring haha, de rest mag je achterwege laten. :)

5. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Licht aan de sterkte van je ghb die je volgens mij niet meer kan testen bij testcenters.

Denk dat die 2 uur wachten cruciaal is op xtc. Je probeert de sweetspot te vinden om die ghb te doen en als je 2 uur wacht (5 uur verder) doet de xtc nog weinig.

En inderdaad wat je zegt, out ga je niet zomaar (als je geen alcohol op hebt!). Kwam er laatst achter dat je een stuk verder kon gaan zonder in slaap te vallen.

6. Fool

Fool Badass junkie

Ik denk eigenlijk dat je best moe kan raken van het nemen van GHB wanneer je xtc weer aan het uitwerken is. Houden jullie daar rekening mee?

7. Raver

Ja maar in slaap vallen na GHB gebruik is niet hetzelfde als out gaan. Out gaan is een overdosering.

8. Fool

Fool Badass junkie

Dat is zeker waar, ik bedoelde meer dat je wellicht een lagere dosering zou moeten overwegen als je een beetje laat bent met ghb nemen. :)

9. Raver

Mwa, gezien de eerste keer GHB en het KG lichaamsgewicht is 2.5ml tot 3ml echt prima. Lager zou ik niet gaan, dan heb je meer kans op een net niet ervaring naar mijn mening. En aangezien je nog in de comedown zit van XTC zal out gaan echt niet gebeuren. Maar we kunnen het er wel over gaan hebben, maar beter is om te vragen hoe t gegaan is.

Dus dribbeltjes87!? Hoe was t.

10. Fool

Fool Badass junkie

Ik houd me aanbevolen :)

11. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Een behoorlijke tegenvaller misschien iets te safe geweest om 7 uur een halve x genomen waarop we heerlijk gingen. Daarna om 10 uur ghb beide 2,5ml het resultaat mijn vrouwtje werd gewoon moe maar wel geil en ontspannen. Ik voelde niets van de 2,5 ml en na een half uur hebben we maar besloten om naar bed te gaan..... jammer maar waar. Wat ging er fout??? Ghb en alcohol is voor ons zo ie zo geen optie.

Thanks voor het advies alvast

SB_NL vindt dit leuk.
  12. Raver

Te lage dosering. Hoeveel kg ben je? Ik denk dat je de volgende keer wel 3.5ml kan nemen als eerste dosis. Als je van 2.5ml helemaal niets voelde is een halve ml meer echt nog niet genoeg.

13. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Iemand ervaring met eerst ghb en dan x?? Of raden jullie dat af??

14. Raver

Waarom niet gewoon alleen GHB..?

Dribbeltjes87 vindt dit leuk.
  15. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Dat is ze nu aan het proberen

16. Dribbeltjes87

Dribbeltjes87 Newbie

Oké mijn vrouwtje word gewoon niet wild van GHB alleen ontspannen. Haar conclusie lekker voor na de X maar dat was het. Zo word ze er te lam van naar haar zin maar houd wel nog de controlle

17. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Mijn ervaring met gabapentanoiden zoals GHB is dat de dosering vrij nauw komt. 2,5ml merk ik niets van. Als ik 4ml+ neem voel ik me al snel een zak zout. Laatste keer dat ik GHB probeerde was ergens rond de 3,5 - 4ml voor mij wel de perfecte dosering. Werd ik zelfs actief van.

Phenibut hetzelfde, 2 gram vrijwel niet bewust merkbaar, boven de 4 gram is de halve dag plat liggen. 3-3,5gram is voor mij perfect, zeer duidelijke euforische effecten die zo'n 14 uur aanhouden (zeer trage opkomst wel, 4 uur tot piek ofso).

18. Raver

Van GHB kan je echt euforisch, actief, geil, sociaal, ontspannen en empatisch worden. Voor mij is het goeie coke en alcohol in 1. Althans dat was zo.. M'n tolerantie is fucked nu.

Alleen die dosis is zo lastig te vinden. Dosis van je vrouw was waarschijnlijk niet optimaal. De ene keer kan 3ml heel anders vallen dan de andere keer. Het is een onvoorspelbaar middel.

Is je dosis te laag, ben je hooguit lichamelijk wat slapjes, warm en ontspannen. Maar mentaal doet het dan weinig.

Is je dosis te hoog wordt je heel suf, vreemd gedrag, onbewust awkward lichamelijke bewegingen, over je grenzen gaan en out gaan.

Ik ben zelf een keer wakker geworden in een ambulance. En dan was m'n dosis niet ineens extreem hoger dan gewoonlijk.

Dosis is alles bij GHB.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
  19. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Combi xtc ghb is lekker wacht tot xtc bijna uitgewerkt is dan gtjuh nemen dan verleng je xtc roes lekker.. voelt je top. Gtjuh word je niet moe van zolang maar in beweging blijft. En als je bang bent om out te gaan neem gewoon pakje Sos mee als backup maar zomaar out gaan gebeurd niet zomaar dat is meestal als je bijgaat doseren of met combinatie met alcohol zeker als beginner gewoon Ff op je klokje kijken. Hoelaat je G heb genomen dan Ff uurtje wachten dan zou altijd beetje bijkunnen doseren. Maar eerst keer G kan altijd beter eerst in een thuissetting proberen zodat weet wat er komen gaat. En goeie G kan je meestal zien aan dat het dikkerig stroperig vloeistof is en als flesje heen en weer schud blijven klein lucht belletjes hangen in de vloeistof of invriezer douwen kan je meteen zien of het gemixt is met water want ghb mag niet bevriezen en PH stripje erin douwen of zuurgraad goed is! want er zijn genoeg mensen die bijna stikte omdat stel beunhazen G hadden gemaakt zuurgraad te laag was keel ging opzwellen , lachuhxD gbl is geen stroperig vloeistof! Veel plezier

20. stinger72

stinger72 Newbie

wij pakten ook altijd tussen 2 en 2,5 ml na xtc en dat ging super goed, allebei actief en geil , pakten we meer werden we slaperig
    ghb is moeilijk te doseren, te weinig en je word misselijk, te veel en je gaat makkelijk slapen
    binnenkort weer eens proberen na lange tijd :)

Laden...