Hi people,
Ik heb 10 zegels gekocht die getest zijn op +-200 microgram.
Echter heb ik nog nooit lsd gebruikt en ik ben dit van plan om komende maandag te doen in een groot park met aanpalend bos met een paar vrienden die dit eveneens nog nooit gedaan hebben.
Is dit verstandig volgens jullie?
Ik ben ook van plan om een volledige zegel te nemen zodat ik het echt gevoel kan leren kennen.
Weten jullie dingen die ik zeker moet meenemen of dingen waar ik op moet letten?
Ook heb ik nog enkele praktische vragen.
De zegels hangen allemaal aan elkaar, hoe kan ik deze eraf scheuren zonder verlies van de lsd?
En hoe bewaar ik ze het best?
Thx alvast
x
Ik heb 10 zegels gekocht die getest zijn op +-200 microgram.
Echter heb ik nog nooit lsd gebruikt en ik ben dit van plan om komende maandag te doen in een groot park met aanpalend bos met een paar vrienden die dit eveneens nog nooit gedaan hebben.
Is dit verstandig volgens jullie?
Ik ben ook van plan om een volledige zegel te nemen zodat ik het echt gevoel kan leren kennen.
Weten jullie dingen die ik zeker moet meenemen of dingen waar ik op moet letten?
Ook heb ik nog enkele praktische vragen.
De zegels hangen allemaal aan elkaar, hoe kan ik deze eraf scheuren zonder verlies van de lsd?
En hoe bewaar ik ze het best?
Thx alvast
x
Anyhow, ik zou het gewoon even links laten liggen en dan de komende keer redelijk wat pakken. En anders ben je gewoon een visueel minder trippende, het visuele is een leuk bijkomstig aspect maar ook niet het belangrijkste, vind ik.