• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Een nachtje op A-PHIP, een ballon lachgas, en Lorazepam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

geflipt

Wijs gebruiker
Wie: Man, 41 jaar, 180cm, 62 kg
Ervaring: Alcohol, wiet, paddo’s, mescaline, 2C-B, MDMA, speed, ketamine, en een hele reeks analogen (RC’s), voornamelijk stimulanten en disso’s.
Wat: A-PHIP, ongeveer 350-500mg. Lorazepam, 2,5mg.
Mindset: Had het nog nooit gehad, dus was vooral benieuwd hoe het ging uitpakken tijdens de nacht…
Setting: Thuis bij @Snuffelaar.

18u: De voorbereiding.

Als ik iets nieuws probeer met @Snuffelaar, dan weet ik gewoon al op voorhand dat we de ochtendzon gaan zien, en dat alle remmen los gaan. Niemand wordt onder ons dak beoordeeld, een binge is een binge… Uiteraard houden we mekaar wel ook meestal goed in de gaten, zoals of iemand te veel of te weinig aan het drinken is, of er los over is aan het gaan qua snuiven. Maar hierover straks meer. Eerst even naar de winkel om de hoek, om wat eten en drinken te halen… Ik kan het niet sterk genoeg benadrukken, maar goed en gezond eten en drinken tijdens een nachtje stims is van cruciaal belang, voor zowel lichaam als geest. En ok, eten op stims is iets wat je moet aanleren, maar eens je het kan zullen je katers beduidend kleiner worden. We haalden vooral veel vers fruit, frisdrank en water, en nog wat wraps vol verse groenten, vis en kaas.

18u30: Eten.

Ook niet onbelangrijk op stims is dat je vooraf goed eet. Ik kan persoonlijk vrij goed eten tijdens zo’n nacht, maar veeleer verschillende kleine porties fruit en groenten, dan grote maaltijden.

19u: Start!

Er lag een mooi hoopje versgekapte A-PHIP op een zwart bord. @Snuffelaar is een ware meester in het kappen en had er zeker enkele uren de tijd in gestoken om dit hoopje zo fijn als bloemsuiker te krijgen… Conclusie: brandt niet of nauwelijks in de neus en geeft geen gore drip.

We hebben het deze keer niet nagewogen, maar er moet zo een dikke gram fijn poeder gelegen hebben. Heel secuur wist @Snuffelaar het meeste poeder om te toveren tot twee rijen, met lijntjes die op het oog praktisch allemaal even groot waren. Achteraf beschouwd zullen ze gemiddeld zo’n 30mg gewogen hebben.

Tijd voor mijn doop! De eerste lijn (mijn eerste lijnen waren iets kleiner dan deze die al klaar lagen, eerder 15-20mg) kwam inderdaad vlot naar binnen. Ik voelde hem wel, maar echt branden deed het niet. Ik zou bij deze dan ook iedereen aanraden om de geperste kristallen liefst zo fijn mogelijk te hakken, dat maakt écht wel het verschil… Maarrr, de zo hard verwachte rush bleef wel uit. Ik voelde wel enige euforie en stimulatie, maar deze eerste lijn bleef onder mijn verwachtingen. Een half uurtje later dan maar een tweede lijntje, want ik was vooral benieuwd naar die geweldige rush waar iedereen het over had. Deze hakte er al iets steviger in, maar de rush bleef nog steeds uit. Tijd dan maar voor een experimentje… We hadden niet veel alternatieven voor hande, maar @Snuffelaar had nog lachgas liggen.

20u: Terwijl hij de ballon klaarmaakte ging bij mij de derde lijn naar binnen. Ik had nu zo’n 40-60mg binnen. Snel nam ik de ballon ter hande en inhaleerde heel zachtjes een groot deel van het gas. Nog even langzaam diep in- en uitademen en toen sloeg de bom in! Ik opende mijn ogen en sprong recht uit de zetel! “Wauw, WTF is dit!? Yes! Die euforie, man, niet normaal!!” Ik heb zelden zo’n grote euforie meegemakt! En de rush van de A-PHIP bleef gewoonweg anderhalf uur doorgaan! Echt maf…

21u: @Snuffelaar neemt zelf nog een lijntje, maar ik pas. En we passen wel vaker die nacht. De na-stimulatie op zich is vrij uniek en voldoet prima om uitvoerig te converseren of actief te zijn op alle mogelijke social media. Tuurlijk wil je ergens die rush weer ervaren, maar die rush krijg je niet zomaar cadeau. Je kan van een lijn van 20mg een rush ervaren van een dik half uur, terwijl je twee uur later totaal geen rush krijgt van een dikke lijn van 50mg. Het is en blijft een wispelturig goedje. Maar, dit gezegd zijnde, dat maakt het net ook zo bijzonder vind ik. Je weet sowieso dat je je goed gaat voelen na het nemen van een lijn, maar je weet nooit op voorhand of je er een rush bij krijgt. Dat maakt het spannend en leuk imo…

00u: Na een paar uur volgen de lijntjes mekaar wel iets vlugger op, en dan kan je je best wat gespannen beginnen voelen. Je kan er perfect op drinken, maar aangezien we geen alcohol in huis hadden, maar wel een paar Lora’s, besloten we om het een kans te geven. We hadden elk, ruw geschat, toch al zo’n 100-150mg binnen, en we wisten diep vanbinnen dat er best nog wel wat lijntjes zouden volgen. A-PHIP kan tijdens een binge soms echt wel hard binnen komen, en zorgen voor wat ‘edgyness’ en/of spierspanning. Dus elk 2,5mg Lorazepam onder de tong…

01u: De benzo bleek perfect te passen bij deze binge. De scherpe randjes verdwenen als sneeuw voor de zon, en de euforie leek enkel maar toe te nemen in kracht. Fantastisch gevoel. Alsof alles plots klopt. Mooi…

04u: Het bleef mij verbazen hoe de rush maar blijft binnenkomen op dezelfde dosis, en nog meer, hoezeer je niet compulsief om de 10 minuten zit bij te snuiven! Ik schat dat we gemiddeld om het uur een lijntje bijnamen. Tussenin hebben we wat schoongemaakt en opgeruimd, uuuren gepraat, en af en toe wat gegeten en gedronken.

06u: Plots kreeg ik zowaar echt een hongergevoel. @Snuffelaar stelde een wandeling naar het stadscentrum voor, waar de Panos vroeg opende, en waar we dan een broodje en een warme cecemel konden halen. De wandeling deed ons echt enorm deugd. Het was best fris, maar door flink door te stappen en te blijven praten hadden we er maar weinig last van.

07u: Weer thuis. In mijn ogen is een lijn vlak na je eten vaak de beste, en zo was het ook nu. Vanaf nu volgden de uren en de lijnen mekaar steeds vlugger op, zoals dat meestal gaat naar het einde van een nachtje bingen. Je bereikt dan ergens een ‘fuck-it-all’-moment, met als gevolg dat je iets sneller gaat herdoseren. Althans, dat is mijn ervaring…

08u: De benzo’s zijn nu wel uitgewerkt, maar de laatste lijntjes gaan er nog makkelijk in, en de sfeer blijft – zoals altijd bij @Snuffelaar eigenlijk – voortreffelijk… Niks paranoia, geen gekke cravings, niks te ‘bijpakken om de 10 minuten’,... Wonderbaarlijk eigenlijk.

Conclusie:

Zo rond de middag ben ik heel rustig en lekker naar huis gereden. Ik had die dag nog een afspraak met mijn psychiater, en ook deze verliep perfect. Ik heb niks gevoeld dat zou kunnen wijzen op een dip, ook niet de dagen erna. Vreemd genoeg, veeleer iets wat leek op een afterglow ofzo…

Ik wil nog wel even stellen dat het hier gaat om een Reseurch Chemical, waarvan nog maar bitter weinig is geweten. Zeker op lange termijn. Ik zou zeggen, wees voorzichtig met dosissen en binges, en let goed op mekaar… Zelf had ik er, na een nachtje, wel effe genoeg van. Ook geen drang om door te gaan. 's Avonds nog een klein lijntje, tijdens de na-stimulatie een jointje en heerlijk geslapen...

Bedankt voor het lezen…

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan