1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Een gesprek met Salvia

Discussie in 'Trip reports' gestart door Mezelf, 6 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Ik heb een oud aantekenboekje gevonden waar nog aantekeningen van een Salvia trip instond dat ik met jullie wil delen. Salvia is 1 van de meest vage tripmiddelen dat ik ken en ook 1 van de heftigste. Men rookt dit meestal in een pijpje en ik deed dat dan meestal puur. Kenmerkend van dit middel is dat een halve minuut na inname er 1 en al verbazing komt en vaak eigenlijk op het moment van trippen niet eens meer weet dat je tript. Het is in ieder geval niet te vergelijken met enig ander psychedelica dat ik ken. Hier is wat verdere informatie over Salvia Divinorum

Ik had een leuke gezellige avond achter de rug met wat vrienden die zojuist naar huis waren vertrokken. Ik bedacht me dat ik goed genoeg in me vel zat om lekker in mijn uppie een flinke hijs Salvia te gaan proberen. Ik heb dit bizarre middel vaker gehad en maatjes van mij ook. Dit heeft vaak tot de meest bijzondere taferelen gezorgd.
    Zo heeft er eens iemand onder een zeer lage tafel gekropen omdat hij dacht dat aan de andere kant van de tafel hij niet zou trippen. Over de tafel heen stappen had makkelijker geweest maar dat wist hij niet op dat moment :wink:.
    Ook heb ik iemand vol verbazing eens onder invloed van Salvia horen roepen dat als hij naar rechts keek, hij nuchter was en als hij naar links keek hij ongelofelijk aan het trippen is.
    Zo ook eens iemand heel veel rondjes zien draaien omdat hij anders dacht in de knoop te raken. Kortom heel vaag en bijzonder spul dus.

Ik ging lekker op bed liggen en gooide mijn pijpje vol met Salvia met de intentie om goed veel salvia binnen te krijgen. Ik zette het pijpje tegen mijn mond, vuurtje erbij en hijsen maar! Na de eerste hijs merkte ik meteen dat ik er nog wel een hijsje bij kon nemen en nam lekker nog een hijsje. Ik ging liggen en wachtte op het effect.

Maar ik voelde niks.. hoe kan ik nou niks voelen? Had er duidelijk meer in gedaan dan ik bij mijn "onder de tafel kruipende maatje" had gegeven. Maar ik voel dan ook echt helemaal niks! Wat raar, hoe zou dit toch komen? Ben ik zomaar immuun ervoor? Ik keek even of alles wel goed verbrand was, maar de salvia was zo goed als op. Hmmm:thinking:.... Zal ik gewoon nog een hijsje nemen?.... Zou kunnen natuurlijk maar misschien moet het nog inslaan?.... Ik zou het niet weten, misschien toch nog even wachten?..... Maar bij de vorige keren kon ik nog niet uitblazen of ik werd afgeschoten.... Ja dat is ook wel weer waar..... Naja misschien toch niet goed de rook in mijn longen gehouden? Nee dat moet het ook niet zijn want de vorige keer werd ik zo hard afgeschoten dat ik überhaupt de rook niet binnen kón houden....Weet je wat?... Ik probeer het gewoon nog een keer..... Maar waar ligt dat spul? Waar heb ik het neergelegd? Zoeken zoeken ... O! gevonden! onder mijn bed zie ik het zakje liggen.
    Ik hang over mijn bed om bij het zakje te komen. Lag best ver eigenlijk. Wat achteraf best raar was want normaal ben ik wel iemand dat alles weer netjes opruimt als ik ga trippen. Ik pak het zakje ga rechtop zitten ennnnn.....

Waar is hij nou? Met wie heb ik zojuist een gesprek gehad? Naja ik praatte toch zojuist nog met iemand....? Jahooooor dat kan helemaal niet! Ik was al die tijd alleen op mijn kamer en lig al op bed.....

Shiiiit wat een vaag spul!

Portobello, Wiz, Buu en 2 anderen vinden dit leuk.
Laden...