Een paar vraagjes...

Shana_P

Belezen gebruiker
Hi people,

Ik heb 10 zegels gekocht die getest zijn op +-200 microgram.
Echter heb ik nog nooit lsd gebruikt en ik ben dit van plan om komende maandag te doen in een groot park met aanpalend bos met een paar vrienden die dit eveneens nog nooit gedaan hebben.
Is dit verstandig volgens jullie?
Ik ben ook van plan om een volledige zegel te nemen zodat ik het echt gevoel kan leren kennen.
Weten jullie dingen die ik zeker moet meenemen of dingen waar ik op moet letten?
Ook heb ik nog enkele praktische vragen.
De zegels hangen allemaal aan elkaar, hoe kan ik deze eraf scheuren zonder verlies van de lsd?
En hoe bewaar ik ze het best?
Thx alvast
x

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou zo zeggen: lees je eerst voldoende in in dit LSD-gedeelte. Er staan wel honderden identieke vragen van niewelingen die telkens hetzelfde antwoord krijgen.

Bereid je dus in de eerste plaats voor door je in te lezen.
Dat is het nuttigste en zal je evenetuele kans op slechte ervaringen serieus verminderen.

Ik ken je psychedelische ervaringen niet, en kan dus niet zeggen hoe je zal reageren op een hele zegel.
Als ze écht 200ug zouden zijn (meestal ligt de waarde toch wat lager hoor), zou ik beginnen met een halve en na een uur eventueel de tweede helft bijnemen als de effecten te klein overkomen.

Lees, lees en lees............ :wink:

shokora

Wijs gebruiker
Hoewel ik tot nu toe slechts kan putten uit theoretische kennis (:'(), denk ik niet dat jouw plan slim is. Ten eerste, als je zegels echt 200ug zijn, is dit imho teveel voor een eerste keer. Pak een kwart of een half zegeltje, dan ga je voor de eerste keer al hard zat. Of je het in een park wilt doen is je eigen keus, maar het is vaak bij de eerste keer wel handig om dicht bij je huis te trippen. Dan heb je een veilige plek om jezelf in terug te trekken als het niet helemaal gaat zoals jij wil.

Overigens hangt het af van je andere psychedelische ervaren. Als je de afgelopen 2 jaar iedere week 2 porties hawaiiaanse opgevreten hebt, kun je natuurlijk een stuk meer aan dan dat je bijna geen tripervaring hebt.

mensen ik zit me al lang af te vragen hoe het komt dat ik nooit meer echt zwaar hallucineer van lsd :( ik doe het wel een beetje veel darmee bedoel ik om de twee weken en soms bijna elk weekend en soms eet ik wel 5 6 trips tergerlijkertijd ik voel ze wel maar totaal niet wat het moet zijn van visueel effect ik zou graag weer eens keihard hallucineren van lsd bv dat je echt niemand meer herkend maar alleen nog schimmen ziet die in de kleuren van de muur zitten gesmolten kan er mij iemand goede raad geven wat ik moet doen om dit weer te hebben want ik ben al eens eegoede 2 maanden gestopt geweest met lsd maar dit maakte niet veel verandering ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem want dit is voor mij nog altijd de ultieme drugs die ik echt nog graag eens op zijn uiterste zou willen voelen en het is zeker niet om dat ik slechte trips of druppels krijg want de mensen bij mij voelen ze wel altijd goed en eten er ook belange zoveel niet wie mij hiermee kan helpen ben ik eeuwig dankbaar hoelang duurt het oook voor lsd volledig uit je systeem is hoop op vette response gr stoner :wink: :rock: :tearsofjoy:

henkie84

Bewuste gebruiker
Dat is een behoorlijk lange zin! :rolleyes: Anyhow, ik zou het gewoon even links laten liggen en dan de komende keer redelijk wat pakken. En anders ben je gewoon een visueel minder trippende, het visuele is een leuk bijkomstig aspect maar ook niet het belangrijkste, vind ik.

shokora

Wijs gebruiker
Pak net als Pythegorius een paar keer 2000mics :P Dan zul je vast wel wat heftige shit mee maken :grin:

Bovenaan